• THE LOVING ROSE


    SETTING


    LA, Amerika. Met een bruisend nachtleven en goktenten om elke hoek trekt deze grote stad niet enkel de allergrootsten aan, maar ook het allerlaagste gespuis. Criminelen, drugs, prostitutie, het is er schering en inslag, of toch in sommige buurten. Ons verhaal speelt zich af in zo'n buurt en meer bepaald in The Loving Rose, een nachtclub dat wel héél veel in de aanbieding heeft. De criminele bende mannen die de populaire club draaiende houdt, bestaat niet enkel uit drugsdealers en andere 'verkooptalenten', maar ook uit pooiers, die hun meisjes al dan niet - meer al, dan niet - dwingen tot de meest walgelijke dingen die je je maar kan inbeelden. Ben je klaar om de deuren te openen en hun diepste geheimen te leren?
    Ik ook niet...
    VERHAALLIJN
    The Loving Rose is de broeihaard van één van de grootste en gevaarlijkste bendes van de stad, die door buitenstaanders rillend van angst The Red Thorns wordt genoemd. Hoewel ze diepe wortels hebben in elke criminele tak - Liesje, hoeveel plantenreferenties kan je maken in twee zinnen, Jezus - die je kan bedenken, worden ze niet meteen geklasseerd onder georganiseerde misdaad. Hun werking is anders en vindt zijn basis en leiderschap in een kleine kern van jonge, maar intelligente jongemannen, die drie dingen gemeen hebben: Ze zijn glibberig als de pest, verrot tot op het binnenste van hun kern en kennen het leven als pure stront waar je maar beter bovenop kunt zitten, dan er in te stikken. De ene is een koning op vlak van drugs, de andere op vlak van wapens, maar allemaal zijn ze de beste in één ding: hoe ze een jong, onschuldig meisje hun nachtmerrie weten in te trekken. Allemaal hebben of hadden ze wel één of meerdere meisje(s) werken in hun geliefde club, tot de dag van vandaag. Maar de autoriteiten hebben er genoeg van en we komen aan op het punt waar de kat wel eens eindelijk die boom - yeah - uit kan komen.

    CRIMINELEN EN SLACHTOFFERS

    De jongens
    De jongens die wij spelen behoren tot die kern. Ze zijn allemaal loverboys, en kunnen daarbij nog dealen in allerlei zaken of andere, grootse criminele activiteiten organiseren. Elk hebben ze ook een deel van de stad (en connecties met de rest van het land en andere bendes) waarvan zij de touwtjes in handen hebben en een soort van expert over zijn geworden.
    Verder runnen ze ook de club en er staat altijd minstens 1 van de mannen achter een bar en lopen ze vaak in de club rond, in het geval dat ze moeten ingrijpen. Al werkt er genoeg security om een luchthaven te runnen.

    De meisjes
    De meisjes zijn zo goed als allemaal slachtoffer van de jongens. Of ze hebben uit pure wanhoop zichzelf aan de club aangeboden en zitten er nu vast. Uiteindelijk maakt het niet zo veel uit, want wat ze doen, blijft hetzelfde. Sommigen hebben het geluk om enkel te serveren (als ze nog nieuw zijn en ingewerkt worden, tijdens hun regels, andere redenen...) Zij verdienen logischerwijze het minste en leven vooral van tips. Dit geldt ook voor de barvrouwen. Verder zijn er nog de stripsters, die al dan niet meer moeten doen dan hun billen te tonen. Alle meisjes die hun diensten volledig - met alles erop en eraan - aanbieden, zijn tevens ook serveerster, barvrouw of stripster. Het is niet dat ze op een kamertje zitten te wachten.
    Overdag, wanneer ze niet in de club werken of aan het slapen zijn, moeten ze het gebouw opkuisen en de volgende nacht voorbereiden. Als ze klaar zijn met hun taken, mogen ze zichzelf bezighouden, tenzij hun loverboy iets anders went.
    Zondagnacht is de club gesloten.

    INFILTRANTEN
                                             
    Zo'n drieënhalf jaar geleden heeft de FBI een jong, maar getalenteerd koppel undercover laten gaan, de één als loverboy, de ander als het zogenaamde slachtoffer. Een jaar later werden ze gesterkt door een tweede team. Ondertussen hebben de jongens zich in de kern ingewerkt, waardoor ook de meisjes zich ondertussen vaker dan lief in The Loving Rose bevinden. Hun jarenlange inspanning loopt ten einde, aangezien de spanningen oplopen, vertrouwen verbrokkelt én de FBI heel binnenkort wel eens een inval op de kalender heeft staan...

