• Hallo allemaal,

    Ik zit een beetje met een dilemma. Aanstaande vrijdag heb ik een feestje van een vriendin van de basisschool, omdat zij en twee vriendinnen geslaagd zijn voor hun opleiding.
    Het thema is "Touch of Summer" en ik heb werkelijk waar geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen en wat ik voor kleding ik daar bij moet aantrekken.

    Daarom is mijn vraag: Als jullie uitgenodigd zouden worden voor een feestje met het thema "Touch of Summer", wat voor kleding zouden jullie dan aantrekken?

    Alvast bedankt voor antwoorden,
    Kim


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Zomerkleding! Een leuk jurkje, of gewoon een korte broek met bijpassend shirt/topje. En eventueel een zonnebril of hoed als accessoire. ^^


    Smile. You're beautiful. <3

    Zomerjurkje! Ik zou dat echt voor een lange strandjurk gaan, met een vestje of bolero erop, maar dan moet je wel van jurkjes houden. Je kunt eventueel ook een bermuda met een zomers topje aandoen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Bedankt voor jullie reacties! Maar als ik iets verschrikkelijk vind, zijn het wel jurkjes. :')
    Ik hoop dat het weer vrijdag warm genoeg is voor een bermuda en dan zal ik even moeten kijken voor een top met een leuk zomers printje. Een hoed klinkt heel leuk. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Een leuke maxi dress met vrolijke kleuren, een mooie grote strandhoed, een zonnebril...? (:


    26 - 02 - '16

    Moggy schreef:
    Een leuke maxi dress met vrolijke kleuren, een mooie grote strandhoed, een zonnebril...? (:

    Een zonnebril en die hoed moeten wel lukken.
    Thanks voor de tip, Erieka! x


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Playsuit!!!


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Playsuit!!!

    Oeh! Leuk idee! Ik zal er eens online naar kijken voor wat leuks. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nadine23x schreef:
    Playsuit!!!


    Dit, met een paar open schoenen, that's what summer is about for me


    We've lived in the shadows for far too long.