• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Rewritten schreef:
    (...)

    Een 4 krijgen met een aangepast rekenexamen is nog altijd het beste :Y)



    dankjewel voor je optimisme haha (: maar met een 4 ben ik jammer genoeg niet veel D: verdorie een puntje meer en dat was ik geslaagd meh



    also ik moet gewoon accepteren dat oppervlakkigheid bestaat en dat ik anderen gewoon moet laten in hun oppervlakkigheid because there's no point convincing them because they won't understand anyway
    'oh my god moet ik nog een vijfde paar schoenen of een zesde handtas en welke dan oh nee??? ik krijg 'maar' een van de twee van mijn ouders ween ween' *eye roll*

    ik heb gewoon een soulmate nodig die even open minded sassy savage maar ook sensing humoristisch en sarcastisch is yay lucas komt close maar hij is zo zo zo geavanceerd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De pijn die ik heb van deze buikgriep gun ik mijn ergste vijand nog niet eens D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yellowstone schreef:
    (...)


    nah
    een 4 is niet veel beter HAHAHA

    thank god telt het niet mee met de overgang, tenzij je een bespreekgeval wordt
    HAHA kut ik ben zo bang dat ik dat wordt, dus ik kan alleen maar de hele dag zenuwachtig en sip in bed liggen en hopen op voldoendes. altijd kut wanneer je no clue hebt hoe je een pw hebt gedaan.
    en ook al ga ik over, dan zit ik vast aan elke week verplichte bijles rekenen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dat leuke wanneer je wilt tekenen maar je geen idee wat.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tijn toch


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I'm just very, very, very angry you know.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik haat mieren, ik haat ze zo erg.


    26 - 02 - '16

    Omg Omg Omg Omg ik ben zooo zoo bang voor morgen. Ik wil niet meer. Nee. Nope. Niet naar Frankrijk en al helemáál niet in mijn eentje. Ik kan niet eens Frans. En hoe gaat die familie zijn? Weetikveel. OmGOSH ik ben zo zenuwachtig Merlins Beard.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ribbel BBQ chips van de Lidl is niet lekker. (cat) Mjah, tis het enigste lekkers in huis en ik ben stikchagrijnig en wordt langzaamaan gek van alles hier, dus dan maar dit eten. (cat)


    Smile. You're beautiful. <3

    Mijn vriend heeft zojuist de grootste oorzaak van de mierenplaag gevonden.

    Dear ants:


    26 - 02 - '16

    Is het oké om mild bezorgd te zijn wanneer mijn vader een briefje achterlaat met de boodschap dat 'er mensen in de koelkast liggen en dat hij ook nog zwarte onderin heeft liggen'????????

    Voordat iemand de FBI waarschuwt: het zijn dus bessen. Onschuldige rode en zwarte bessen. Maar like... hoe? Waarom?


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    Is het oké om mild bezorgd te zijn wanneer mijn vader een briefje achterlaat met de boodschap dat 'er mensen in de koelkast liggen en dat hij ook nog zwarte onderin heeft liggen'????????

    Voordat iemand de FBI waarschuwt: het zijn dus bessen. Onschuldige rode en zwarte bessen. Maar like... hoe? Waarom?




    hahahhahaa lov ur daddy


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yes! De juiste action cam gevonden voor dit SGW seizoen // 3.5 weeks to go.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het sneu voor Tijn dat hij is overleden en ik leef mee met zijn familie en vrienden. Maar ik hoef die ballonnen berichtjes niet in mijn privébox te hebben op Facebook. Ik stuur ze toch niet door. :/


    Smile. You're beautiful. <3

    I guess that was the first time I really smiled in months.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.