• Ja, heel simpel.
    Dus voor iedereen een gepaste naam verzinnen. I mean, wie wil nou niet bijnamen voor hun namen verzinnen? Ik weet er wel heeel wat gepaste hoor. Mijn lijst komt dus snel. Van al mijn opleidingen HAHAHAHA.

    Immers: Welke halve zool van een docent zit er nou op dit forum ? LOL

    Dus maak een net lijstje met:
    -Naam, Waarom die naam (gepaste dus), Goede / slechte eigenschappen, Gênante dingen, Gewoon alles!!! Maar hé, niet te lang.


    Aan niets denken is ook denken.

    Voor anoniem PM.
    Dus.



    CMD (ik zeg niet waar dus kan hele land zijn hé)

    Aldert <3 <3 (Goed voor connecties, die heeft alles zowat van grafische dingen en online dingen jeetje pfoehhhhhhh, Hij moet wel even pauze houden soms hoor! KOFFFIEEEEEE (* laat Davey je koffie halen Aldert)
    - Good: Mr. Awesome (like knap & slim & ethisch 100%)

    -Bad: Mr. Grey (Ja bedankt Floor, is btw wel leuk meisje)
    -Bad: Tja, hij moet oppassen dat hij niet met heel CMD in bed beland. En gewoon zn eigen stijl aanhouden ('stijfjes' flikker op man je hebt de beste stijl en bent tenminste duidelijk. I mean Harro is zo'n zweverige Minerva mens. Tja, die onthoud niets HAHAHA

    Thomas <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 (je snapt het jij krijgt de meeste credits ja)
    -Good: TomTommie (Hoe kut zijn leven ook is, dit is zo'n multi crea bea, die doet gewoon alles wat hij wil en hij volgt zijn passie. Jeetje, wat kan die man veel! Btw ook gewoonweg de allleeeeerknapste en leukste docent die op heel zernike rondloopt (oke ken ze niet allemaal maar so what) <3
    -Bad: Helaas voor Thomas, in zijn passie verdien je niet snel veel geld. Nou ja, hij kan dat wel hoor. Want hij is gewoon de beste. Comedy jeetje. Toneel lachen. Die humor love it. Loveeee it.

    Marleen
    -Good: MamaMarleen / Mother fucker of all her dragons. (Deze is zo slim en mooi en ook nog top sporter zo ongeveer geweest. Deze leeuwing vecht voor iedereen. Haar studenten, haar vrienden, haar familie: de hele toko draagt Marleen. En dan heeft ze ook nog tijd over voor zichzelf? Precies: ze is zo slim dat ze dat hele LinkedIn en facebook toch niet nodig heeft. I mean this is the best fucking graphic designer momma. Do not mess with this one!

    -Bad: PietjePrecies (Marleen draagt het hele niveau van CMD zo ongeveer. Ze vecht voor die ene stroming, want die willen ze de ICT in drukken. Nou, mother of dragons heeft de meeste connecties hoor. Marleen fixed die hele shit met haar dragoncrew. Maar dus ffe: ze heeft geleerd dat perfectionisme haar ook in de weg kan zitten. Inmiddels weet ze precies hoe ze dat in haar voordeel moet gebruiken.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2017 - 19:37 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ken er nog wel meer maarja ik had geen zin meer.
    Iemand anders?


    Aan niets denken is ook denken.

    'Welke halve zool van een docent zit er nou op dit forum?'

    Uhm ja, ik dus.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nou super leuk. Het hele niveau van Q wordt omhoog gehaald, maar ben je echt de enige?


    Aan niets denken is ook denken.

    Innsaei schreef:
    Nou super leuk. Het hele niveau van Q wordt omhoog gehaald, maar ben je echt de enige?


    Dat weet ik niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ooh zo jaja tuurlijk. Marije hangt hier ook rond. Helaas krijg ik mijn zus hier niet op


    Aan niets denken is ook denken.