• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Byakuya schreef:
    Ik ben echt voorbij mijn emo periode hoor.

* luistert naar MCR en P!ATD *

P!ATD mag altijd, want ik heb nooit echt in een emo periode gezeten.

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

These things make me wish I was dead.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

god, i hate myself and i wish there was an easy way out without hurting people..

— Inner peace, it's hard to find. —

blijkbaar is mijn loon met een euro naar omhoog gegaan weeral mij hoor je niet klagen YAY (bloos)

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

I feel horrible. :c

Smile. You're beautiful. <3

Ugh ik voel me echt direct weer kut ..

— Inner peace, it's hard to find. —

McDonnelly schreef:
    (...)
    P!ATD mag altijd, want ik heb nooit echt in een emo periode gezeten.

Same, maar mensen hebben de neiging iemand meteen als emo te bestempelen zodra ze die namen horen.

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Pa-lease.

She's imperfect but she tries

Thanks for making me cry.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Soms zijn de chatsecties van YouTube livestreams nog best interessant om te lezen, maar soms kom je opeens in een om onverklaarbare redenen volledig Spaanse chat terecht waar het eerste woord dat je ziet hentai is (wat voor zover ik weet geen onschuldige tweede, Spaanse betekenis heeft? maar wie weet, ik zal hoop houden)

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Well, dit was te verwachten.

oh nevermind nobody cares
    ik zoek het zelf wel weer uit

LaAt ZiEn WiE jE bENt

pfff i just need someone to talk to, ik vraag het nooit van iemand normaal gesproken goddamnit
    i really feel shitty about this

LaAt ZiEn WiE jE bENt

I hate you right now.

Ik haat facebook

Caution first, always.