• LITTLE PINK LADY'S — WAR OF LOVE


    Speeltopic
    Praattopic
    Rollentopic
    THE STORY
    Princeton South-East HighCalifornië 2003 — Een middelbare school in Amerika, een school zoals ieder ander. Een school met zijn eigen leerlingen en hun eigen schooldrama's. Zo bedachten de laatste jaars jongeren van 2003 een plan. Ze kochten een dik, groot schoolschrift en net voor de laatste maand dat ze naar school gaan bedachten ze een soort wedstrijd. Voor de laatste schooldag moesten de jongens een meisje uit de klas verliefd op hen laten worden, en degene die het niet lukte of degene die als laatste was moest iets vreemds doen. In 2003 was dat nog spring in de sloot, maar jaren later?
          2017 — In de jaren daarna werd het feit van ''verliefd worden'' over gebracht naar ''kussen'' en uit eindelijk zelfs ''krijgt het meisje in bed.'' Ook werden de opdrachten voor de verliezer steeds pijnlijker, van spring in de sloot tot steeds iets idioter. Zo kozen de jongens hun meid voor dit jaar uit, alleen leek het ineens alles dit tegen te werken. Een homo die nog niet uit de kast is gekomen die moet vallen op een meisje? Wat nou als het meisje die verliefd op je moet worden een oogje heeft op een ander? Of wanneer juist je vriendin/vriend het meisje/de jongen krijgt die jij juist wil? Er is één ding zeker, dit jaar gaat lastiger worden dan voorheen.

    PRINCETON SOUTH-EAST
    Stad: Princeton Hall Fictie
    Staat: Californië
    Grades: Freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar)
    Schoolkleuren: Blauw, rood en wit.
    Sportteams:
    — Football: The Hawks | Hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Cheerleaders: The Winter Wings | Ook hier heb je eens in het jaar try-outs voor.
    — Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, cricketteam en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, feestcommissie en schaakclub

    Princeton South-Easth is gebouwd in het stadje Princeton Hall. Het is geen groot stadje, maar ook niet klein. Het is zo dat iedereen hier elkaar wel kent, en zo is het dat nieuws zich als een lopend vuurtje verspreid. In deze stad heb je een pizzeria (Montenegro's Pizza's) en een normale snackbar (Crumbs). Als je verder de stad in rijdt krijg je de normale dingen. Een klein winkelstraatje, de supermarkt, bed&breakfest, de autowasserij, maar ook kan je er een drive-in vinden waar één keer in de week rond 20:00 een film wordt gedraaid, meestal kan je op donderdagavond hiervan genieten. Verder vind je vele huizen en gebouwen en het bos van Princeton. Een dansclub kan niet missen, en deze wordt meestal afgehuurd voor feesten. Vrijdag heb je meestal hun eigen standaard avonden. Het theater (The Canvas) wordt voornamelijk gebruikt door de school en hun dramaclub of theater voorstellingen, maar ook wordt hij gebruikt voor andere dorpse shows.


    CHARACTERS
    VROUWEN 1 MEISJE NODIG
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Chardonnay Parker Sweetwather • The ''One'' Person • Madelaine Petsch • Windvlaag • 1.3
    Celeste Dariya Maksimov • Cheercaptain • Idk. • Greenlight • 1.2
    Peaches Riddle • Status • Jessie Paige • Herfst • 1.5
    Rosa Thomason • The Life of The Party • Faceclaim • Phortos • 1.2
    Malin Gracie Newton • None • Scarlett Leithold • Virago • 1.3
    Emily Eva Vanderbilt • The Quiet One • Lauren de Graaf • Sombre • 1.6
    Ertha Latisha Green • The Newby • Bee Melvinn Windvlaag • 1,6
    Lichelle ”Elle” Feyre Cohen • The Princess • Miranda Kerr • Aniketos • 1,6

    MANNEN VOL
    Naam • Status • Faceclaim • User • Pagina
    Noah Christopher Andrews • The Hyper • Cole Sprouse • Windvlaag • 1.3
    Roman Damario Montana • Latino Fuckboy • Maluma • Maluma • 1.1
    Naam • Status • Faceclaim • philocaly • Pagina
    Parker Thomas Smith • The Jock • Idk • Obeah • 1.2
    Tanner Jacob Smith • Potterhead • Idk • Obeah • 1.2
    Naam • Status • Faceclaim • Epine • Pagina
    Jackson 'Jake' Beau Aguillard • The Charming Dickhead • Lauren de Graaf • Sombre • 1.6
    Valentine Cooper Anderson • Prine Charming • Pierson Fodé • Vaiana • 1.5