    Concreet
    De overgrote meerderheid van de rollen zijn bendeleden en slachtoffers, maar er zijn twee mannen en twee vrouwen als infiltranten beschikbaar. Wil je deze rol, zorg dan dat je genoeg tijd en motivatie hebt om de RPG vol te houden, aangezien je toch een deel van de verhaallijn draagt (iedereen doet dat, uiteraard, maar je snapt mijn punt wel).

    Taak
    Zowel de mannen als de vrouwen moeten informatie winnen - namen, gegevens, transacties... - en doorspelen aan hun thuisfront om zo bewijzen te verzamelen en eventuele 'transacties' een halt toe te roepen. Niet alleen dat, ze proberen ook de meisjes over te halen weg te vluchten en hen hierbij te helpen, niet enkel om ze van hun hel te verlossen, maar ook om eventuele getuigen te verkrijgen.

    Regels
    Uiteraard zijn deze mensen geen echte criminelen, waardoor ze niet zomaar alles mogen doen wat The Red Thorns wel zouden doen. Zo mogen ze, tenzij er gevaar is voor hun eigen leven of zware fysieke schade, geen onschuldigen rechtstreeks fysiek zwaar schaden of vermoorden. Ook andere criminele activiteiten - dealen, stelen... - zijn niet toegelaten, tenzij het hen of de missie in onmiddellijk gevaar kan brengen. Helaas is dit gevaar nogal reëel en moeten ze vaak (te) ver gaan om hun rol blijven te verkopen. Als je meer uitleg wil, klik dan op deze link en neem een kijkje bij het antwoord van Brandon Gregg.

    Last but not least
    Het leven van een undercover agent is zwaar en vraagt een grote tol. Het is heel handig om de Engelse wikipedia pagina te bekijken bij het aanmaken van je rol.
    Doordat de loverboys van de vrouwelijke infiltranten tevens hun partners zijn, kunnen de mannen 'kiezen' wat hun job in de club is. Uiteraard kiezen beide heren ervoor om hun dames niet te verkopen, al kan dit - aan jullie de keuze - veranderd zijn door eventuele druk van de bendeleden. Als dit het geval is, zorgt de FBI voor klanten, maar je kan zelf al voorzien dat dit geen watervast plan is, aangezien het veel geld kost én weinig controle.


    THE LOVING ROSE
                                             
    De buurt
    De club staat natuurlijk niet pal in het toeristische centrum van LA, maar ook weer niet zo ver ervandaan. De buurt was vroeger verloederd, maar door de rijke invloed van de bende, is de luxe aanzienlijk verbeterd. Vergis je niet, het is nog steeds een enorm gevaarlijke wijk en de gewone, onschuldige mens heeft er niets te zoeken. Er zijn enkele andere louche clubs en bordelen in dezelfde straat, maar The Loving Rose is duidelijk het rottende hart.

    De eigenaars
    Enkel de kern van de bende heeft zijn basis in The Loving Rose, al zijn andere bendeleden uiteraard welkom voor bezoekjes en zakenbesprekingen. De kern zelf bestaat uit het aantal rollen dat er zullen komen, maar de échte kern, de oprichters en eigenlijke eigenaars, zijn maar met twee, drie of vier (afhankelijk van het succes van de RPG). Zij zijn degenen die het gebouw bezitten en dus ook de huur van de kamers ontvangen. Hun 'loon' is het grootst en alle eind- of grootste beslissingen liggen in hun handen, al is de autoritaire trap naar de rest van de kern bijna verwaarloosbaar klein. Ze zijn even hecht met de anderen als de anderen met elkaar.

    Gelijkvloers - club
    Op het gelijkvloers ligt de club zelf. Het is een grote en hoge zaal, met twee bars - één op de grond en één op het gigantische balkon - een podium met danspalen, enkele kleinere podia met palen, genoeg chique banken en tafels om het hele witte huis te ontvangen en een trap naar de eerste verdieping. Er is geen echte dansruimte, aangezien het doelpubliek niet bepaald uit energieke tieners bestaat. Er is, natuurlijk, ook een toilet.

