• Hey hoi,

    Bij het veranderen van je profiel, het schrijven van een reactie en zelfs bij het aanmaken van dit topic staat een preview-knop. Dit is natuurlijk ontzettend handig en ik gebruik hem dan ook heel erg vaak, maar op de plek waar ik hem écht nodig heb, ontbreekt hij. *intro van avatar pops up* En dit is bij de stories.
    Ik moet eindeloos mijn hoofdstuk of voorpagina van een story lezen om te controleren of de codes kloppen en dan weer terug naar aanpassen, omdat ik erachter kom dat ik het letterype niet mooi vind. Dan moet ik weer op lezen klikken om te kijken of ik het nu wel mooi vind, maar dan staat het plaatje niet helemaal in het midden, dus ik weer terug naar bewereken. En dan... Je snapt het wel. Het resultaat is een geïrriteerde Anna die eindeloos op en neer moet klikken.
    Daarom zou ik het ongelofelijk handig vinden om ook een preview button te hebben bij stories.

    Relatable of ben ik de enige?


    look at the stars, look how they shine for you;

    JA EENS #notallcaps :9~


    oi, suzy

    JA dit dus


    --

    Voooor :3


    Caution first, always.

    Sowieso voor. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jaaaaaaaaa!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Yes please


    -

    Helemaal voor!


    16 - 09 - '17

    Yaaaasss!


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    duhu (joehoe)

    verander de Anna door Qing in de beginpost en dan krijgen we mijn daily struggle


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Voor. (Y)


    Remember you are just a human && you will make mistakes.

    Heel erg voor! Ik irriteer me er mateloos aan inderdaad haha!

    Oh yes please!


    obsessive rage

    Oh yessssss, ik erger me er ook kapot aan.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ook wanneer je een topic aanpast en niet alleen als je er een aanmaakt.


    Heaven is a place that we all have

    Kendol schreef:
    Ook wanneer je een topic aanpast en niet alleen als je er een aanmaakt.


    En reacties aanpassen!


    --