• Aangezien ik namelijk echt nooit kan kiezen en sowieso al niets in mijn eentje kan, heb ik jullie hulp nodig bij het uitzoeken van een 'nieuwe' username. 'Nieuwe' inderdaad met aanhalingstekens, omdat sommige usernames al ouder zijn, maar die vond ik mooi genoeg om eventueel opnieuw te kiezen. Help deze besluiteloos jongedame! *O*

    Omdat ikzelf zowel de klank van een woord als de betekenis erg belangrijk vind, heb ik onder de spoiler-knop een lijst staan met de usernames en de betekenis ervan (weliswaar deels in het Engels en deels in het Nederlands, maar toch). Expres onder een spoiler-knop, want sommigen van jullie zal het waarschijnlijk ook helemaal niet boeien welke username ik heb, snap ik, snap ik heel goed!

    Anguish: severe mental or physical pain or suffering
    Humble: nederig
    Meraki: to do something with soul, creativity, or love; to put something of yourself into your work.
    Noyade: execution by drowning; mass drowning
    Progeny: nageslacht (oké niet de meest spetterende betekenis, maar het woord klinkt wel leuk)
    Void: leegte

    Breng hier uw stem uit!

    11.1% (5 stemmen)
     
    Anguish

    6.7% (3 stemmen)
     
    Humble

    40.0% (18 stemmen)
     
    Meraki houden

    6.7% (3 stemmen)
     
    Noyada

    6.7% (3 stemmen)
     
    Progeny

    28.9% (13 stemmen)
     
    Void


    everything, in time

    Vind ze allemaal wel wat hebben. Heb maar op Progeny gestemd.

    Anguish vind ik het mooiste klinken (:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2017 - 23:57 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Bedankt alvast! Ik hoopte dat iedereen op één lijn zou zitten, maar helaas, haha!


    everything, in time

    Ik vind je huidige username het mooist.


    26 - 02 - '16

    Ik vind Meraki ook het mooist. Verder vind ik Humble en Void ook nog wel leuk. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Progeny, dat is ook de naam waarmee ik je heb leren kennen! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Progeny, dat is ook de naam waarmee ik je heb leren kennen! =)


    Haha, sentimentele waarde. (blush)


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Haha, sentimentele waarde. (blush)

    Ik ben dan ook een sentimentele stemmer! (huil)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zijn sommigen ook oude usernames van jou of zitten er ook nieuwere tussen? Want dan moet je ook even checken of die nog wel beschikbaar zijn hehe. Ik heb zelf vaak genoeg gehad dat wanneer ik er eentje wilde, ik dacht dat ie vrij was en toen later erachterkwam doordat ie niet wilde veranderen :W
    Buuuut, ik heb voor Void gekozen, want leegte.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Baepsae schreef:
    Zijn sommigen ook oude usernames van jou of zitten er ook nieuwere tussen? Want dan moet je ook even checken of die nog wel beschikbaar zijn hehe. Ik heb zelf vaak genoeg gehad dat wanneer ik er eentje wilde, ik dacht dat ie vrij was en toen later erachterkwam doordat ie niet wilde veranderen :W
    Buuuut, ik heb voor Void gekozen, want leegte.


    Dit zijn allemaal oude usernames! Ik zie nu pas dat er 'sommige' staat, maar het zijn allemaal oude. Goed opgelet joh!(flower)


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Dit zijn allemaal oude usernames! Ik zie nu pas dat er 'sommige' staat, maar het zijn allemaal oude. Goed opgelet joh!(flower)

    Was dat sarcastisch, mevrouw? 😑


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Twijfel tussen Anguish en Meraki. Uiteindelijk maar op de eerste gestemd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Baepsae schreef:
    (...)
    Was dat sarcastisch, mevrouw? 😑



    Neeee, ik erken juist mijn fout! Verdorie, ik had expres nog die emoticon erbij gezet om het minder sarcastisch over te laten komen. Mislukt. :W


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)


    Neeee, ik erken juist mijn fout! Verdorie, ik had expres nog die emoticon erbij gezet om het minder sarcastisch over te laten komen. Mislukt. :W

    Het kwam door de 'joh' en de verhaaltjes die ik van Maia over je gehoord had, dus het was toch al gedoemd te mislukken hehe 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Baepsae schreef:
    (...)
    Het kwam door de 'joh' en de verhaaltjes die ik van Maia over je gehoord had, dus het was toch al gedoemd te mislukken hehe 😂


    Hmmmmmm. Ik moet maar eens met Maia gaan praten, haha! Ik ben gewoon zo sarcastisch dat mensen het niet meer doorhebben wanneer ik serieus ben. *O*


    everything, in time