• Ik vroeg mij af of hier toevallig iemand is die een story schrijft in het Frans. Of een verhaal hier kent dat geschreven is in het Frans.

    Vroeger was mijn Frans niet super goed maar het kon er toch nog goed mee door. Ik heb het echter 4 jaar niet meer onderhouden en nu had ik een vak Frans waar ik maar 9/20 voor had omdat ik mijn mondeling examen heb verpest omdat het veel te diep weg zat allemaal en ik geen spontaan
    Frans kon spreken. De lerares zei dat ik tegen de herexamens veel naar Frans moet kijken en lezen, maar aangezien dat nooit mijn favoriete vak geweest is, wil ik geen saaie inhoud ook nog eens. Schrijft iemand hier een story waarop ik me kan abonneren waardoor ik het regelmatig op kan frissen door wat te lezen? Of kent iemand een story?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Helaas zul je die hier niet vinden op Q:

    Taalgebruik
    De voertaal op Quizlet.nl is Nederlands. Daarnaast is het enkel toegestaan om Engels te gebruiken. Overige talen zijn niet toegestaan, tenzij het hier om kleine zinnen/woorden gaat. In het subforum \\\\\\\\'taal\\\\\\\\' mag elke taal gesproken worden.


    Queer zijn is gewoon alles

    en als je een franse story in het taal subforum schrijft *fingerguns*


    Heaven is a place that we all have

    Oké spijtig! (:
    Misschien dat iemand dan goede Franse films, series of boeken kent? Het meeste wat ik vroeger moest lezen of bekijken was saaie kost en ik wil echt iets dat me wel aanspreekt, anders ga ik het maar één keer voor maar twintig minuten volhouden.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    zouditlukkenlol schreef:
    en als je een franse story in het taal subforum schrijft *fingerguns*


    Of de toestemming vragen voor één Franse RPG? Gewoon zodat de users hun Frans kunnen oefenen in verhalende vorm?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik persoonlijk vind het geen slecht idee. Ik ga het eens bespreekbaar maken en ik hou jullie op de hoogte.


    Queer zijn is gewoon alles

    Heeft Wattpad geen Franse verhalen?


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Zoals beloofd hebben we dit besproken.

    Uitzonderlijk staan we het toe dat er een Franse RPG wordt geopend in het taalsubforum. Uiteraard gelden alle RPG- en algemene huisregels van Quizlet ook voor deze RPG.

    Wil je in het topic wel zetten dat je speciale toestemming hebt gevraagd en gekregen?(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat ik deed wat franse liedjes luisteren of de lyrics uitprinten en proberen te vertalen haha ik haaaaaat frans. Nijn gemiddelde rapportcijfer was een 2 :') no joke haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik weet niet of het jou helpt, maar ik luister ook veel Frans. Dit is een site die het nieuws in wat makkelijker (en vooral wat langzamer Frans) afspeelt. Ook kun je meelezen: https://savoirs.rfi.fr/fr/apprendre-enseigner/langue-francaise/journal-en-francais-facile
    En je kunt misschien wat standaard dingen over jezelf schrijven. Met deze site kun je jezelf grammaticaal controleren: https://bonpatron.com/


    I just caught the wave in your eyes