• Plaats hier de laatste zin die je hebt gelezen in het boek waar je momenteel in bezig bent.


    "De kamer baadde in een sfeer van vervlogen angst die drukkend op haar inwerkte."

    [ bericht aangepast op 27 aug 2017 - 16:27 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    The room itself was cluttered with trunks and packages as though a number of people had been packing to leave; but the mother lay half clothed, her body already in decay, and no one else was there but the child.

    'Je zult hoogstwaarschijnlijk ontdekken dat de eigenaar van die pick-up een bepaalde status binnen het MIT heeft. Misschien werkt hij hier en kan hij zijn auto zonder enige problemen op het terrein parkeren. Op het werk gebruikt hij zijn eigen gereedschap, en wie dat wil, zou erachter kunnen komen wat voor spullen hij in zijn auto heeft liggen.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    I flinch. The rag she gives me is clean, but still smells like blood.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ned land floot de Yankee Doodle, stak de handen in zijn zak en draaide ons de rug toe.


    Die was nog leuker dan ik had gedacht


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Zijn onzelfzuchtige zusje was ter dood veroordeeld omdat ze een te groot hart had.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2017 - 9:45 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Dans les ténèbres de la cave voûtée, le four ronflait, toussant telle une bête enragée.

    En dat was ook de eerste zin van het boek, want ik snap er zo weinig van dat ik het heb opgegeven.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    'I know.'


    Ex astris, sciencia

    It seemed to Cacus that, once upon a time, he had been human. . .


    Stenenlikker

    De modder spetterde op de ramen; hij besloot koers te zetten naar de dichtstbijzijnde autowasserette.

    Echt een hele boeiende zin :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    De klassieke:

    Het volgende moment werd alles zwart.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Levensechte situaties worden ontleed en besproken, op een theoretische maar ook op een praktische manier.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Especially impressive and effective in this regard were the actions of Zeelands commander Johan Evertsen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Mrs Davilow was like a frightened child under her daughter's face and voice: her tears were arrested and she went away in silence.