    Eerste verdieping - werkkamers
    Een simpele, maar chique gang met aan weerszijden enkele kamers. De kamers zijn mooi, netjes, maar sober. Er staat niet meer in dan een bed (een twijfelaar), een kleine kast met alle benodigdheden in (inclusief reserve dekens en lakens, moest de troep te groot zijn) en een kleine badkamer met een toilet, een spiegel en een douche. Alle kamers zien er hetzelfde uit.

    Tweede verdieping - kamers meisjes
    Hier is niet veel verschil met de eerste verdieping, behalve dan dat deze kamers enkel als slaapplaats voor de meisjes dienen. Hoewel ze netjes zijn, zijn ze duidelijk goedkoper ingericht en bijna even sober. Door de jaren heen hebben sommige meisjes af en toe wel eens iets leuk gekregen om het op te fleuren, maar al bij al kan je het niet meteen gezellig noemen. In elke kamer staat er een bed (een twijfelaar), een kleerkast, een nachttafel, een stoel en een kleine badkamer met een wastafel, een spiegel en een toilet.

    Zolder - gastenkamers en leefruimtes
    De zolder is in drie delen (één grote en twee iets kleinere) opgedeeld. De kleinste delen zijn twee ruime en aangename kamers die al dan niet gebruikt kunnen worden door kernleden die (even) geen andere verblijfplaats hebben. De anderen hebben (verschillende) woonsten ergens anders, aangezien de club niet bepaald de meest aangename plaats is om echt in te wonen.
    Naast de 'jongenskamers' heb je nog een grote ruimte waarin een badkamer met drie douches, twee baden en een toilet is gemaakt, met daarnaast een keuken die doorloopt naar een kleine, maar iets gezelligere woonkamer (met televisie) waar de meisjes hun schaarse vrije uren mogen doorbrengen.

    Regels
    Meisjes
    • Douchen na de daad is verplicht. Deze douche mag niet langer dan tien minuten duren.
    • Werkuren:
          11u00 - 13u00: Opruimen en dergelijke
          13u00 - 13u30: Lunchpauze
          13u30 - 19u00: Opruimen en dergelijke
          19u00 - 21u00: Avondmaal en voorbereiding
          21u00 - 04u00: Club
    • Geen contact met de autoriteiten
    • Wanneer je drank krijgt aangeboden, bestel het duurste, neem 1 slok en giet de rest subtiel weg.
    • Geen drugs van klanten aanneemne.

    Bendeleden
    • Geen minderjarigen

    Klanten
    • Aanraken mag, meer niet. Wanneer een klant meer wilt, informeert hij naar de beschikbare meisjes. Prijzen worden met de jongens afgesproken.


    REGELS


    • Huisregels van Quizlet
    • OOC duidelijk aangegeven & geen ruzie.
    Als er een probleem is, stuur me dan eerst privé, zodat het niet meteen escaleert.
    • Maximum drie rollen, tweede rol moet van geslacht verschillen met de eerste.
    • Lees heel het topic door, het is niet zo heel veel.
    • 16+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing bij.
    Gotta love dem smut, but not by surprise, ya know.
    • Minimum 50 woorden per post.
    • Geef naamsveranderingen door.

    ROLLEN
    Mannen - 6
    Diepe kern pemanent vol - Infiltranten permanent vol
    Username - naam - leeftijd - rol - specialiteit - FC - pagina
    Epine - Fox Thomas - 25 - Diepe Kern - Prostitutie/Chantage - Xavier Serrano - 7
    SebastianVerlac - Kevin Malverde Forsythe - 27 - Kern - Drugs/wapenhandel - Chris Wood - 7
    Maluma - Tyler Donovan Santiago - 26 - Diepe kern - Drugs/Chantage - Maluma - 4
    Ziegler - Wolf Lennox - 28 - Diepe kern - Wapenhandel - Charlie Hunnam - 3
    Obeah - John Gillford - 27 - Infiltrant - Specialiteit - Zach McGowan - 7
    philocaly - naam - leeftijd - Infiltrant - specialiteit - FC - pagina

