• fuck you guys i was in the right

    [ bericht aangepast op 4 jan 2023 - 19:45 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ahh well ook al gaat dit niet over mij, ik voel me redelijk aangevallen en ik denk dat je best snapt waarom.
    Ik moet me heel erg inhouden om hier niet gemeen op te reageren, maar die aandacht zoek jij ook heel erg.
    Dat is alles wat ik hierop ga zeggen.


    i wanna die with you once or twice.

    Als je er niet voor iemand wil zijn en vrienden wil die nooit aandacht nodig hebben, die vrienden met jou kunnen zijn wat vrij heel moeilijk is, word vrienden met je knuffelbeer. Succes.


    i wanna die with you once or twice.

    Als jij zo op vrienden die er even doorheen zitten reageert, vind ik het een klein beetje lullig. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lucens schreef:
    Ahh well ook al gaat dit niet over mij, ik voel me redelijk aangevallen en ik denk dat je best snapt waarom.
    Ik moet me heel erg inhouden om hier niet gemeen op te reageren, maar die aandacht zoek jij ook heel erg.
    Dat is alles wat ik hierop ga zeggen.

    Ik had het niet over jou ehm, dit hele voorval is twintig minuten geleden gebeurd en we hebben toen niet eens gesproken. Dit gaat over een totaal ander persoon 😶


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    aight


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wow. Rude much.

    Of het nu een situatie is die te veranderen valt, of een situatie waar niets aan gedaan kan worden, als iemand er even doorheen zit mag hij/zij er best even gevoelens over uiten. Soms is het fijn te beleven dat er mensen zijn die je steunen en die er voor je willen zijn. Dat jij dit dus absoluut niet van plan bent, kan natuurlijk zijn doordat je zelf misschien met deze persoon geen band hebt. Maar hoe je alles neertyped komt het nogal over alsof je dit gewoon sowieso niet van plan bent, bij niemand. Mocht dat zo zijn, dan is dat gewoon rude en zeer jammer voor de mensen om je heen die dus niet op jou kunnen bouwen. Als ik de persoon was geweest die steun en een luisterend oor nodig had en jij zou me je rug toekeren, ben ik zelf snel klaar met je en sta ik ook niet meer klaar voor jou.

    Ik snap best dat je je kunt ergeren als iemand alléén maar kan klagen en zielig doen en wanneer het op den duur gewoon nép overkomt. Dan kunnen er irritaties komen. Maar zoals je alles nu verwoord kom je gewoon hartstikke rude over.


    Smile. You're beautiful. <3

    totheground schreef:
    (...)
    Ik had het niet over jou ehm, dit hele voorval is twintig minuten geleden gebeurd en we hebben toen niet eens gesproken. Dit gaat over een totaal ander persoon 😶

    Zoals ik al zei, gaat dat inderdaad niet over mij, maar door dingen die in het verleden zijn gebuurt en de manier waarop je alles verwoord voel ik me alsnog aangevallen. That’s it.

    Het meervoud in je titel zegt al genoeg. Sorry, maar de mensen waarover jij het hebt? Die verdien je niet. Zoals je dit topic verwoord, verdien je niemand. Die mensen verdienen zoveel beter, oh, zoveel beter.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2017 - 13:09 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom iedereen zo reageert. Er worden opeens aannames gedaan dat die persoon er helemaal door heen zit, terwijl dit nergens in de beginpost wordt genoemd. Ik kan me niet voor stellen dat niemand anders last heeft van vrienden die om de minste dingen zeuren. Dat je daar wel eens klaar mee bent begrijp ik best, dat betekent dat die persoon er niet is voor iemand als zij/hij haar nodig heeft. De zin is in de beginpost is allicht een beetje uit de context getrokken, wij kennen dat persoon waarschijnlijk niet dus weten we ook niet of ze dit vaker doet en of we het serieus een probleem is of gewoon gezeik. Afgaande op wat Totheground zegt denk ik dat laatste, zij zal waarschijnlijk het meest weten over haar vrienden. Soms moet je gewoon even je hart luchten.


    ©1998

    What doesn't kill you, could kill the other.

    Nee even serieus, omdat iemand steun nodig heeft van mensen, hoe dom jij die reden dan ook mag vinden, dan is die persoon altijd vrij om steun te vragen. :W

    Guys, op Brechtjes reactie na (daar durf ik weinig over te zeggen gezien die Mirthe al langer kent dan ik), het gaat niet perse om mensen die een luisterend oor nodig hebben, dit gaat echt om een ander soort geval. Vermoed ik althans, kijk, ik denk (not sure tho want ik heb momenteel geen whatsapp en heb hierdoor minder contact met Mirthe), dat dit meer over de paar soorten vrienden gaat die non-stop zulke berichten sturen. Van "HELP, IK HEB *instert stom vak*", of "AAAH, IK MOET MET MENSEN FIETSEN", en ik overdrijf niet, bij sommige mensen kan je dit wel hebben, maar je hebt ook mensen waarvan je merkt dat het is om aandacht, en ze het alles behalve zo erg vinden. Ik heb ook een paar van zulke vrienden gehad, en tja, het is geen big deal en het is ook niet heel slim er een topic over aan te maken (het kan vrij hypocriet zijn gezien iedereen wel eens zo'n bericht stuurt), maar ik snap haar frustratie wel. Tenminste, als het over het soort mensen gaat waarvan ik denk dat ze het over heeft.

    Ik durf hier niet heel veel over te zeggen gezien er vrij heftig op gereageerd wordt, maar toch wilde ik iets zeggen so


    obsessive rage

    Oh, de ironie :')
    Maar goed, ik denk dat je je moet realiseren dat er een enorm verschil zit tussen aandacht vragen en het ergens moeilijk mee hebben. Mensen die extreem onzeker zijn (want ja, je hoeft hier niet eens autisme voor te hebben) zijn ook sneller geneigd om in de stress te schieten bij dit soort dingen. Dat iets als samenwerken moet gebeuren, wil nog niet zeggen dat het voor diegene dan ook maar makkelijk is. Een heel klein beetje inlevingsvermogen zou echt niet verkeerd zijn.
    En ja, er zijn natuurlijk altijd figuren die echt gewoon aandacht tekort hebben en die zijn gewoon irritant.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Hmm, ik ben van mening dat iedereen recht heeft om over iets te klagen, hoe stom het voor een ander ook mag lijken. Je weet gewoon niet wat een bepaald voorval betekent voor iemand. Toch snap ik wel wat de topicstarter bedoelt. Het is misschien allemaal heel hard verwoord, maar ik ben persoonlijk al heel veel personen tegengekomen die over zoiets klagen, dus eigenlijk hoeft er ook helemaal niet zo hard gereageerd te worden. (: Ik denk dat de topicstarter het allemaal een beetje ongelukkig heeft verwoord.


    Take me to wonderland

    Rofl.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, I don't want to be the one, but I'm going to be that one.

    Dit is heel ironisch. Ik vind het daarom echt oprecht heel erg grappig.


    Tijd voor koffie.

    (Also, je doet alsof een bericht sturen naar iemand is en daarmee om aandacht vragen, slecht is. Oh boy, where did the beauty of communication go ;-; )

    [ bericht aangepast op 10 nov 2017 - 16:14 ]


    Tijd voor koffie.