• komt nog.
    Hierin zal ik vooral de kamerindelingen en die dingentjes zetten ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    SKIP. :D
    [Vergat smiley]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2017 - 16:15 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Sterrenregen schreef:
    Is Hercules af?


    Not yet but we might have found a Megg, little devil she is but also not.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Atarangie schreef:
    (...)
    Dus in dit geval (als je het nog steeds wil :')) Zou mijn voorkeur naar een man uitgaan. ^^


    Ik hou het dan alleen bij Punzie en Wendy, wil opzich wel een man erbij nemen maar heb nog steeds vet veel moeite met schrijven vanuit een man en wil dat eerst gewoon voor mezelf oefenen c:


    --

    Groffsauce schreef:
    (...)

    Ik hou het dan alleen bij Punzie en Wendy, wil opzich wel een man erbij nemen maar heb nog steeds vet veel moeite met schrijven vanuit een man en wil dat eerst gewoon voor mezelf oefenen c:


    Oké! Snap ik als je dat niet prettig vindt! As long as you still try even though it's just for you, it will help a lot!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Iessie, nu zijn we heel erg bezig met koppels bij elkaar verzamelen, maar is het niet juist leuk als die een klein beetje worden los gelaten? Want Alice en Avis/Morgana hebben sowieso niemand en aaah ik wil mijn personages shippen


    obsessive rage

    OIive schreef:
    Iessie, nu zijn we heel erg bezig met koppels bij elkaar verzamelen, maar is het niet juist leuk als die een klein beetje worden los gelaten? Want Alice en Avis/Morgana hebben sowieso niemand en aaah ik wil mijn personages shippen

    Belle verwacht dat ze nog teruggaan, daar houdt ze zich standvastig aan. Ze is te veel verliefd op Adam.


    FF RANDOM,
    IEMAND EEN RELATIE MET BELLE?


    ''With all due respect, which is none...''

    Wacht Avie wat bedoel je precies :')


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Eigenlijk is Snow best lonely...

    Atarangie schreef:
    Wacht Avie wat bedoel je precies :')


    Dat ik het niet erg zou vinden als koppels ik Disney niet compleet zijn, en door elkaar kunnen worden gegooid


    obsessive rage

    Ja wacht oke oke dus de bestaande disney koppels zijn er niet in deze rpg or what


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Momoa schreef:
    Ja wacht oke oke dus de bestaande disney koppels zijn er niet in deze rpg or what


    Ben ik nu ook best benieuwd


    --

    Weet ik niet, daarom begin ik erover :')


    obsessive rage

    OIive schreef:
    Weet ik niet, daarom begin ik erover :')



    HAhaha, wat wil je voor Peter en Wendy? Ze zijn natuurlijk geen koppel in origineel maar omdat ze hierin ook ouder zijn?


    --

    OIive schreef:
    (...)

    Dat ik het niet erg zou vinden als koppels ik Disney niet compleet zijn, en door elkaar kunnen worden gegooid


    Owhhh nee dat was ook niet mijn plan hoor ;)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Momoa schreef:
    Ja wacht oke oke dus de bestaande disney koppels zijn er niet in deze rpg or what


    Nou het mag wel, maar ik ga niet wachten tot alle koppels van beide kanten zijn aangevuld dus in sommige gevallen zal dit niet zijn ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."