    Vrouwen - 8
    Tijdelijke stop op alle vrouwen ~ permanente stop op infiltrante vrouwen
    Username - naam - leeftijd - rol - FC - pagina
    Marlow - naam - leeftijd - rol - FC - pagina
    Hopps - Elea Crawford - 25 - Infiltrant - Renee Mittelstaedt - 8
    Surrexit - Adriana Destiny Stans - 19 - Serveerster - Cindy Kimberly - 7
    Tormienne - Leya - 21 - Stripper - Sara Sampaio - 7
    Virago - Dani Reina Verdad - 25 - stripper/prostituee - Eiza Gonzalez - 4
    Windvlaag - Annah Lisandra McAllister - 24 - Infiltrant - Elizabeth Wheeland - 7
    Sempre - Elena Wood - 22 - Stripper/prostituee - Bryana Holly - 7
    Hundertwasser - Myra Aileen Parrish - 21 - Stripper - Zoë Pastelle - 5

    Lijstje
    • Naam
    • Leeftijd (V: 18 - 25 / M: 22 - 30)
    • Rol (M: infiltrant, diepe kern, gewone kern / V: undercover/stripper/ prostituee (kan beiden))
    • Specialiteit (enkel mannen: naast pooier, waar houdt hij zich het meest mee bezig? Drugs, wapens, chantage, witwassen, gokken, ...)
    • Aantal jaren aanwezig (M: de kern is langzaam uitgebouwd en werft soms nog aan, al moeten leden een enorme devotie hebben voor de bende. Ja, je mag een new kid hebben (; )
    • Woonplaats (enkel mannen)
    • Uiterlijk (Als het niet te veel moeite is, vermeld alsjeblief de FC.)
    • Geschiedenis
    • Extra
    • Relaties

                                                                                                                                                   

    [ bericht aangepast op 12 sep 2017 - 0:32 ]


    Mhm?

    Is er iemand die mij in mijn GB wil helpen met het zoeken van een mannelijke, badass FC (rond de 30 jaar oud)? Ik kom er echt niet uit D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Epine schreef:
    (...)

    Er zijn meerdere leiders, maar daar kan natuurlijk een natuurlijke hiërarchie inzitten. Er is alleen geen officiële rechterhand (:


    Ooh zo haha, dus een leider per 'onderdeel'?


    El Diablo.

    Ziegler schreef:
    Is er iemand die mij in mijn GB wil helpen met het zoeken van een mannelijke, badass FC (rond de 30 jaar oud)? Ik kom er echt niet uit D:


    Ik kan het proberen? c:


    El Diablo.

    Hmm ik weet iemand die de beste leider zou hebben en het is een jonge vrouw. Maar helaas, ze zit niet op Q want ze zou het hier helaas te veel onzin vinden. Is een nogal ambitieus typetje namelijk, die ook nog eens heel sociaal is en zo slim dat ze nou ja, een heel erg uitzonderingsgeval is (ik ben met dat kind opgegroeid) dat ze ook wel als beginner hier kan leren schrijven. Maar ja, ik weet niet of ze van schrijven houd?


    Aan niets denken is ook denken.

    Innsaei schreef:
    Hmm ik weet iemand die de beste leider zou hebben en het is een jonge vrouw. Maar helaas, ze zit niet op Q want ze zou het hier helaas te veel onzin vinden. Is een nogal ambitieus typetje namelijk, die ook nog eens heel sociaal is en zo slim dat ze nou ja, een heel erg uitzonderingsgeval is (ik ben met dat kind opgegroeid) dat ze ook wel als beginner hier kan leren schrijven. Maar ja, ik weet niet of ze van schrijven houd?


    Leuk voor je (: Maar ik denk dat er hier ook wel capabele mensen bijzitten die allemaal een leuke rol zullen maken, geen zorgen (:
    @Maluma: je zou het kunnen zien als een vriendengroepje die samen iets hebben uitgebouwd en dus elkaars gelijke zijn. Uiteraard zullen de taken wat verdeeld zijn, maar daar is iedereen eigenlijk tamelijk vrij in (:


    Mhm?

