• Hoi

    Zoals iedereen momenteel kan zien haha heb ik momenteel een random hoofdstuk in de spotlight gezet, terwijl ik echt op mijn story had geklikt. Ik vind het best gek dat dit is gebeurd, want het is een vreemd hoofdstuk (ik kan niet zien van wie het is of van welke story het een onderdeel is). Kan hier iemand eens naar kijken met de juiste Quizletpowers? :'D

    (de juiste story in de spotlight zetten is overigens gelukt nu, maar het is alsnog vreemd hahaha)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 12:50 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Stiekem moet ik hier eigenlijk heel hard om lachen haha.
    Ik kan ook niet zien van wie het is of waar het onderdeel van is. Quizlet is de laatste tijd sowieso een beetje van de kaart, maar dat komt vast wel weer goed lol.
    En nu ga ik jouw verhaal even lezen, toedeloe.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Yukimura schreef:
    Stiekem moet ik hier eigenlijk heel hard om lachen haha.
    Ik kan ook niet zien van wie het is of waar het onderdeel van is. Quizlet is de laatste tijd sowieso een beetje van de kaart, maar dat komt vast wel weer goed lol.
    En nu ga ik jouw verhaal even lezen, toedeloe.


    Hahahaha, ik vind het eigenlijk niet zo erg voor de credits of zo, alleen vreemd hahaha. Fanny had dit ook al eens voor en toen dacht ik 'hoe tfck kan dat gebeuren', wel ja :W
    Thanks, er staat nog niet veel, maar het is op komst :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    Hahahaha, ik vind het eigenlijk niet zo erg voor de credits of zo, alleen vreemd hahaha. Fanny had dit ook al eens voor en toen dacht ik 'hoe tfck kan dat gebeuren', wel ja :W
    Thanks, er staat nog niet veel, maar het is op komst :'D


    Ik vind het wel weer wat minder, want nu heb je mijn story op de derde in de spotight gezet haha :'D


    look at the stars, look how they shine for you;

    Hoe is het dan de 2e keer wel gelukt? Heb je 2x hetzelfde gedaan?

    Want ik zie dat de story die je in de spot hebt gezet, hetzelfde ID heeft als het (niet-geclaimde) hoofdstuk. Dus op de een of andere manier heeft de spot geregistreerd dat jij een hoofdstuk met dat ID in de spotlight wou zetten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Die reacties op dat hoofdstuk, geniaal.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Omg dat is een hoofdstuk van de crash!:')


    You were born original, don't die as a copy.

    ->Titel aangepast op aanvraag


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Scandal schreef:
    Hoe is het dan de 2e keer wel gelukt? Heb je 2x hetzelfde gedaan?

    Want ik zie dat de story die je in de spot hebt gezet, hetzelfde ID heeft als het (niet-geclaimde) hoofdstuk. Dus op de een of andere manier heeft de spot geregistreerd dat jij een hoofdstuk met dat ID in de spotlight wou zetten.


    Ik had dus eerst op activeren geklikt en dan kwam die button 'onder de aandacht brengen blabla' en dan heb ik daar meteen op geklikt. De tweede keer ben ik langs de normale spotlightknop gegaan


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yukimura schreef:
    (...)

    Ik vind het wel weer wat minder, want nu heb je mijn story op de derde in de spotight gezet haha :'D


    HAHAHAH sorry :'D Ik wil je wel even terug spotten, maar je hebt het zelf alweer gedaan.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Haha, awh, arme jij!


    -

    damnit justin


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    DaMnIt JuStIn


    Ik BeN Er KlAAr VoOr!

    SPECS schreef:
    Omg dat is een hoofdstuk van de crash!:')


    Ik dacht altijd al dat de crash een soort mythe, legende op Q was HAHAHA. Dus dat jullie het maar zeiden als grap of zo haha maar blijkbaar niet dus ;-; bewijsmateriaal enal :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    Ik dacht altijd al dat de crash een soort mythe, legende op Q was HAHAHA. Dus dat jullie het maar zeiden als grap of zo haha maar blijkbaar niet dus ;-; bewijsmateriaal enal :'D


    trlololol, nou eeeeh. Nee, it really happend ='D
    Alle mensen die inactief waren of te lui hebben dus hun verhalen niet bij elkaar gezocht en nu heb je nog 'zwerf' hoofdstukken die min of meer op de server rondfladderen. x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Yellowstone schreef:
    (...)

    Ik dacht altijd al dat de crash een soort mythe, legende op Q was HAHAHA. Dus dat jullie het maar zeiden als grap of zo haha maar blijkbaar niet dus ;-; bewijsmateriaal enal :'D

    No girl, I was there. It happened 🙃


    -