• Ja, ik doe het gewoon niet anoniem want tja ik heb geen schaamte. I mean, like, wie op Q oordeelt er nou snel? Ja, precies, de mensen die trollen zijn en irritant doen en ruzie zoeken. We maken er weer een feestje van op Q hoor? Hoezo Q dood -> Q heeft best wel veel activiteit weer nu de vakantie is afgelopen is en sommige mensen gewoon een makkelijke studie of veel vrije tijd hebben. Onzin is toch gewoon leuk??

    Dus mijn dingen komen hier ook. Maar dit is een beginpost, ik hou het kort.

    Regels:
    -Niet judgen
    -Gewoon de meest akward dingen neerpleuren
    -Het hoeft niet beschamend te zijn! Grappige dingen of toevallige dingen kunnen ook!
    -Het is voor de lol, neem dingen hier absoluut niet persoonlijk op of serieus
    -Iedereen mag alles zeggen, indien je je beledigt voelt -> PM naar de user en regel het zelf (of mods o.i.d.)

    VOOR ANONIEM:
    -Stuur me je dingen in mijn PM (ja ik zet ze dan hier op, dus je bent geheel anoniem!!!!!!!!) -> Graag even duidelijke titel en kort en krachtig bericht (niet een verhaal van 500 woorden, leuk maar liever max. 10 zinnen)


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb wel iets raars dat me vannacht is overkomen. Terwijl ik sliep heb ik namelijk mijn wekker van mijn nachtkastje gehaald (note: Je moet echt giga veel moeite doen om bij mn wekker te komen vanuit ligpositie uit mijn bed. Want dat kastje is best wel erg hoog en de wekker staat er nog eens bovenop) en kennelijk heb ik ook de stekker eruit gehaald en ben ik ermee gaan slapen? Ik werd vanmorgen wakker en vroeg me af wie mijn wekker gestolen had, om erachter te komen dat ie pal naast mijn kussen lag. :'D Ik voelde me toch wel een beetje dom toen. En ik snap voor geen meter wat ik vannacht met een wekker moest. x'D


    Smile. You're beautiful. <3

    Snap ik! hahah.
    Ik heb gewoon slecht geslapen, ja dan ben je druk in je hoofd maar tja ach...

    Ik heb heeeeeeel veel:

    -Ik ben eigenlijk stiekem verliefd op zo ongeveer iedere docent van CMD (except Harro, zweefteef, ehm, tja Aldert is cool maar erg stijfjes ehm tja ook niet op die domme statisticus, like Jenniek en ik moesten ons best doen om niet steeds te lachen om de domme vragen HAHAHA -> Jenniek is heeeel erg -> ADHD -> die wilde comic sans lettertype gebruiken voor ons dingen hahaa. LIKE CHICK JE HEBT ONS GROEPJE AL DE PRUTSERS GENOEMD GVD!)

    -Ik vind mezelf altijd heel grappig. Kan ik niets aandoen. Halve ADD'er dus veel gedachten tja creatief dus ehm soms afwezig (eigen gedachten zijn interessanter als iemand iets uitlegt wat je al lang weet en op de basisschool wisten ze zelfs niet 'hoe ze me moesten bereiken') Nou toch, ik heb geen diagnose hoor, ben nog 'redelijk' normaal. Like wat is normaal?

    -Pedagogische Wetenschappen is de mooiste studie (in Groningen om heel specifiek te zijn), zitten allemaal meisjes (perfectionisten) dus als je slim bent dan ga je naar de slimste (helaas die ging weg wie was dat Tessa ofzo?) en gebruik je gewoon hun samenvatting. Want ja jezus, leest echt iedereen alles? Oke, ik wel maar ja ik kan dan ook maar 1/3 van dat boek weten en dan hopen dat ze daar net ffe de vragen op zetten tja ehm. En ik lees traag. Als ik iets interessant vind, nog erger: dan kan ik gewoon een fucking uur met 5 pagina's bezig zijn (niet omdat het moeilijk is maar ja ik denk er over na). BTW NIEMAND LEEST CARR HAHAHA Boekje is wel te doen hoor, ja man, Engels kunnen we toch wel, maar is gewoon tja droog geschreven. Saai als fuck dus.