    Ooh oke. Laat maar zitten dan joh! Mocht je toch diegene willen, ze is echt de beste geloof me. Die tagt me ook meteen in Ibiza op fb enzo, ze reageert sws heel snel en schrijven doet ze wss te snel voor hier hahahaa

    [ bericht aangepast op 9 sep 2017 - 12:27 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb ook hulp nodig voor een vrouwelijke faceclaim [twintig jaar ongeveer], wilt iemand me misschien helpen in mijn GB please? c:

    [ bericht aangepast op 9 sep 2017 - 13:08 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Hier zijn genoeg mensen die een goede rol neer kunnen zetten, denk ik. :')

    Anyways, ik ga zo snel mogelijk aan mijn rol!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Surrexit schreef:
    Ik heb ook hulp nodig voor een vrouwelijke faceclaim [twintig jaar ongeveer], wilt iemand me misschien helpen in mijn GB please? c:


    I can try! c:


    El Diablo.

    Mag ik Emeraude Tobia, of is die al geclaimd?


    ''With all due respect, which is none...''

    WOLFLENNOX



    NAAM
    Wolf: Short form of WOLFGANG, WOLFRAM or other names containing the Germanic element wulf meaning "wolf".
    Lennox: From a Scottish surname which was derived from the name of a district in Scotland. The district, called Leamhnachd in Gaelic, possibly means "place of elms".

    Het is algemeen bekend dat Wolf Lennox niet zijn echte naam is, maar daar tegenover staat dat niemand weet wat zijn officiële naam dan wel is. Toen hij als tiener begon in een criminele bende, dwongen ze hem om afstand te nemen van zijn naam en een schuilnaam aan te nemen. Sindsdien gaat hij door het leven, in ieder geval in het criminele circuit, met deze naam. Zijn echte naam is Jonathan Chambers, maar dat weten echt maar twee of drie mensen. Hij vindt het prettig dat nauwelijks iemand weet wat zijn echte naam is en dat wilt hij graag zo houden. Het is niet zo dat Lennox nu per se dient als zijn achternaam. Het maakt hem werkelijk niets uit hoe je hem precies aanspreekt, dat mag met zowel Wolf als Lennox. Ergens heeft hij enigszins spijt van de namen die hij heeft gekozen toen hij zeventien jaar oud was, omdat zijn voorkeur nu uitgaat naar een gewone voornaam, maar hij hecht ook weer te veel waarde aan zijn schuilnamen om ze zomaar te veranderen.


    LEEFTIJD
    Wolf is gemiddeld wat ouder dan de meeste jongens die werken in The Loving Rose met zijn achtentwintig levensjaren. Hij is geboren op 24 november. Hij heeft vaak dan ook weinig met de wat jongere jongens, omdat hij hen regelmatig onvolwassen en irritant vindt.


    ROL
    Wolf is één van de oprichters van The Loving Rose. Hiermee behoort hij automatisch tot de diepe kern. Hij is zelf niet actief meer bezig met het ronselen van meisjes, omdat hij andere zaken heeft waar hij zich op moet focussen.

    PEOPLE WONDER WHY THE STREAMS ARE BITTER
    • • •
    WHEN THEY POISONED THE FOUNTAIN THEMSELVES


    SPECIALITEIT
    Wolf houdt zich voornamelijk bezig met de wapenhandel. Hij heeft een kleine obsessie met allerlei soorten wapens en vindt het dan ook zeer fascinerend om ermee bezig te zijn. Drugs interesseren hem niet zo, zeker niet omdat hij met eigen ogen het effect ervan heeft gezien. Wolf draagt bijna 24/7 een mes met zich mee. Hij zegt dat dat is om zichzelf te beschermen, maar hij heeft gewoon graag een wapen bij zich.


    JAREN AANWEZIG
    Wolf is al jaren een lid van de bende die verantwoordelijk is voor de oprichting van The Loving Rose. Toen hij zeventien was, is hij terecht gekomen in de bende. Dit is nu dus elf jaar geleden.


    WOONPLAATS
    Hij woont gewoon in LA, vrij dicht bij de club. Hij woont in een simpel appartement, ondanks dat hij veel meer zou kunnen veroorloven met al het geld dat hij heeft.


