• Nou je bent een meisje van 14 a 15 jaar. Je heet Naomi( toepaselijk hé Marisha ? xD) En je draagt een groot geheim met je mee. Je bent dus Biseksueel. Maar dat is het geheim niet. Je bent verliefd op je aller beste vriendin, Dana. Dana,Laura en Melanie hebben het eerst niet in de gaten maar toch komen ze er op een gegeven moment achter, Maar hoe gaat het dan veder tussen hun? Op school? En wat is er allemaal aan de hand thuis? Een serie wat over ene echt leven gaat. Niet zomaar verzonnen zo kan het echt gaan. Misschien weten anderen zo ook een beetje hoe het is. Want ik weet namelijk wel hoe het is om dat te zijn. Het is allemaal nog nieuw voor mij hoor. Maar zo ontdek je eht een beetje vanaf het begin. Naomi , Dana,Laura en Melanie zitten in de zelfde klas. Hoe gaat het nu als opeens heel de klas ervan weet? Wie heeft het gezegd? En wat nou als de leeraren er niets over weten. Iedereen een spreek beurt moet doen. En jij net over Lesbies,Homo en Biseksueel?

    Stap in het leven van dit Meisje en kijk hoe ze zich hier door heen sleept.

    Goed idee? Moet ik het op quizlet zetten? Want ben er al aan begonnen.

    Xxx Michelle

    DOENNN:D


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    idd DOEN:D


    I am an idiot, I move.

    Oke dan zet ik hem er strax op met proloog. Maar Wie gaat hem maken dan?

    uhm ik heb nu bijna 2.000 woorden xD mar ik wil er eerst 5.000 of 10.000 ofzo

    Uhm trouwens: Er zit een geheimpje in maar dat lezen julie aan het einde(A) zeg maar als je hem gat maken

    Ik wil hem wel maken , zou je effe de link kunnen geven ?

    XX