    -Ik heb paar keer psychose dingen gehad, maar toch heb ik een soort van tja scharrel / vriendje ? (we weten het toch ook niet gvd) en die begrijpt het. Nou vind maar iemand die 26 is, maagd (ze hadden geen condooms HAHAHAHAHA), gewoon lief is en niet meteen seks wil, naar alles luistert wat je zegt (geratel) maar gewoon super droog antwoord 'oke'. BTW hij heeft wel fb maar ja 77 vrienden en ehm geen LinkedIn want meneer heeft dat niet nodig. Meneer wist niet eens wanneer die met zn studie begon (tis net mn broer met zn duo dingetjes en dan ook nog gewoon bijna niet afgestudeerd zijn omdat hij osiris een kut systeem vind, wie niet? luie reet is het ook, hij had gewoon ffe 1 ding opnieuw moeten doen en meneer had Cum Laude Natuurkunde. Maakt meneer alleen niet heel veel uit, hij doet 10.000 andere dingen bij zn nerd dingen tja?




    Aan niets denken is ook denken.

    -Oke er zijn 2 favorieten en het zijn allebei mannen. Die ene denk je: Die domme ouwe die vergeet alles en heeft geen mobiel. Nou, die gebruikt dus gewoon zn vrouw zn mobiel en verneukt de hele boel zonder dat je het weet. Die ouwe heeft je altijd in de gaten, dat is de ergste van allemaal. Je zal hem maar naast je hebben wonen. Tis net Noah weet je wel van die domme God film. Tja. Laat die ouwe maar lullen, hij weet ook wel dat hij over x jaar dood gaat. Immers 65 en zij is ........ 40??? (en heel levendig) (die kerel krijgt ze dus nergens ergens mee heen en ik denk tja die ouwe die komt uit de polygame tijd dus hoezo zou hij niet 10 vrouwtjes er naast hebben)
    Die ouwe zie je nooit hoor, die is altijd weg met zn Range Rover (daar krijg je tenminste fatsoenlijk je spullen in de kofferbak, kom op een mini is heel praktisch maar ga daar maar even mee op vakantie

    -De ander is sws diegene die het beste bij me past (vind ik) maar ja hij is nogal onbereikbaar. Beter zo, heb al iemand anders (sorry R.)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2017 - 9:45 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    -Mijn tante heb ik op FB en je weet : Als je het op FB zet, reageert zij als eerste (ze is heeeeeeeel erg goed in haar werk maar ja ze ontslaan haar vanwege de kosten en geven haar geen vast contract. Ze had ja gvd bijna zelfmoord gepleegd. Ik ken niemand positiever dan mn Tante (C kant). Ja die andere is manisch depressief, maar die heeft zo'n chille vent -> Ze nemen gewoon GEEN KINDEREN en doen lekker concerten enzo nog. Simpel toch? Nooit een babysitter nodig.


    Aan niets denken is ook denken.

    -De C kant van mijn familie is erg leuk maar we hebben allemaal helaas dezelfde karaktereigenschappen:

    -Iedereen is eigenwijs of koppig

    -Iedereen heeft een mening (of die nou klopt of niet)

    -Iedereen dramt zijn mening door als diegene dat wil

    -We hebben heel veel rare er bij, maar die zijn wel tja die hebben een passie enzo. Grappig hoor, zoveel beroepen in 1 familie (aangetrouwd ook he, want ja we kiezen de beste partners)

    -Het kerstdiner is altijd het hoogtepunt (helaas maken ze onze wijn niet meer.... Die was overigens ook niet te zuipen want hij was veeeeeel te zwaar hahaha)

    -Iedereen is fucking boos als er iemand is die gewoon 2 bruiloften doet en het 'klein' wil houden dus wij waren allemaal niet uitgenodigd (like we horen erbij te zijn)

