• THE BOLD TYPE


    To having adventures. And making mistakes.
    To sleeping with the wrong people and the right people.
    And to unleashing holy hell.


          Hallo feministische badasses van Q. —
          Ik begrijp niet waarom niet iedereen loopt te fangirlen over deze epic serie, maar iedereen moet NU The Bold Type gaan kijken.
          Houd je van feminisme? Houd je van motivatie? Houd je van powervrouwen? Damn — Houd je van jezelf goed voelen simpelweg door een tv serie te kijken? Potdomme dan vliegsvlug zet deze serie aan op je scherm en ga er van genieten, totdat je buikpijn hebt van het lachen en de tranen over je wangen rollen.

          The Bold Type gaat over drie allerbeste vriendinnen — Jane, Kat en Sutton — die alle drie voor het grote vrouwentijdschrift Scarlet werken. Binnenin de tv serie gaan ze tijdens hun extravagante levens in New York op wilde ontdekkingstocht om zichzelf te leren kennen — hun eigen stem, hun gevoelens, hun (vele) liefdes, hun passies, hun seksualiteit, et cetera.
          The Bold Type zit vol onderwerpen die zó herkenbaar zijn voor veel vrouwen, maar waar nog steeds een taboe overheen hangt in de maatschappij — denk aan biseksualiteit, homoseksualiteit, onzekerheid, orgasmes, verkrachting en werkdruk. Bij The Bold Type is niets verkeerd, want wij — vrouwen — zijn bold.

          Wie is nog meer fan?








    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡


    •

    Dit klinkt echt als een serie voor mij. MT :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Entertainer schreef:
    Dit klinkt echt als een serie voor mij. MT :Y)


    Jaaaaa ga ‘m kijken — I need people to fangirl with. *O*


    •

    Klink niet echt als iets wat ik snel zou kijken, maar I'll give it a shot.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Waar kan ik die serie kijken? Klinkt namelijk wel als iets wat ik graag zou volgen.


    26 - 02 - '16

    Nooitgedachtlan schreef:
    Waar kan ik die serie kijken? Klinkt namelijk wel als iets wat ik graag zou volgen.


    Please let it be Netflix


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik stream hem online, want hij staat helaas niet op Netflix.


    •

    Omg je enthousiasme maakt mij enthousiast, where can I find it?


    Spinning around, I'm weightless.

    Eh, waarom ben ik dit nog niet aan het kijken???


    Eerst Dynasty uitkijken (ben nog wel maar 3 afleveringen ver oeps) en dan deze!


    The soul needs autumn.

    Ik denk dat je aan mijn username wel kan zien dat ik fan ben :P Jane, Sutton en Kat zijn gewoon geweldig!


    We should kiss the girls that we wanna kiss

    Oof ik heb denk ik 2 episodes gezien en eigenlijk nooit meer verder gekeken, maar ik weet dus echt niet waarom want deze serie is amaze!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Amari schreef:
    Ik stream hem online, want hij staat helaas niet op Netflix.


    Damn :c ik stream niet meer want mijn vorige laptop is helaas gestorven aan de virussen. Klinkt nochtans echt als een goeie serie!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oeh, nu maak je me zeker nieuwsgierig. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    IM SO ADDICTED Omg lol :'D moet beginnen aan ep5 but that has to wait cuz i g2g get myself ready! but I'm also sad that I almost watched every ep already lol :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Entertainer schreef:
    IM SO ADDICTED Omg lol :'D moet beginnen aan ep5 but that has to wait cuz i g2g get myself ready! but I'm also sad that I almost watched every ep already lol :'D


    HAHA. Het is zooo awesome niet waar? Who's yo fave?


    •

    Klinkt als een serie voor mij! :Y)
    Misschien leuk voor in de zomer te bingewatchen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury