• Oud Lunterse Dag





    Vandaag neem ik jullie mee op de Oud Lunterse Dag. Sinds 1977 hèt jaarlijks terugkerend dorpsfeest in Lunteren, waarin elke bewoner zijn klompen en oude kloffie aantrekt om ee eens lekker ouderwets boers bij te lopen! Eigenlijk zou ik op z'n Lunters moeten praten, maar ik spreek het niet vloeiend: "kom moar kieken!" Tot zo ver mijn Lunters.. (don't judge me, ik kom uit Leiden!)

    Dus wat is er nu te doen op dit dorpsfeest. We hebben boerenmarkten, luide Nederlandse muziek, een prachtige stoomtrein, veel bier, geen schaamte en jawel, we hebben onze eigen optocht: de reutemeteut!
    Eigenlijk is de Oud Lunterse Dag #OLD echt iets wat je een keer in je leven moet hebben gezien! We maken er elk jaar weer een groot (en vooral maf) feest van!

    Dit jaar doen ik en mijn vriendinnetjes hier ook gezellig mee! En natuurlijk niet zonder onze boerse garderobe en onze cute-ass zakdoekklompjes! Ja, zelfs de hond krijgt er één!

    We goan dr wer een feesie voan bouwe![/b]





    Heeft jullie dorp/stad ook gekke/jaarlijkse tradities?













    [ bericht aangepast op 27 aug 2017 - 18:09 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ziet er leuk uit! Heel veel plezier in elk geval :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Veel plezier Leah!

    Hahaha thanks! Halve dorp is al dronken :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Haha leuk Leah ^^ have fun!


    It's never gonna happen, Guys.