• Omdat jullie allemaal een geweldige dag verdienen, en we allemaal wel wat liefde mogen delen.

    Hierbij dus voor iedereen die dit leest, of je het nou viert met je lief, niet viert of het een commerciële rotdag vindt, namens mij:

    Een hele fijne valentijnsdag gewenst!
    (heart2)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jij ook een fijne valentijn <3

    En ik vind het een commerciële rotdag, maar toch...

    WILT ER IEMAND ALSJEBLIEFT MIJN VALENTIJN ZIJN WANT IK BEN GEWOON ALWEER SINGLE EN HET LEVEN IS AL DEPRIMEREND GENOEG OP Z'N TIJD. IK BEN BEST LIEF, OKE?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dankjewel! Jij ook een fijne valentijnsdag! 💕


    And then we'll see it.

    Lief! Fijne Valentijnsdag!

    Ik ben stikverwend door Oakheart (sorry Nánouk, ik weet zo uit mijn hoofd niet hoe ik je huidige username moet spellen :') ) via het Secret Valentine topic. :3

    Verder niks vandaag met Valentijn. Durf de gozer die ik leuk vind ook niets te doen doordat ik niet denk dat t wederzijds is. Dus ik merk t wel vanavond bij boogschieten of hij toch stiekem een move gaat maken tijdens onze vergadering van de feestcommissie, of dat t gewoon normaal zal gaan zoals altijd. Ik gok t laatste. Moet m denk ik echt ooit uit mijn hoofd gaan zetten, maar dat wil ik helemaal niet eigenlijk. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •