• Ik heb geen idee of dit topic hier goed staat, want dit zijn het soort nieuwtjes die ik normaal in de rommel van het LJH smijt, maar aangezien die op vakantie is??? Closed for renovation?? (Jongens ik ben er een paar dagen niet en hij is DICHT wtf) maak ik maar een echt topic aan. Spannend.

    Nou goed, ik zit nu dus in het autootje in Calais, te wachten op de boot die me naar Engeland gaat brengen om daar een jaartje bij een Engelse familie in te wonen en op een stelletje snoepige Britjes passen. Leuk man. Zin in. (Vet zenuwachtig eigenlijk.)

    Jullie nog leuke plannen dit jaar?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat gaaf zeg!
    Qua plannen; mijn vriend en ik hebben een weekendje naar Duitsland geboekt. Ik kijk er echt enorm naar uit doordat ik verder niet op vakantie ga en ik nog nooit op die plek in Duitsland geweest ben.

    Wat het LJH betreft; ik mis de mogelijkheid om even mijn zorgen te kunnen parkeren, maar de steken onderwater en slechte sfeer mis ik als kiespijn.


    26 - 02 - '16

    Gaaf! Mag ik vragen via wat je dat gedaan hebt?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Haha, super droog enzo.
    Heel veel plezier erin!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Scribe schreef:
    Gaaf! Mag ik vragen via wat je dat gedaan hebt?

    Via aupairworld.com, best wel chille website in de zin dat je zelf met je host family kan matchen, maar minder chill in de zin dat je zelf met je host family kan matchen, want je hebt dus alle controle over waar je naartoe wil en welke familie je wat lijkt, maar het kost echt uuuuuren aan skype gesprekken en research en zo voordat je echt je familie te pakken hebt haha


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ah, boot dus! Toch niet verdwijnselen, helaas. (no_chears)

    Maar!!! YAY je bent ondERWEG het wordt nu wel echt menens, wow *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoera jippekip, je bent nu zo super volwassen en zo aaaah!
          Ik ga op vakantie naar een huisje in Spanje en het heeft zwembad en zo maar vertrek pas 8 augustus tot 23 rip


    Heaven is a place that we all have