• Hoihoi,

    Ik wil graag een keyboard hebben, dat lijkt me namelijk een heel leuke nieuwe hobby. Maar nu ben ik dus naar een goeie op zoek.
    Ik heb wel een idee van waar ik naar opzoek ben:

    - geen mini, dus ik denk zo’n 80 of 90 cm in de lengte.
    - als ik hard op zo’n toets ram wil ik graag dat t geluid ook wat harder is
    - minimaal 60 toetsen, wil er wel ff plezier van hebben
    - het liefste met standaard erbij
    - Koptelefoonaansluiting

    Mijn budget is zo’n 200 euro.

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 29 dec 2017 - 8:50 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ik zou sowieso even op marktplaats of op van die facebookgroepen kijken waar mensen spullen aanbieden. Soms zitten er ook keyboards en andere muziekinstrumenten bij, van mensen die bijvoorbeeld een piano gekocht hebben en 'm dus niet meer nodig hebben.

    Ik weet wat voor soort keyboard je zoekt, die hebben we op school ook, maar geen idee welk merk dat is.
    Zelf heb ik een casio keyboard, ze hebben heel veel soorten die hier mooi weergeven zijn.

    Ik heb de CTK1150 en die is eigenlijk wel prima :) heeft alleen niet van die toetsendynamiek als je er harder op drukt -> harder als je er zachter op drukt -> zachter. Maar hij is heel fijn.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ik dacht even aan een toetsenbord xp


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    ik dacht even aan een toetsenbord xp

    Haha same


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Derks schreef:
    Ik zou sowieso even op marktplaats of op van die facebookgroepen kijken waar mensen spullen aanbieden. Soms zitten er ook keyboards en andere muziekinstrumenten bij, van mensen die bijvoorbeeld een piano gekocht hebben en 'm dus niet meer nodig hebben.

    Ik weet wat voor soort keyboard je zoekt, die hebben we op school ook, maar geen idee welk merk dat is.
    Zelf heb ik een casio keyboard, ze hebben heel veel soorten die hier mooi weergeven zijn.

    Ik heb de CTK1150 en die is eigenlijk wel prima :) heeft alleen niet van die toetsendynamiek als je er harder op drukt -> harder als je er zachter op drukt -> zachter. Maar hij is heel fijn.

    Nou ja, ik vind aanslaggevoeligheid echt wel een must...
    Maar bedankt voor de moeite :)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ik heb mijn keuze laten vallen op de Mk-3500 :)
    Bedankt voor de hulp!


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~