• De 3 oxazepam tabletten hielpen de eerste dag. Nou, deze dag niet. Hele avond zitten slapen.

    Soms denk ik: ik heb gewoon de meest fucked up diagnose (bipolair ofzo van mn pa, die is zo raar ja man wat een dikke autist ook en mn broer nog erger jeetje pfft tja familie tja tja)

    -Ik ben bang om vroeg dood te gaan

    -Ik ben bang dat de mensen om wie ik geef vroeg dood gaan

    Ik ben bang om diegene waar ik stiekem het meest om geef maar die ik eigenlijk nog maar net ken dat die doodgaat (hij doet aan xtc pilletjes en zegt 'ja krijg ze van mn vrienden' -> 1 slechte kwaliteit en hij is dood. Rookt i ook nog -> longkanker) Hoe krijg ik die kerel gezond? Tja, dat drinken zit wel goed maar hij eet ook echt slecht soms dat je denkt: gevalletje anorexia, maar das nie zo want hij is altijd al zo smal

    Te veel gelul, dat doen mensen met manische dingen! Ik mag niets doen, mag het huis niet uit. Dus ja, dan kom ik op Q. Gezellig. Altijd wat te doen. Onzin quizzen enzo. Maar o wee, mn mobiel is sws buiten gebruik en als mn pa of ma hier achter komt pikken ze mn lappie in (ik wil gewoon 2 postst ORPG doen daarna klaar oke)

    Ik ben nu 3x ongeveer psychotisch geweest (ja weetje licht maar dat telt ook gewoon mee. Ik dacht Frank doet '3 strikes your out') Maar Frank is een malle. Die wil sws hoe dan ook altijd gelijk hebben (zegt i dat ik ben aangekomen en hij vraagt niet eens hoe ik weeg, nou ik doe dat dus verkeerd dus zit sws 2 kilo verschil tussen ochtend avond met kleren of zonder -> mn moeder doet t goed, maar ja ik ga echt niet iedere dag op dat ding staan jeetje)

    Dus nu denk ik: Krijg ik later Schnizofrenie? Ja, je kunt er ook best mee leven, zoals zoveel dingen, maar is niet echt chill.


    IK HEB AL 2,5 JAAR STUDIEVERTRAGING MARGA ZEGT 0,5 MAAR DAT IS NIET ZO. STRAKS MOET IK GVD 15 JAAR OVER MN STUDIE DOEN TERWIJL CMD GEWOON F*CKING MAKKELIJK IS (mits je met grafisch vormgevers zit en zelf niets daaraan doet en zelf gewoon illustratie, fotografie, film & usability -> alle pychologische theorie gaat doen + perfectionisten het werk laten doen (ja je komt wel op voor die ene goeie)

    IK HEB NU EEN AMSTERDAMS ACCENT IN MN HOOFD. HET GAAT ER NIET UIT. JEZUS BEN TOCH NIET DIE ENE RAMSES SHAFFY FZO. Maar eh, dan praat ik en dan KOMT ER GRONINGS UIT OMG OMG OMG. Normaal gesproken spreek ik dus altijd bij abn, maar tijdens mijn manie ga ik dus blijkbaar over op Gronings. Tja. Groningen is gewoon leuk maar kom op zeg, die boeren versta je toch niet?


    Aan niets denken is ook denken.