    UITERLIJK
    Lengte: 201 centimeter
    Gewicht: 91 kilo
    Lichaamsbouw: Gespierd
    Huidskleur: Blank
    Haarkleur: Blond
    Haarlengte: Halflang
    Haarstijl: Steil
    Oogkleur: Blauw
    Gezichtshaar: Een baard en snor
    Faceclaim: Charlie Hunnam



    COUNTING ALL THE ASSHOLES IN THE ROOM
    • • •
    WELL I'M DEFINITELY NOT ALONE




    INNERLIJK
    Wolf is een man met een sterk karakter. Hij heeft een eigen wil en doet niets waar hij geen zin in heeft, tenzij hij er zelf iets uit kan halen dat hem in zijn voordeel werkt. Wolf werkt praktisch altijd vanuit zijn agenda en houdt voornamelijk rekening met zichzelf. Hij is rustig en stil, maar daardoor niet minder aanwezig. Op de één of andere manier voel je het altijd als hij een kamer binnenwandelt, waarschijnlijk omdat hij niet bepaald een zonnestraaltje is. Wolf is een norse en serieuze man. Hij leeft op sarcasme en als je zijn ironie niet begrijpt, zul je hem gauw aanzien als onaardig. Het maakt hem dan ook niet veel uit dat iemand hem niet sympathiek vindt. In zijn leven draait alles om respect. Heeft hij respect voor je, dan zit je goed en is hij (op zijn manier) vriendelijk tegen je. Heeft hij geen respect voor je, dan ziet hij je letterlijk als voetveeg.
          Wolf is niet bepaald makkelijk en daar heeft zijn jeugd grotendeels aan bijgedragen. Hij kampt met ernstige agressieproblemen. Normaliter heeft hij daar weinig last van en weet hij zijn agressie ook goed te verbergen, waardoor bijna niemand er last van heeft. Toch heeft hij zo zijn momenten dat hij compleet kan uitbarsten en dan is hij absoluut niet meer te bereiken. Hij is voornamelijk verbaal agressief, maar kan soms ook weleens losse handjes hebben - voornamelijk als hij alcohol gedronken heeft. Hij schaamt zich hier voor, juist omdat hij zich er zo bewust van is. Hij wilt zo niet zijn, maar heeft er vaak geen controle over.
          Verder is hij iemand die overal goed bij nadenkt. Hij is bedachtzaam en nauwkeurig. Daarnaast is hij een eerlijk persoon. Hij zegt wat hij denkt en zal zijn mening nooit mooier verpakken dan dat het is. Wolf is eigenwijs en koppig. Hij doet waar hij zelf zin in heeft en neemt nauwelijks iets aan van anderen (op enkele uitzonderingen na). Wolf leeft zeer ordelijk en kan totaal niet tegen chaos.
          Wolf is het type dat zich snel ergert aan anderen en voornamelijk aan de jongere jongens in de club. Hij houdt niet van arrogante types en zal deze dan ook snel aanspreken als iets hem niet zint. Wat niet veel mensen verwachten, is het feit dat hij erg zorgzaam is. Sommigen denken zelfs dat hij een goede vader zou zijn als hij zich ooit zou wagen aan een normaal gezinsleven, maar daar moet hij absoluut niet aan denken. Wolf is een echte leider. Hij leidt mensen graag en zal iemand geen vuile klusjes laten opknappen, omdat hij daar zelf geen zin in heeft of te lui voor is. Hij neemt graag het heft in handen en is iemand die dingen graag voordoet.
          Sinds enkele jaren is Wolf niet zo snel meer onder de indruk van vrouwen, in tegenstelling tot hoe hij vroeger was. Hij hield vroeger van vrouwen in alle soorten en maten. Hij had gladde praatjes en was daardoor de ultieme loverboy, maar tegenwoordig staat hij daar heel anders in. Hij is nog werkend in de club puur omdat hij niets anders zou kunnen. Hij is opgegroeid in de criminaliteit, heeft geen opleiding gevolgd en zou niet meer fatsoenlijk kunnen functioneren in de gewone maatschappij. Daarom neemt hij voornamelijk andere taken op zich, die weinig te maken hebben met de vrouwen in de club.

    A LOT OF PEOPLE LACKED THAT GIFT:
    • • •
    KNOWING WHEN TO FUCK OFF


    GESCHIEDENIS
    Father: Sebastian Matthew Chambers | 49
    Mother: Jessica Michelle Richardson | 48


