• Liefste users,

    Het is 21 augustus geweest, wat betekent dat alle polls voor de maandelijkse wedstrijden online staan en er gestemd kan worden!

    Als je van prachtig gefotografeerde wolken houdt, zou ik zeker een kijkje nemen bij de poll van Image of the Month, waar met het thema Weer drie prachtige foto's strijden om de meeste stemmen. Je stem uitbrengen op jouw favoriet kan hier!

    Bij Poem of the Month zijn er een hele hoop gedichten ingeleverd, die zeker de aandacht niet ontsnappen. Met zes gedichten in dit thema is dit de volste poll van deze maand. Breng hier je stem uit!

    Bij Story of the Month strijden twee korte verhalen om de prijs, met een wat ingewikkelder thema dit keer. Het thema van de maand was Psychisch en je kan hier jouw stem uitbrengen op het beste verhaal!

    Het thema van Quiz of the Month sluit mooi op aan met als thema De menselijke psyche! Ook deze heeft twee inzendingen die graag een een stem zouden ontvangen! Stemmen kan hier!

    Column of the Month heeft deze keer geen inzendingen, maar komende maand is er weer een kans met het nieuwe thema School!

    Wil jij volgende maand ook kans maken op wat extra credits? Vanaf 1 september worden de nieuwe thema's bekend gemaakt en heb je weer twintig dagen de tijd om iets in te leveren, dus houdt de onderstaande topics zeker in de gaten!

    Groetjes,
    de xOTM-mods


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hee, mag ik even wat zeggen?

    Ik stoor me er een beetje aan dat de OTM's de laatste tijd zoveel vertraging oplopen (zowel de bekendmaking van de thema's als de polls als de uitslagen). Ik weet natuurlijk niet wat hierachter zit, maar voor SOTM hadden we zelfs maar 10 dagen de tijd. Daardoor heb ik niet op tijd een leuk verhaal kunnen schrijven en ik baal ervan dat ik niet kon meedoen. Kan hier wat meer op worden gelet?


    oi, suzy

    Jure schreef:
    Hee, mag ik even wat zeggen?

    Ik stoor me er een beetje aan dat de OTM's de laatste tijd zoveel vertraging oplopen (zowel de bekendmaking van de thema's als de polls als de uitslagen). Ik weet natuurlijk niet wat hierachter zit, maar voor SOTM hadden we zelfs maar 10 dagen de tijd. Daardoor heb ik niet op tijd een leuk verhaal kunnen schrijven en ik baal ervan dat ik niet kon meedoen. Kan hier wat meer op worden gelet?


    Ja, dit weten wij zelf ook, wij balen hier ook erg van. We zullen proberen er nóg meer op te gaan letten.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Misschien kun je een max aantal dagen stellen voor de winnaars. En als ze niet op tijd reageren geven jullie een onderwerp?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Misschien kun je een max aantal dagen stellen voor de winnaars. En als ze niet op tijd reageren geven jullie een onderwerp?

    Ja, alleen komt de vertraging ook door ons. Doordat het team van xOTM het wat druk heeft, wordt af en toe iets wat uitgesteld of vergeten zonder dat het onze bedoeling is. We zijn er ons zeker van bewust en hebben het ook besproken. We gaan er beter op letten en bij elkaar inspringen qua taken. Zelf vinden we het namelijk ook niet fijn dat we jullie moeten laten wachten. We doen ons best het terug op rails te krijgen. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    (...)
    Ja, alleen komt de vertraging ook door ons. Doordat het team van xOTM het wat druk heeft, wordt af en toe iets wat uitgesteld of vergeten zonder dat het onze bedoeling is. We zijn er ons zeker van bewust en hebben het ook besproken. We gaan er beter op letten en bij elkaar inspringen qua taken. Zelf vinden we het namelijk ook niet fijn dat we jullie moeten laten wachten. We doen ons best het terug op rails te krijgen. ^^

    Dank je wel, Bianca. (flower)


    oi, suzy

    Laatste dagje om te stemmen! ^^


    Ik wil een tuin vol egels