• Want die kan ik nu even niet hebben. Ik zit vanaf 17 mei al in Duitsland voor stage. Ik ga 9 september weer naar huis. Maar ik ben er eigenlijk zó vreselijk klaar mee, om meerdere redenen. Iedere dag is het moeilijker om op te staan. Ik ben hartstikke moe, slaap slecht, maar voel me mentaal ook gewoon op. Mijn stageplek is niet heel geweldig, mijn begeleiders hebben het op dit moment zelf ook moeilijk (waardoor ik in een ongemotiveerd en vermoeid team zit, wat absoluut niet helpt) en loopt het bij mij thuis helemaal kut waardoor ik het liefst gewoon daar ben. Maar dat is natuurlijk geen optie, ik moet deze stage eerst nog even afmaken. Maar jezus het duurt in mijn ogen nog zo lang. Hoe sleep ik mezelf hier doorheen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    idk of het iets voor jou is, maar ik mediteer de laatste tijd veel met de app 'stop, breathe & think' en het helpt mij echt enorm op het moment dat ik niet lekker in mijn vel zit, maar goed, meditatie is weer net zo'n ding dat alleen fijn is als je ervoor open staat en zo


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.



    Ik heb geen wijze woorden, maar ik wens je wel heel veel sterkte en knuffels toe. <3 Over iets meer dan een maand mag je er weg, en dat kun je aan. Ik weet zeker dat je deze maand zult doorkomen. You can do this. <3


    Smile. You're beautiful. <3

    Het klinkt bijna als mijn stage vorig jaar in Duitsland. :') Alleen ben jij al veel sterker dan mij, want ik was al na het eerste weekend weer naar huis gegaan. Oeps. Succes nog en dat laatste maandje ga je gewoon even knallen!


    stay safe because I like being alive at the same time as you