    -Iedereen praat door elkaar heen (bij ons is het gewoon normaal dat er 4 gesprekken zijn aan 1 tafel tegelijkertijd, like DA FUCK, dan kies je er 1)

    -Maakt niet uit waar mn pa zit, die hoor je altijd (of hij nou lacht of praat of nou ja.. heel aanwezig, overigens leest hij gewoon de krant als hij niet wil praten vrij asociaal maar oke zij is hij gewoon sorry hoor)

    -Mn tante is de kuddeleider van de familie (die verzint gewoon 10.00000000000 redenen om iedereen bij elkaar te regelen) -> Je wil erbij zijn want niemand kookt beter dan haar, zo positief, sterk, grappig, en dan heeft ze zoveel shit doorstaan, nou leuk toch?

    -Loes is de slimste. Die moet helaas wisselen van studie geneeskunde richting, tja mannenwereldje enzo?


    Aan niets denken is ook denken.

    -De C kant die maakt altijd grapjes over elkaar. Vandaar dus dat mn zus nooit vriendjes meeneemt want ten eerste: het gaat zo weer uit (slechte smaak, ze weet niet welke ze moet hebben, ze moet een pittige hebben en slimme en gezellig en die haar 'aankan') + je wilt toch niet gelijk dat je hele familie je vriendje uithoort?


    Aan niets denken is ook denken.

    -Als je ook maar iets nodig heeft: Mama vd familie fixed het (T doet het suuuuper snel, praktische chick man)

    -Ik had dus een prof Diana van Bergen en die heeft hele grappige humor (helaas ben ik de enige die enorm lacht want tja het is een beetje droge nerd humor, tja wageningen geiten wollen sokken enzo) + ze doet onderzoek naar suïcide (vond ik HEEEEEEEEEEEL ERG ENG)

    -We hebben eigenlijk heel veel verschillende talenten: kunstenaars & wetenschappers & mensen die iets heel anders doen. Nou ja, iedereen doet wel wat. Marijn (Loes haar vriendje) is dr uit geflikkert want die deed geen reet aan zn studie (like da fuck Loes hoe kon je die leuk vinden??) Iedereen helpt elkaar.

    -We hebben 1 belangrijke kunstenaar en die flikt alles : Sigrid Calon

    -We hebben 1 leuke grafisch ontwerper : G. maar die is manisch depressief dus kan gewoon nooit tja em veel geld krijgen en doorbreken

    -We hebben mij en ik ben tja nogal iemand die zichzelf niet narcistisch noemt maar wel denkt dat i best slim is. Weet je wel. Ik dacht: ik word of wetenschapper of kunstenaar. Nou ja, allebei niets voor mij. Ik doe gewoon lekker iets er tussen in : lekker CMD knutselen alsof je net van de kleuterschool komt bij intro (leuk toch?) + papieren torens bouwen (kom op zeg ALDERT IEDEREEN WACHTTE TOTDAT DIE ENE GROEP ZN TACTIEK ZOU VERRADEN). Beste Aldert wou het spel nog een keer doen. Nou ja iedereen dacht: das toch niet verrassend? Dan bouwen we zo snel mogelijk die eerdere groep na (ja dat was de meest lazy en kutte klas ooit, stond bekend als de terror klas


    -We hebben Davey en Davey is onvermijdelijk. Je komt hem werkelijk overal op elk moment tegen in Groningen. Het is zo'n een die denkt dat hij nog student is (hij heeft overigens gewoon onderzoek gedaan naar procastinatie dus die kerel is niet zo populair en dom (sorry niet dom maar ehm dat je denkt: das geen wetenschapper fzo). Davey komt op ieder moment op voor zijn studenten en werkelijk IEDEREEEN houdt van Davey (niet als je mentor nemen, dan kies je iemand die jou stijl heeft ik heb Nicolette maar wss is voor velen MARLEEN een betere keuze)
    STOND OP DE BLOG VAN KARLIJN <3


    Aan niets denken is ook denken.

