• Kheb zojuist de schrik van mijn leve gehad ö kwouw de badkamer in gaan zie ik naast het toillet een grote harige vieze spin zitte zo een augustus spin..ik ben nog nooit zo hard lopend en zo hard kressend de badkamer uit gelope ö én men hart ga nog tekeer ö

    O_O wat vies ..

    ooh ja :|
    dat is erg
    heb ik ook ene keer gehad maar dan op de wc
    ik gilde het hele huis bij elkaar

    IEHKK ik had er vanmiddag en opme fiets die zat ongeveer 3 cm van me hand ik maakt de sprong van me leven !!! wow dat was ff eng !! en ik krijsde sow wat me longen uit me lijf xD

    ....

    spinnen die mogen voor mij uitsterfen xD


    My Foughts You Can't Decode

    die spin is nu tog wel dood mag ik hopen

    of niet xD
    zo zit ie er nog xD

    Zonet toen ik naar de WC ging zat er een kei grote spin :|

    & hier boven mij nog een grotere :$


    Let the Night embrace you

    Zonet toen ik naar de WC ging zat er een kei grote spin :|

    & hier boven mij nog een grotere :$

    doe da gwn dood

    die spin is nu tog wel dood mag ik hopen

    ja mijn papie heeft die doodgeklopt en door de wc gespoeld ^^ en nu durf ik nimeer naar de wc ook als is da mottig beest dood xD

    (...)
    ja mijn papie heeft die doodgeklopt en door de wc gespoeld ^^ en nu durf ik nimeer naar de wc ook als is da mottig beest dood xD

    ik heb da twee keer in 1 week voor gehad
    de ene spin liep in het bad en ik heb die gwn doodgeslagen met een handdoek
    bij die andere ik ging zo naar et wc en daar zat zo'n keigrote spin en die heb ik dan ook vermoord met een handdoek
    een handdoek is een goed moordwapen in et geval van spinnen

    (...)
    ik heb da twee keer in 1 week voor gehad
    de ene spin liep in het bad en ik heb die gwn doodgeslagen met een handdoek
    bij die andere ik ging zo naar et wc en daar zat zo'n keigrote spin en die heb ik dan ook vermoord met een handdoek
    een handdoek is een goed moordwapen in et geval van spinnen

    ik durf da ineens nog ni dood te doen ö

    (...)
    ik durf da ineens nog ni dood te doen ö

    ik had een paar maand geleden daar ook schrik van en nu is da gedaan, hoe het komt weet ik ni

    ik had een keer bij een vriendin ging ik ergens opzitten komt er een keigrote spin naar me toelopen ik heb nog nooit zo hard gegilt en gesprongen en weggerent als toen!en we me vriendin ook naar buiten rennen samen met mij gingen we achter het grote raam staan kijken waar hij was xD.


    Nvt

    SPIN! Ga weg van Joyce! :((
    Straks gaat hij haar nog op eten. :(
    (: Doraa! x

    SPIN! Ga weg van Joyce! :((
    Straks gaat hij haar nog op eten. :(
    (: Doraa! x

    gaat ge mij dan misse ? :D

    OMG sorry hoor maar ik heb bij een dierenwinkel een vogelspin op mijn schouder gehad en ze doen niks het zijn lieve beesjes xD


    Sharon<3Moos