• Hallo zonnige schrijvers!

    Een tijdje geleden heb ik een topic geopend met de vraag of iemand een cover voor mijn nieuwe mobiel hoesje wilde ontwerpen. Ik heb toen geweldig mooie dingen gezien en omdat ik toen zo tevreden was wilde ik het nog eens proberen. Want Lieke heeft een nieuwe mobiel voor haar verjaardag gekregen en daar hoort natuurlijk een nieuw hoesje bij c:

    Ken je dat probleem dat je niet goed weet welk boek/film/nummer je favoriet is? Dat heb ik dus met bands. Daarom wil ik graag een hoesje met de logo's van een aantal van mijn favorieten! Ik zat zelf te denken aan de logo's wit op zwart (zo).

    Dus, wat wil ik?
    - Een afbeelding in goede kwaliteit, het word geprint op stofachtig design dus het mag geen pixelig beeld geven.
    - In ieder geval een versie met wit op zwart (zie voorbeeld in tekst)
    - Er zit geen duidelijk tijdslimiet aan. Ik ben op zoek naar het juiste ontwerp en ik ben picky, dus ik ben bereid net zo lang te wachten als nodig is. (Met als uiterste anderhalve maand.)
    - Omdat het best nogal een opdracht is, ben ik bereid jullie een wat grotere vergoeding dan gebruikelijk te geven. Daarom krijgt degene wiens ontwerp ik uiteindelijk kies 20 credits.
    - In ieder geval drie van de de volgende logo's
          • Bring Me The Horizon
          • Twenty One Pilots
          • Panic! At The Disco
          • Fall Out Boy
          • Five Finger Death Punch

    - De volgende logo's zijn eventuele aanvullingen
          • The 1975
          • Pierce The Veil
          • Brand New (als het je lukt om hem wit op zwart te krijgen)
          • De welbekende Rockhand (deze moet je nog wel even zwart wit maken, tenzij je een manier vind waarop het er mooi uitkomt als hij rood is)


    Ik ben heel erg benieuwt naar jullie werk. May the odds be ever in your favor!

    En wees niet bang vragen te stellen (:

    Liefs,
    Lieke

    [ bericht aangepast op 4 aug 2017 - 21:35 ]

    Normaal gezien zou ik wel iets proberen, maar aangezien dat ik amper tijd heb momenteel zal het niet gaan... Toch nog veel succes met je zoektocht!

    Ik wil het wel proberen, welke grootte moet het bestand hebben? (Als in, hoeveel bij hoeveel pixels om goed duidelijk te kunnen printen?)


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zolang hij niet pixelig oogt wanneer je 1x inzoomed is het wat mij betreft prima. Maar het liefste boven 1000x(...).

    [ bericht aangepast op 4 aug 2017 - 19:13 ]

    Super c: Ik ga kijken wat ik kan doen!


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Het zou voor mij wat overzichtelijker zijn als jullie je ontwerp in het topic zouden willen posten in de plaats van via pb's sturen c:

    Laatste poging... zij er mensen die het zien zitten om dit te doen? Als het hierbij blijft zal ik het cancelen :/

    Ik zou heel graag willen helpen, maar ik heb gewoon geen tijd :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil wel wat proberen vanmiddag!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.



    Vind je dit iets? Hij is aanklikbaar.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik ga eens wat proberen.


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil graag wat voor je proberen, maar om het nog net iets gemakkelijker te maken, zou ik graag willen weten welke telefoon je hebt. Want ik wil je niet opzadelen met een verkeerd formaat hoesje.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Eggsy schreef:
    Ik wil graag wat voor je proberen, maar om het nog net iets gemakkelijker te maken, zou ik graag willen weten welke telefoon je hebt. Want ik wil je niet opzadelen met een verkeerd formaat hoesje.


    Ik heb een Samsung S7 (geen Edge!) (:

    Ik heb de resolutie van je scherm opgezocht, dus mijn hoesjesontwerp heeft precies dat formaat.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik wil wel proberen.


    Heaven is a place that we all have

    Eggsy schreef:
    Ik heb de resolutie van je scherm opgezocht, dus mijn hoesjesontwerp heeft precies dat formaat.



    Kijk, dit is inderdaad wat ik zoek! Ziet er mooi uit (bloos)

    Zou je misschien een versie kunnen geven waarbij je het The 1975 logo weghaalt en daar in plaats van de rockhand neerzet? Dan kunnen die onderste twee van Pierce The Veil en Brand New iets omhoog (: Ik zit namelijk te twijfelen of ik The 1975 er wel op wil hebben c:

    [ bericht aangepast op 9 aug 2017 - 18:06 ]