• De griezelige Halloween hop 2017


    Ik heb toestemming van de moderators, denk ik.


    Boys and girls of every age, would you like to see something strange? Come with us and you will see, it's our town of HALLOWEEN



    What the shit, Femke?
    HALLO IK BEN TERUG! Hier is eindelijk de hop waar ik me het meest op verheugde, de Halloween hop. Heb je echt een diepe frons op je hoofd en vraag je je af waar ik het in hels naam over heb met hoppen? Dan heb je vast en zeker de Paashop en de BBQ-hop gemist. Anyways, het is de bedoeling dat we gaan grafroven en nog wat zombies vinden om te bevrienden.

    ???????
    Als je zin hebt om je profiel om te toveren in een Halloween stijl en zin hebt in een heleboel gastenboekberichten tijdens Halloween, dan mag je de locatie van je graf opgeven in dit topic. Je maakt dan een profiel in het thema van Halloween.
    Een paar dagen van tevoren krijg je van mij een linkje die je op je profiel zet. Dit is het linkje van een andere user.
    Op de eerste dag van de Halloweenhop zet ik de beginlink in dit topic. Iedereen heeft dan dus een linkje op zijn profiel neer gezet naar een ander profiel en zo “hop” je van het ene profiel naar de ander.
    Bij elk profiel wat je tegenkomt, schrijf je een duivels berichtje in het gastenboek. Zo ontmoet je dus nieuwe skeletten en kan je elkaars profiel ook eens goed bewonderen.
    Erg geestig, Femke. Zijn er nog regels?

    De regels
    -De huisregels van Quizlet gelden ook bij de Halloweenhop.
    -Iedereen die mee wil doen, moet een Halloween profiel aanmaken. Als je in tijdsnood zit, kan je ook een foto van een grafsteen of een pompoen neerzetten. Als je maar in het thema blijft
    -Het linkje op je profiel moet zo neergezet worden: Halloweenhop 2017. Op deze manier is niet meteen duidelijk waar het volgende linkje heen verwijst.
    -Het zou leuk zijn als iedereen die mee doet, ook echt de route volgt en berichtjes achterlaat.
    -Ben je nu te laat op het topic gestuit? Geen probleem! Je mag altijd de route volgen en gastenboekberichtjes achterlaten.

    Overige informatie
    Je hebt tot en met 22 oktober om je in te schrijven, op 26 oktober krijg je het linkje doorgestuurd. De hop begint op 28 oktober tot en met 31 oktober. Het is die dagen ook de bedoeling om te gaan “hoppen”.
    Ik houd geen lijst bij in het topic met wie er wel en niet meedoen, zodat het nog een beetje een verrassing blijft wie je tegen gaat komen. Ik zal zo nu en dan wel vertellen dat ik de lijst in mijn Wordbestand heb bijgewerkt.

    Als er nog vragen zijn, dan mag je die natuurlijk stellen!


    'CAUSE THIS IS THRILLER, THRILLER NIGHT!




    (also, kan jij al mijn woordgrappen spotten in deze tekst?)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2017 - 20:24 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I'm in!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik doe mee!


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Jaaaa, dit is geweldig! Ik doe mee!


    Caution first, always.

    Count me in ^^


    Mhm?

    Yassss ik Join ook! I luv Halloween


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Motunui schreef:
    Ik doe mee!


    i wanna die with you once or twice.

    Mt

    Als ik tijd heb...


    -

    Verkleurd schreef:
    I'm in!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oh, leuk dat je dit weer organiseert met weer een ander thema! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Epine schreef:
    Count me in ^^


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ohhh dat is wel gaaf, ik kijk tegen die tijd wel of ik mee doe of niet -vanwege mijn inactiviteit van de afgelopen...jaren(?)-


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ready to hop!! =)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Hahaha wat ontzettend leuk weer, James!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik doe ook weer gezellig mee aan de hop!


    16 - 09 - '17

    Ik wil wel meedoen c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered