• S h a d o w h u n t e r s      -      A      p r o t e c t i o n      n e e d e d

    Het verhaal:
    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden. Er is een kleine groep shadowhunters die deze wereld veiligstelt en vele avonturen beleefd naast hun dagelijkse zorgen die ze moeten bevechten. Nu wordt er roet in het eten gegooid, omdat Valentijn, een grote tegenstander van de Shadowhunters, uit is gebroken uit Idris. Idris is de hoofdstad van de Shadow world en een man als Valentijn kan voor grote problemen zorgen in een stad als Idris..


    Regels
    • De gebruikelijke regels van Quizlet
    • Hou je aan het limiet van 250 woorden (mag ook meer zijn)
    • Je hebt maximaal 5 dagen om je rol in te leveren. (Deze regel is er zodat mensen er niet te lang over doen)
    • Bestuur de rol van een ander niet tenzij je toestemming hebt. Vermeldt dit ook onderaan je post i.v.m. verwarring
    • Ga geen ruzie maken. Ik haat ruzie en als je iemand niet mag, prima, maar vecht dat lekker in een dm uit ofzo.
    • Maar natuurlijk boven dat alles, heb veel plezier!


    Rollen
    Downworlders:
    Meiden
    -
    -
    -

    Jongens
    - Nicolai Matthew Tevere • 24 jaar. {110 jaar.} • Micaela2 • Warlock
    -
    -


    Shadowhunters            SHADOWHUNTERS VOL
    Meiden
    - Eretria Rose Verlac • 18 jaar. • OneHeda1
    - GERESERVEERD VOOR Verstappen F.C.Eiza Gonzalez
    - Dana Scott "Scottie" • 18 jaar. • HarveySpecter1

    Jongens
    - GERESERVEERD VOOR Lyrea {Jonathan/ Sebastian}
    - GERESERVEERD VOOR MurderUpstairs
    - GERESERVEERD VOOR DarkOne {Valentine}

    Invullijst
    Naam:
    Leeftijd:
    Soort: (Mens, Shadowhunter, Warlock ect.)
    Uiterlijk: (liefst met foto en beschrijving)
    Karakter: (Een tip; hierin kan je hun onzekerheden neerzetten en waar ze juist in uitblinken. We zijn ten slotte niet perfect)
    Geschiedenis:
    Extra informatie: (Hierin kan je bijvoorbeeld allergiën, hobby's of bijzonderheden neerzetten)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2017 - 18:11 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Even een MT'


    --

    Punzie schreef:
    Even een MT'


    Dat mag altijd ;D


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Zou ik een vrouwlijke Shadowhunter mogen met als Face Claim Eiza Gonzalez? c:


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Verstappen schreef:
    Zou ik een vrouwlijke Shadowhunter mogen met als Face Claim Eiza Gonzalez? c:


    ik zal je erbij zetten :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Geef mij ook maar een dame van de shadowhunters.


    ''With all due respect, which is none...''

    Owhhh gosh, ik heb niet zoveel tijd maar the Shadowhunters zijn zo geweldig so count me in. Een vrouwelijke shadowhunter als dat mag ^^

    Edit: Mag je ook bestaande karakters spelen? Want als dat het geval is count me in met Jonathan/Sebastian :Y)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2017 - 10:14 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Zou graag een mannelijke Shadowhunter willen, FC Ben Barnes
    Is er nog iets van een maximum leeftijd voor de characters om rekening mee te houden?


    http://paradigm-shift.actieforum.com/ Gezellige, actieve slice of life RPG

    Ik zal straks even alle reservaties bekijken, ik zit nu op een verjaardag

    EDIT: ik heb nog maar een plek voor een vrouwelijke shadowhunter, dit meer on te voorkomen dat er minder jongens zijn dan meiden

    [ bericht aangepast op 30 juli 2017 - 17:28 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Een mannelijk vind ik ook prima, als het dan een mogelijkheid is om Sebastian/Jonathan te pakken tho ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lyrea schreef:
    Een mannelijk vind ik ook prima, als het dan een mogelijkheid is om Sebastian/Jonathan te pakken tho ^^


    Kies maar welke je wilt ^-^ Allebei is mogelijk


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MurderUpstairs schreef:
    Zou graag een mannelijke Shadowhunter willen, FC Ben Barnes
    Is er nog iets van een maximum leeftijd voor de characters om rekening mee te houden?