    -Mijn broer is gewoon tja een hele rare. Die vind je niet snel. Iedereen denkt dat hij sociaal als, maar als het puntje bij paaltje komt doet meneer thuis gewoon stront vervelend (like casa di mama enzo, ga naar je kamer ofzo jongen) en blijft i plakken terwijl jij denkt: GA NAAR JE KAMER.

    Zelfs al ga je naar Rome, hij is net een schaduw, want als er eten in het spel is dan vind hij je opeens in heel fucking Rome zomaar in 5 minuten terug. Jeetje, die gast kwamen we wel 5 keer tegen. Lunch dit, drankjes dat, wat een enorme uitbuiter is dat zeg (gierig als hell trouwens)


    Aan niets denken is ook denken.

    Als je slim bent wordt je vrienden met Aldert, Marleen, Davey, Martijn, uhhhh
    Zijn er nog wat maar dat zijn de slimstr docenten, dus als je in hun smaak verdiept, tja davey is heel sinpel. Half cmd kigt aan de voeten van Aldert hoor jezuuus, maar Aldert weet dat die negeert dat


    Aan niets denken is ook denken.

    Nicolette for life!!!!!!!!'n


    Aan niets denken is ook denken.

    Ja ik. Ik moest pas ergens schoonmaken met mijn vriend. We hadden het over geesten -mijn vriend zei dat ie er niet in geloofde -, ik weet niet eens meer waarom dat aan bod kwam, en ik moest even van stopcontact wisselen doordat het snoer wat te kort was. Dat had ik dus gedaan en ik zette de stofzuiger aan. Ineens begon het licht overal te knipperen en maakte de stofzuiger ontzettend gekke geluiden. "Daar heb je - je geesten waar je niet in geloofde" heb ik toen nog gezegd. Maar het was toch wel creepy/raar.


    26 - 02 - '16

    Ik deed gisteren mee aan een biercantus. Er zijn twee belangrijke regels bij een cantus: niet zuipen tijdens het zingen en niet zingen tijdens het zuipen.
    Het is altijd een beetje een sport om tijden het zingen ongezien een slok bier te nemen. Dat is deze keer helaas niet gelukt, dus een groepje, waaronder ik, werden gesnapt. En als je wordt gesnapt, krijg je een straf en dit is meestal een rare vorm van een atje trekken.
    Onze strafmeester dacht leuk te zijn en het straffenboekje op een willekeurige pagina te openen. Toen kregen wij een van de naarste straffen. Drinkend een koprol doen. Met alle ogen op ons gericht moesten wij één voor één een koprol doen. Nou ben al zo sportief als maar kan, en ook nog eens behoorlijk aangeschoten, dus die koprol ging niet helemaal goed. Ten eerste kreeg ik al het bier over me heen, maargoed, wat verwacht je dan ook, ten tweede, rolde ik niet recht, waardoor ik tegen een barkruk aanstootte. Ja, lachen natuurlijk. Maar gelukkig was ik niet de enige en kon ik bij mijn crashplek lang douchen.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Deze is al van toen ik klein was, maar men blijft me eraan herinneren, haha. We waren op weekend met vrienden van mijn ouders en ik was een jaar of zes/zeven, toen er opeens een mevrouw af kwam. Ik herkende ze wel, maar ik had het flauwste idee niet wie ze was. Het gesprek verliep ongeveer zo:

    vrouw: *steekt hand uit* "Gudrun" (ter introductie, maar ja, ik met mijn dom hoofd had dat niet door)
    ik: *kijkt verward* "Nee, Leah"


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vanavond is dag twee van een uitgaansweekend, geef me een paar uur en de verhalen komen :Y)


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Oh, die keer dat ik het had over een "paart" op - het kan ook niet anders - een taak voor Nederlands, mag ik natuurlijk niet vergeten. Ik had 't bijna niet overleefd.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2017 - 21:31 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried