• Hi (:

    Ter ere van de publicatie van mijn eerste boek geef ik op zaterdag 9 april een Trolls & Pirates themafeestje.
    Nu hoop ik dat er hier nog creatievelingen zijn die ideeën hebben om de boel wat op te fleuren of voor hapjes in deze sfeer.

    Daarnaast zijn jullie ook van harte welkom, want het lijkt me ontzettend tof als jullie erbij zijn. Quizlet is toch een beetje mijn tweede familie. c;
    Ik heb alleen wel graag dat jullie dat doorgeven i.v.m. de inkopen. Dat kun je gewoon hier doen.
    Het is mogelijk om te blijven slapen (maar wel in een mooie omgebouwde schuur (met een heater). Dan houden we gewoon nog een gezellige afterparty.



    Mocht je misschien of zeker willen komen dan maak ik er een mooi lijstje van en mocht je me blij kunnen maken met goeie tips dan hoor ik die ook graag c;

    Zeker
    Invincibility || Melissa (+ vriendin)
    Kelmeckis || Kim
    tubbietoost || Irma
    Lily_Evans || Anna
    JamesPotter[q] || Femke
    [q]ProngsPotter
    || Froukje

    Misschien
    Oncilla || Erieka
    Organa || Megan
    CARAS || Femke
    Scandal || Erica

    Je kunt je ook hier aanmelden. (:

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 21:54 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit lijkt echt zo verleidelijk, maar het is zo ver.:c


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Dit lijkt echt zo verleidelijk, maar het is zo ver.:c

    Maar er komen er meer van ver. :3
    Maak er een mooie Belgiëbus van. xD
    Waarschijnlijk krijg je niet vaak meer de kans om met zoveel meisjes slapen. :')
    Of ik onderschat je nu


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het is echt ver eh en ik heb momenteel niet zoveel geld om te reizen :c


    26 - 02 - '16

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Maar er komen er meer van ver. :3
    Maak er een mooie Belgiëbus van. xD
    Waarschijnlijk krijg je niet vaak meer de kans om met zoveel meisjes slapen. :')
    Of ik onderschat je nu


    Als ik met iemand kan meerijden dan sta ik in Aalsmeer!
    Jij moest eens weten waar ik al allemaal heb geslapen. (joehoe) Maar vooral met wie allemaal.(wbw)


    Queer zijn is gewoon alles

    Oncilla schreef:
    Het is echt ver eh en ik heb momenteel niet zoveel geld om te reizen :c

    Ik heb vrienden in de plaats waar jij volgens FB woont (ga ik hier niet noemen :p), dus ik kan je even inlichten mochten er mensen met de auto gaan? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Ik heb vrienden in de plaats waar jij volgens FB woont (ga ik hier niet noemen :p), dus ik kan je even inlichten mochten er mensen met de auto gaan? (:


    Ja, doe dat maar ^^


    26 - 02 - '16

    Ik zag je fb-uitnodiging al en het lijkt me ontzettend leuk om te komen. Ook ik zit een beetje met hoe ver het is, en of de trein me dan nog wel terug kan brengen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oncilla schreef:
    (...)

    Ja, doe dat maar ^^

    Is goed (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    SonOfGondor schreef:
    Ik zag je fb-uitnodiging al en het lijkt me ontzettend leuk om te komen. Ook ik zit een beetje met hoe ver het is, en of de trein me dan nog wel terug kan brengen.

    Nou je mag blijven slapen natuurlijk, dus de volgende dag rijdt de trein wel.
    Maar als je net zo'n hekel aan ergens anders slapen hebt als ik dan snap ik dat ook volledig. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Nou je mag blijven slapen natuurlijk, dus de volgende dag rijdt de trein wel.
    Maar als je net zo'n hekel aan ergens anders slapen hebt als ik dan snap ik dat ook volledig. :Y)


    Het is meer dat de schuur heel koud en oncomfortabel klinkt.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oh god en dan moet ik ook nog kijken waar ik een piratenkostuum vandaan haal als dit alles doorgaat.. Hmm


    26 - 02 - '16

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Het is meer dat de schuur heel koud en oncomfortabel klinkt.

    Haha, hij is heel mooi hoor. (Hij is dicht, overigens, het is glas en niet open :P)



    Maar het zal inderdaad van de temperatuur afhangen, dat kan waarschijnlijk van 0 tot 20 variëren xD

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 19:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Haha, hij is heel mooi hoor. (Hij is dicht, overigens, het is glas en niet open :P)



    Maar het zal inderdaad van de temperatuur afhangen, dat kan waarschijnlijk van 0 tot 20 variëren xD


    Very pretty. Ik denk er nog even over na, ik laat het je weten!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Ik zag je fb-uitnodiging al en het lijkt me ontzettend leuk om te komen. Ook ik zit een beetje met hoe ver het is, en of de trein me dan nog wel terug kan brengen.


    Dit haha. Maar het is wel ontzettend leuk. Ik ga er over nadenken. (:


    The truth is out there.

    Oncilla schreef:
    Oh god en dan moet ik ook nog kijken waar ik een piratenkostuum vandaan haal als dit alles doorgaat.. Hmm

    Haha, nou vast niet iedereen komt verkleedt. :')
    Al zou dat wel leuk zijn :3


    Every villain is a hero in his own mind.