• HALLO.

    Dus ik verveel me wel zoals gewoonlijk en ik heb terug toegang tot mijn computertje. Waarom dan geen pugs photoshoppen op profielfoto's, you know? Het is eigenlijk best simpel, post je originele profielfoto (niet de verkleinde, Q-versie maar gewoon de afbeelding zelf) en dan zet ik er een pug op. (krul). Zet er bij of 'ie groot of klein moet en ja, dat is het wel.
    OKE MENSEN. DUS. Ik doe ook andere dieren snap je wel maar pugs zijn echt wel mijn specialiteit. Anders ben ik werkloos rip.


    WAAROM?

    Omdat ik een heel leger wil van Quizletters met een mopshondprofielfoto. Nee, jokes, ik verveel me en ik houd van pugs.

    OKE?

    Contacteer Oke als je meer info nodig hebt over deze vraag.

    HEB JE EEN LEVEN?

    Nee.

    Oke ja hieronder is niets, alleen een spoiler waarin alle profielfoto's staan. Als je liever eerst voorbeeld hebt, of zo, sommige mensen hebben graag zekerheid, ik gun hun deze zekerheid door alle foto's hieronder te plaatsen, in de spoiler dus, feest.


    @Altomare



    @ Squip

    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 15:08 ]


    Heaven is a place that we all have



    stel me niet teleur (cat)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    My. Ik ben nu op school


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    @ Altomare / Evelien ─ Hopelijk voldoet het aan je verwachtingen. (cat). Ik heb er een cool effect bij gedaan voor extra pugger.


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    @ Altomare / Evelien ─ Hopelijk voldoet het aan je verwachtingen. (cat). Ik heb er een cool effect bij gedaan voor extra pugger.



    ah damn zo getalenteerd <3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    (...)

    ah damn zo getalenteerd <3


    Laat een goede review achter op mijn yelp <3<3<3<3<33<3


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    (...)

    Laat een goede review achter op mijn yelp <3<3<3<3<33<3


    link???


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    (...)

    link???


    Heb ik niet, maar alle succesvolle bedrijven vragen toch achter reviews tsss


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    (...)

    Heb ik niet, maar alle succesvolle bedrijven vragen toch achter reviews tsss


    oke dan google ik wel


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    MEER AANVRAGEN MOAR


    Heaven is a place that we all have

    Succes hiermee, ben benieuwd hoe dit gepug-ified kan worden.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.


    fine go ahead
    ik kan wel niet beloven dat ik 'm lang houd want als ik mijn naam weer mag veranderen, gaat m'n pf wellicht mee (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried


    Ik vind de precieze versie niet meer rip
    Maar dit is 'm ongeveer dus pak dit maar, als je die naam rechtsonder eraf krijgt, helemaal goed (':

    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 14:57 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik zoek eigenlijk weer eens een nieuwe icon, maar ik ben daar zo slecht in. Dus als je wil mag je zelf een pug icon zoeken, of maken, haha.
    Als je tijd hebt natuurlijk.

    @ Squip / Lisanne ─ Enjoy enzo


    Heaven is a place that we all have

    @ Thoros / Leah


    Heaven is a place that we all have