    Sebastian en Jessica waren nog jong toen de nog Jonathan-hetende baby op aarde werd gezet. Ze hadden een relatie met elkaar, maar Sebastian wilde niets te maken hebben met een baby op zijn éénentwintigjarige leeftijd. Hij was bezig met een opleiding tot advocaat en kwam uit een strenge familie, waardoor hij ervoor koos om Jessica te verlaten. Hij kon het niet geheel over zijn hart verkrijgen om Jessica alleen op te zadelen met een kindje, dus hij heeft iedere maand geld aan haar gegeven zodat ze nog iets had om op terug te vallen.
          Jessica heeft op twintigjarige leeftijd samen met haar ouders geprobeerd om Jonathan op te voeden. Dat ging niet lang goed. Jonathan huilde als baby erg veel en Jessica kon hier niet goed mee omgaan. Ze wilde de verantwoordelijkheid zoveel mogelijk op zich nemen, maar ging steeds verder achteruit in haar eigen gezondheid. Ze at nauwelijks iets, sliep bijna niet en zag het allemaal niet meer zitten. Toen Jonathan vier maanden oud was, kwam Patrick in het leven van Jessica. In eerste instantie ging het beter met haar, maar dat hield niet lang stand. Patrick heeft ervoor gezorgd dat Jessica kennismaakte met drugs. Jonathan werd steeds vaker achtergelaten bij zijn grootouders, terwijl Jessica op pad ging met Patrick.
          Helaas voor Jonathan waren zijn grootouders ook niet bepaald in staat om het kindje op te voeden. Zijn opa, Parker, was werkeloos en spendeerde zijn dagen voornamelijk met tv kijken en bier drinken, terwijl zijn oma, Elizabeth, veel werkte in een plaatselijke supermarkt om wat geld te verdienen. Ze deden hun best om het kindje te helpen, maar waren daar gewoonweg niet toe in staat. Patrick dumpte Jessica na enkele maanden, waardoor ze werkeloos en als drugsverslaafde alleen achterbleef.
          Er veranderde weinig in de thuissituatie van Jonathan, totdat hij op achtjarige leeftijd contact zocht met zijn vader. Hij trof zijn vader aan in een grote villa met een klein gezinnetje. Zijn vader wilde absoluut niets te maken hebben met zijn eerste zoon en stuurde de jongen dan ook weg, nadat hij hem wat geld mee had gegeven, omdat hij dacht dat Jonathan daarop uit was.
          Opnieuw veranderde er weinig. De nieuwe vriendjes van Jessica kwamen en gingen weer en lieten steeds meer schade achter bij zowel Jessica als Jonathan. Toen hij zeventien was, kwam hij in contact met Gunner Anderson. Langzaam aan kwam Jonathan terecht in het criminele circuit, waarna hij ook zijn naam heeft veranderd en voorgoed vaarwel heeft gezegd tegen zijn identiteit als Jonathan Chambers.
          De laatste keer dat hij zijn moeder heeft gezien, is nu zeker vijf jaar geleden. Zowel zijn opa als oma is overleden, waar hij toch meer verdriet van heeft gehad dan hij ooit had verwacht. Niet lang geleden heeft hij op straat gezien en dat is niet bepaald fraai afgelopen. Alle opgekropte woede van vroeger is er op dat moment uitgekomen en hij heeft bijna zijn eigen vader in elkaar geslagen, maar omstanders konden hem op tijd tegenhouden.

                                                                                                                                                                     




    I LIKE LONG WALKS
    • • •
    ESPECIALLY WHEN THEY ARE TAKEN BY PEOPLE WHO ANNOY ME


    RELATIES
    Tekst.


    EXTRA
    Allergieën: Geen voor zover bekend
    Angsten: Hoogtevrees
    Talen: Engels, een klein beetje Duits
    Talenten: Liegen, boos zijn en zien wanneer iemand liegt
    Mistalenten: Vriendelijk zijn
    Voorkeurshand: Rechts
    Verslavingen: Roken, een mes bij zich dragen
    Tics:
    Fun fact:
    Handicaps:

    [ bericht aangepast op 9 sep 2017 - 16:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn lieftallige Dani is qua fc nog altijd graag Eiza Gonzalez! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Windvlaag schreef:
    Mag ik Emeraude Tobia, of is die al geclaimd?


    Er is denk ik nog maar 1 of zelfs geen fc doorgegeven dus dat gaat (:


    Mhm?

    Ik ben nog op zoek naar mannen, dus als je je geroepen voelt of mensen kent die zouden willen meedoen, ik hou je niet tegen!


    Mhm?

    oh god, Charlie Hunnam :9~

    Ik twijfel enorm voor een mannelijke rol, dus ik denk er nog even over na.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'