• Okee mijn vriendinnen waren tokio hotel fan.. mmaaar nu zegt ze dus ik erger me aan die fans van tokio hotel.. en ik zo : Why?? zij zo: Ja omdat ze veel te roemoerig zijn alles draait bij hun om tokio hotel en ze doen allemaal veel te hyper over th enzo...

    kijk aan de enne kant kan k ze echt wel begrijpen hoor maar wie zegt dat iedereen zo is... en op concerten en zo doen heel veel fans echt alles om hun aandacht te winnen en dan doen ze ook echt raar en zo

    ma wat vinden jullie wees maa eerlijk iedereen eigen menigg

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ...

    Eigenlijk is dat zo/
    De meeste fans (NIET ALLEMAAL) zijn echt extreem geobserdeed, hebben het altijd over ToHo, geilen de heeeellee tijd op hun (Bah XD Sorry o.o).
    Maar niet iedereen is gelukkig zo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sommige zijn zo ja, wel laat die lekker obsessed zijn xD Hebben ze dat ook weer meegemaakt. En achja iedereen heeft ooit wel eens zo'n tijd meegemaakt ofzo.


    Why don't you break my heart

    Tis een fase, gaat vanzelf voorbij. Onderdeel van de puberteit :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Tokio Hotel heeft teveel van die obsessede fans. |:
    Ik snap wel dat mensen daarop afknappen, zelf vind ik het ook hartstikke irritant.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jaa ook op een concert mensen vonden mij raar dat k er chill bij stond mijn vriendin begon als een idioot te huilen en zo 0.o kijk k heb er niets mee maar toch


    ...

    Ik geef ze gelijk. 99% van de fans zijn zo.


    Mew <3

    Ik vind het wel zonde als je gaat janken ofzo bij een concert... Ik bedoel wees blij ofzo:P of dat ze gaan flauwvallen net nu het concert dan begint. Das toch zonde? of ligt dat aan mij:P


    The forbidden fruits, tastes the sweetest(H)

    Ik vind het wel zonde als je gaat janken ofzo bij een concert... Ik bedoel wees blij ofzo:P of dat ze gaan flauwvallen net nu het concert dan begint. Das toch zonde? of ligt dat aan mij:P


    Hahhaha das waarr... maa kk moest telkens met mijn vriendin mee in het begin van het concert naar de EHBO


    ...

    Ben het eigenlijk wel met 'r eens.


    Life is hard and then we die

    Ik vind het wel zonde als je gaat janken ofzo bij een concert... Ik bedoel wees blij ofzo:P of dat ze gaan flauwvallen net nu het concert dan begint. Das toch zonde? of ligt dat aan mij:P


    Dan betaal je 40 euro om flauw te vallen en bij de EHBO te mogen zitten. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik geef je groot gelijk. Ik snap nie waarom veel fans zo obsessed kunnen zijn x'D Naja, ToHo is echt wel goe en zij zijn cute, maar om daarom zo te freaken vanaf een liedje begint of vanaf er ook maar IETS erover wordt gezegd --" Voor mij is het een beetje teveel van het goede x'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right