• Op een eenzaam middagje op kantoor terwijl er niks te doen was bedacht een meisje een concept voor op Quizlet om weer eens actief te worden. Ze vond het wel een goed idee om een topic aan te maken waar mensen vragen konden stellen over hun plots. Zelf heeft ze altijd moeite met het vinden van plotholes, dus dacht ze dat anderen dit ook hadden. Maar voordat ze een officieel topic aan ging maken, wilde ze even vragen of er mensen geïnteresseerd waren in zo'n topic.

    Ik had eens zitten kijken tijdens het vervelen op mijn werk, maar ik kon eigenlijk geen topic vinden waarin mensen specifiek vragen konden stellen over plotholes. Casual bèta-reading, bèta bij een volledig verhaal, hulp bij personages, noem maar op, maar plotholes kon ik niet vinden. Ik maak me er zelf vaak schuldig aan en ik zie het zelf gewoon niet. Anderen die het lezen wijzen mij er dan op, dus ik dacht 'We zitten hier in een schrijverscommunity, is het geen idee om elkaar dan te helpen plotholes te spotten?'

    Dus bij deze, is er interesse in zo'n topic?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik vind het een briljant idee!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    JA, erg leuk idee!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Volgens mij was er wel al een topic met het elkaar helpen van hun verhaal, maar ik vind het hoe dan ook een leuk idee ✌


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Goed idee!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Zeker een goed idee!

    Maar is het niet lastig als we elkaar ons hele plot vertellen? Straks wil niemand onze stories nog lezen :P.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Iedereen kan dan vragen of er plotholes in zijn of haar plotline, zeg maar alleen vragen, niet plot vertellen (maar wel een samenvatting ofzo). Daarna zou je verder kunnen gaan via pb als er mensen naar willen kijken ? Maar een idee.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Iedereen kan dan vragen of er plotholes in zijn of haar plotline, zeg maar alleen vragen, niet plot vertellen (maar wel een samenvatting ofzo). Daarna zou je verder kunnen gaan via pb als er mensen naar willen kijken ? Maar een idee.

    Ja dit of je zet het gewoon onder een spoilerknop met 'spoilers voor [...]' erboven ofzo.

    Wel een goed idee, tho!


    i wanna die with you once or twice.

    Ik vind dit wel een leuk idee. Zit me altijd af te vragen of het idee dat ik in m'n hoofd heb niet gewoon lame is, dus wat vroege feedback zou heel erg fijn zijn!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik zal er morgen eens goed over nadenken hoe ik het in het vat ga gieten dan ^^

    Misschien als je je plot niet wil vertellen, maar wel hulp wilt vragen om 1 of 2 mensen die helpen in een pb?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Voor plotholes? Ik zou er meer 3 of 4 Of zelfs 5 doen. Zeker als je verhaal naast het hoofdplot ook nog veel subplots heeft.


    SIC | PARVIS | MAGNA