• Kijk maar!

    (Waar kwam die ananashype eigenlijk vandaan?)

    [ bericht aangepast op 19 april 2018 - 7:52 ]


    oi, suzy

    Wat grappig. =P
    En zitten ze lekker?

    De hype kwam toen GM er pas was. Met toen het oude design leek de medaille die bij jouw naam komt te staan indien je dit aanschaft eruit als een ananas. Nu ziet het er wél uit als een medaille. Misschien moeten we vragen aan Rutger of we niet gewoon een ananas als symbool krijgen ipv deze medaille.

    Eigenlijk heeft Quizlet de ananas-hype gestart, want bij ons was het al hot alvorens het een hype werd. (joehoe)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Wat grappig. =P
    En zitten ze lekker?

    De hype kwam toen GM er pas was. Met toen het oude design leek de medaille die bij jouw naam komt te staan indien je dit aanschaft eruit als een ananas. Nu ziet het er wél uit als een medaille. Misschien moeten we vragen aan Rutger of we niet gewoon een ananas als symbool krijgen ipv deze medaille.

    Eigenlijk heeft Quizlet de ananas-hype gestart, want bij ons was het al hot alvorens het een hype werd. (joehoe)


    First of all, obviously heeft Quizlet die hype niet gestary, maar was ik dat. Iedereen vind mij zo geweldig dat ze altijd aan me herinnerd willen worden, maar om mijn hoofd nou overal op te drukken, ging ze een beetje te ver. Dus... de annanas was perfect! They love me.

    Nee, oke, jk. Hele leuke sokken! Ik heb sokken met alpacas het het is honestly het beste ever.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Scandal schreef:
    Wat grappig. =P
    En zitten ze lekker?

    De hype kwam toen GM er pas was. Met toen het oude design leek de medaille die bij jouw naam komt te staan indien je dit aanschaft eruit als een ananas. Nu ziet het er wél uit als een medaille. Misschien moeten we vragen aan Rutger of we niet gewoon een ananas als symbool krijgen ipv deze medaille.

    Eigenlijk heeft Quizlet de ananas-hype gestart, want bij ons was het al hot alvorens het een hype werd. (joehoe)


    Dat vind ik echt een goed idee! *O*

    OT: leuke sokken! Zelf heb ik een Quizlet-plant (krul)

    [ bericht aangepast op 19 april 2018 - 9:24 ]


    26 - 02 - '16

    Haha, laten we gewoon alles in ananas-stijl doen voortaan. Ze zitten lekker, ja. Maar ik heb ze al een lange tijd niet aan gehad, #shame :9~


    oi, suzy