• Ik wil gaan beginnen aan een idee voor een verhaal.. enkel heb ik hier rollen voor nodig.. en die kan ik helaas zelf echt niet bedenken. Namen, uiterlijk zijn heel moeilijk..
    Ik heb hieronder een beetje de eisen staan, verder mogen jullie alles zelf bedenken. Liever dat je eerst aangeeft een bepaalde rol te maken voor jullie me straks laten kiezen tussen meerdere rollen, haha. Voor de onderste 3 heb ik behalve leeftijd vrijwel geen eisen.
    Verder heb ik enkel liever niet dat de rollen veel op elkaar lijken (:
    Familie etc hoeft niet, enkel voor de mythische wezens zou het wel leuk zijn om een aantal aan elkaar gerelateerd te laten zijn wanneer ze van dezelfde soort komen!

    De rollen die nodig zijn:
    Jongen, 19 [extravert, vrolijk, aanwezig]
    Meisje, 18 [introvert, nieuwsgierig, flapuit]
    Elf meisje, 19 [koppig]
    &
    (leeftijd tussen 10 - 30):
    Mensen,
    Elfen,
    Mermaids,

    Als je ideeën hebt voor een ander mythisch wezen dan is dat welkom!
    Enkel geen weerwolven, vampieren en datsoort dingen (:

    Om een beetje een indicatie te geven watvoor verhaal ik schrijf:
    Wanneer [insert name 17 jarige meisje] met haar ouders verhuist naar een nieuw dorp ergens onderin Nederland genaamd Downfall, een oud dorp dat zijn naam gekregen heeft van een Engelsman die daar ooit een legende heeft onderzocht diep in het bos, raakt ze al haar vrienden kwijt. Extravert is ze niet, waardoor ze verwacht geen nieuwe vrienden te zullen maken. Echter komt [insert name 17 j. jongen] op haar pad, hij verteld haar over de legende die de naam aan deze stad gegeven heeft. Met zijn 2en gaan ze op onderzoek uit, haar nieuwsgierigheid niet te kunnen onderdrukken neemt ze haar nieuwe vriend mee. Samen belanden ze in een wereld vol magie, iets wat ze nooit hadden verwacht..


    oke sorry als het heel wazig is, ik heb nog niet echt officieel een samenvatting geschreven aangezien ik dus ook nog geen personages etc heb.. ik heb echt moeite met namen maar heb een hekel aan simpele namen.. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

    Heel erg bedankt alvast, zelf zal ik ook even een beetje gaan brainstormen over karakters..

    [ bericht aangepast op 1 juli 2017 - 16:13 ]


    Little do you know