• Majime


    Waarom majime? Aangezien ik dol ben op de Japanse cultuur, wilde ik graag een Japanse gebruikersnaam. De gebruikersnaam moest wel echt een betekenis hebben. Toen vond ik majime:



    Maar majime heeft meerdere betekenissen. Majime staat namelijk ook voor harde werker en dat je niets te verbergen hebt. Door de brede betekenis van majime, kon ik mijzelf daar erg in vinden. Wat vinden jullie van mijn nieuwe gebruikersnaam? ^^ Ik heb ook mijn hele profiel omgegooid dus ik vraag me af wat jullie daarvan vinden!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2017 - 13:22 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Oeh, heel erg mooi!!
    Ook heel fijn dat je heel duidelijk de naamsverandering aankondigt. Ik raak namelijk nog wel eens in de war als mensen hun gebruikersnaam veranderen hehe.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wat een gave naam! Ik vind je profiel ook echt ontzettend leuk, want die kleurovergangen zijn echt perfect ;3


    26 - 02 - '16

    Wat een mooie username!! ^^ Ik hou zelf ook van de Japanse cultuur. Echt heel leuk!


    One Who Travels A Higher Path.

    Mooie naam en betekenis! Ik ga Werecoyote toch wel missen, een van de herkenbare namen hier. :p Ik vind je profiel leuk. ^^ Past ook bij je paarse username.


    Ik wil een tuin vol egels

    Heel erg mooi!! Ik heb zelf ook echt een grote liefde voor de japanse cultuur, dus ik ben al fan van je usernaam! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Rubin schreef:
    Mooie naam en betekenis! Ik ga Werecoyote toch wel missen, een van de herkenbare namen hier. :p Ik vind je profiel leuk. ^^ Past ook bij je paarse username.


    Haha, daarom was het zo moeilijk om afscheid te nemen van Werecoyote! Maar wie weet komt die naam weer terug! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Waaatt super mooi dit!! Ook je profiel is echt goals hihi.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Aaahhh bedankt allemaal! Vind ik erg leuk om te horen! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Leuke username met een mooie betekenis! Ik vind je profiel trouwens prachtig ^^


    Caution first, always.

    Mooie username! Gaat wel aanpassen zijn.


    16 - 09 - '17

    Wat een mooie username en profiel!


    chaos makes the muse

    Bedaaankt! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Yukimura schreef:
    Oeh, heel erg mooi!!
    Ook heel fijn dat je heel duidelijk de naamsverandering aankondigt. Ik raak namelijk nog wel eens in de war als mensen hun gebruikersnaam veranderen hehe.


    Ja, ik heb het ook in mijn signature vermeld. :3 Aangezien ik een beetje bekend hier sta als Werecoyote (want die naam had ik zo lang), leek het me wel handig om te vermelden haha. Ook omdat mijn profiel totaal anders is nu. ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Leuk!

    Oh, dat wordt wel even wennen, maar echt een ontzettend mooie naam met een al even mooie betekenis. ^^


    She's imperfect but she tries