• Want die kan ik nu even niet hebben. Ik zit vanaf 17 mei al in Duitsland voor stage. Ik ga 9 september weer naar huis. Maar ik ben er eigenlijk zó vreselijk klaar mee, om meerdere redenen. Iedere dag is het moeilijker om op te staan. Ik ben hartstikke moe, slaap slecht, maar voel me mentaal ook gewoon op. Mijn stageplek is niet heel geweldig, mijn begeleiders hebben het op dit moment zelf ook moeilijk (waardoor ik in een ongemotiveerd en vermoeid team zit, wat absoluut niet helpt) en loopt het bij mij thuis helemaal kut waardoor ik het liefst gewoon daar ben. Maar dat is natuurlijk geen optie, ik moet deze stage eerst nog even afmaken. Maar jezus het duurt in mijn ogen nog zo lang. Hoe sleep ik mezelf hier doorheen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    idk of het iets voor jou is, maar ik mediteer de laatste tijd veel met de app 'stop, breathe & think' en het helpt mij echt enorm op het moment dat ik niet lekker in mijn vel zit, maar goed, meditatie is weer net zo'n ding dat alleen fijn is als je ervoor open staat en zo


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.



    Ik heb geen wijze woorden, maar ik wens je wel heel veel sterkte en knuffels toe. <3 Over iets meer dan een maand mag je er weg, en dat kun je aan. Ik weet zeker dat je deze maand zult doorkomen. You can do this. <3


    Smile. You're beautiful. <3

    Het klinkt bijna als mijn stage vorig jaar in Duitsland. :') Alleen ben jij al veel sterker dan mij, want ik was al na het eerste weekend weer naar huis gegaan. Oeps. Succes nog en dat laatste maandje ga je gewoon even knallen!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Probeer genoeg leuke dingen in te lassen om te doen waar je naar uit kan kijken. Dit kan echt klein zijn: een gezellig avondje film-kijken met wat kaarsen, een heerlijk bad nemen, ... Hopelijk doorbreken ze de sleur een beetje en zorgen deze momenten er voor dat je je wat kan ontspannen!


    The soul needs autumn.

    Dit helpt meestal voor mij, maar soms moet je gewoon eens een uur of een avondje of een hele dag plannen om niks te doen. Gewoon lui zijn, zonder verplichtingen en zonder schuldgevoelens!


    groetjes

    Mij helpt het om rond een uur of 7 's avonds een stuk te gaan fietsen. Dan het liefst door de natuur. Misschien ook wat voor jou?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Treat yourself!
    Ga iets doen wat je leuk vindt, koop wat lekkers voor je en kijk een leuke film. Het liefst eentje waarbij je je hersenen uit kunt schakelen en enkel hoeft te kijken. Of ga een stukje wandelen, ik was daar vroeger super sceptisch over, maar het werkt écht.


    everything, in time