    Ik zal je erbij zetten.
    De meeste jongeren bij de shadowhunters zijn rond 18, maar ouder mag ook


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    E r e t r i a      R o s e      V e r l a c
    Shadowhunter || Serpent || 18. || Serpant whip


    -      Karakter:

    Eretria heeft een uitgesproken en vurig karakter. Ze is erg zeker van haar zaak en zal ook er alles voor doen dat ze haar gelijk krijgt. Toch weet ze wanneer iemand anders gelijk heeft en zal dat eerlijk toegeven. Loop Eretria in de weg en ze zal boos op je reageren. Ze doet erg graag haar eigen ding en houdt er niet van wanneer mensen haar proberen te sturen in iets. Ze zal alleen maar bozer worden en die persoon voor de rest van de dag negeren.
    Toch heeft ze een vriendelijke kant en zal altijd aan de kant van haar vrienden staan. In wat voor situatie ook, ze zal altijd eerst haar vrienden redden en dan pas aan zichzelf denken. Doordat ze zoveel aan anderen denkt, zal ze niet zoveel van liefde oppakken. Toch is dat wel het liefste wat ze wilt en waar ze echt naar opzoek is. Ze heeft een oogje op iemand, maar laat dat nooit echt doorschemeren, alleen haar vriendinnen weten ervan.

    -      Geschiedenis:

    {Moeder: Élodie Verlac}
    {Vader: Unknown Shadowhunter}
    Eretria groeide op met alleen haar moeder. Haar vader was al weg voordat ze geboren was. Dit kwam door een missie die hij moest doen en er is nooit meer van hem vernomen. Het enige wat ze wel weet is dat hij nog leeft en ergens verscholen zit, nog steeds bezig met die missie. Al wordt er gespeculeerd dat hij ervan door is gegaan met een andere vrouw van het Beijing Instituut. Eretria zit er nog steeds mee dat ze niet weet waar hij nou daadwerkelijk uithangt. Ze mist een vader-figuur in haar leven. Hoewel haar moeder nog steeds naar hem opzoek is, heeft Eretria het idee dat ze hem nooit meer terug zullen zien.
    Als klein meisje werd Eretria al verwent door haar moeder, waarschijnlijk om te compenseren dat haar vader er niet was. Ze kreeg altijd veel cadeau's en dingen waar ze om vroeg. Tot op de dag van vandaag wordt ze nog steeds verwent met de kleding die ze wilt. Hoewel Eretria liever haar moeder weer zal zien dan dat ze alles krijgt wat ze wilt. Sinds Eretria ouder is en ze het goed doet op het Instituut, is haar moeder weggegaan en op zoek gegaan naar haar vader. Alle hints die ze binnen krijgen, worden door haar moeder uitgepluist en onderzocht.
    -      Naam:

    • Eretria: {Ih-re-tria}, de naam komt van een oude stad in Griekenland dat is vernietigd 490 jaar v.Chr.
    • Rose: {Ro-se}, de naam komt oorspronkelijk van een bloem.
    • Verlac: {Verre-lac}, Ver betekent slang (serpent) en Lac betekent meer (lake) dat maakt dat de naam slangenmeer betekent.

    -      Leeftijd:

    18 jaar, geboren op 20 Oktober.

    -      Soort:

    Shadowhunter

    -      Uiterlijk:

    Eretria heeft donker licht krullend haar dat rijkt tot net boven haar middel. Ze heeft donkerbruine en sprekende ogen. Ze heeft sterk gevormde en hoekige wenkbrauwen, waar ze vaak niet echt over te spreken is. Eretria heeft een slank postuur met mooie curves. Vaak traint ze om haar postuur te houden en zal er nooit echt tevreden over zijn.
    Eretria heeft een uitgesproken smaak qua kleding en zal er alles aan doen om haar lichaam er goed uit te laten zien in kleding. Ze laat het graag zien in wat sexy kleding. Vaal draagt ze een ring om haar hals bij speciale gelegenheden als Shadowhunter families bij elkaar komen.



    "The snake runs through my blood, so don't challenge me."



    Extra informatie:
    • Eretria is heteroseksueel, maar heeft het wel een geprobeerd met een vrouw.
    • Ze vecht het liefst met haar zweep die ze als slang om haar pols draagt. Dit is ook een hint weer naar haar familie.
    • Naast haar zweep gebruikt ze vaak daggers of seraph blade.
    • Ze traint vaak, ook om haar hoofd leeg te maken als haar iets dwars zit.
    • Ze is single, maar heeft wel een stiekem crush.
    • Eretria houdt van de natuur en gaat dan ook vaak uit wandelen. Ook traint ze het liefst in open natuur
    • Ze houdt erg van dansen en gaat het liefst uit naar clubs.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik Valentine reserveren? en vrouwelijke shadowhunter? of anders nog een mannelijke als je dat liever hebt

    Mag ik een mannelijke Warlock??


    Aan niets denken is ook denken.

    DANA SCOTT       SCOTTIE
    Sometimes the strongest girls can fall.

    NAAM
    Dana Scott
    Dana       From Denmark
    Scott       Familyname


    LEEFTIJD
    18       16 Augustus

    Rol
    Shadowhunter.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2017 - 14:56 ]


    ''With all due respect, which is none...''