    LIST
    Naam
    Leeftijd
    Reputatie
    Geheim? Sommigen van deze high school zouden misschien bijvoorbeeld een geheim hebben waardoor ze niet meteen mee kunnen doen aan het geheime project van de jongens, of iets wat hun reputatie in de stad of school in gevaar zou kunnen brengen.
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig


    THE ''RELETIONSHIPS''
    Chardonnay — Roman
    Celeste — Parker
    Malin — Tanner
    Rosa — Noah
    Peaches —
    Ertha —
    Lichelle — Valentine
    Emily —

    RULES
    De huisregels van Quizlet gelden hier.
    Houd dames en heren gelijk.
    Niet meer dan twee personages per persoon, en dan zowel een jongedame als een heer.
    Schrijf 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan, wel graag aangeven.
    Ruzies alleen in de RPG alsjeblieft.
    Alleen ik, [url=]Amber[/url], maakt de topics aan, mits aangegeven van niet.


    ''With all due respect, which is none...''

    𝓔𝓶𝓲𝓵𝔂 𝓔𝓿𝓪 𝓥𝓪𝓷𝓭𝒆𝓻𝓫𝓲𝓵𝓽
    "𝒯𝒽𝑒 𝓆𝓊𝒾𝑒𝓉 𝑜𝓃𝑒"

    Emily Vanderbilt - the old gym - With Valentine
    OUTFIT

    'Deal!' kwam er opgewekt uit Valentine's mond, wat heb ik mezelf aan gedaan. Met een glimlach porde ik in de bokszak en Valentine moest er even om lachen, al weet ik niet of het door de por kwam of door het feit dat ik er niks van bak. 'Geen zorgen, ik bakte er ook ooit niets van.' zei Valentine waarna hij zich bewoog en achter mij kwam staan. Zijn handen leunde op mijn schouders en ik schrok er een beetje van.
          'Oke dus eerst moet je hier ongeveer staan.' zei hij terwijl hij me een beetje verplaatste. 'ehmm... okey' mompelde ik zacht terwijl ik me liet bewegen door Valentine. Zijn handen ging van mijn schouders naar mijn heupen en toen zat mijn hart echt in mijn keel. Wat moest ik hier nou weer mee, de enige jongen die mij ooit had aangeraakt was Charles, en dat was alleen een arm over mijn schouder of een korte knuffel. 'En deze ongeveer zo.' zei hij terwijl hij mijn heupen ook verplaatste. Mijn benen stonden iets verder uit elkaar en ik stond een stuk steviger. Valentine stond half tegen me aan maar ik probeerde me te concenteren.
          'Okay, dus bal je je handen in vuisten, maar het is belangrijk niet op je duimen te slaan,' Valentine deed het voor en ik volgde zijn voorbeeld. Mijn duim zat niet tussen mijn vingers, dus ik kon hem zo niet breken. Valentine sloeg eén keer hard tegen de zak om het voor te doen. 'En dan sla je er op,' grijnsde hij mijn kant op, waardoor er ook een speelse glimlach bij mij verscheen. Ik haalde even diep adem en sloeg met mijn hand tegen de zak, nog niet helemaal in evenwicht, maar ik had hem in ieder geval geraakt en hij wiebelde ook wel wat heen en weer. Met een vragende blik keek ik naar Valentine.
          'Was dat goed?' vroeg ik terwijl ik weer naar de zak keek. Natuurlijk was ik hier niet goed in, het was de eerste keer, maar je moet ergens beginnen toch... dat vertelde ik mezelf maar zodat ik niet in een hoekje ging zitten, kijken naar hoe Valentine aan het boksen was. Ik kon goed begrijpen dat dit een goede uitlaat klep was, als je het kan natuurlijk.
          'Wanneer ben je hier mee begonnen?' vroeg ik Valentine nieuwsgierig terwijl ik hem met grote ogen aan keek. Ik begon hem steeds aardiger te vinden, hij was tenminste open en eerlijk tegen me én hij liet me nieuwe dingen proberen, waar ik erg vrolijk van werd. Met Charles en Lichelle deed ik eigenlijk nooit iets, behalve lunchen. Dit was een stuk avontuurlijker en het beviel me wel.






    "I can be fun, sometimes."



    [ bericht aangepast op 6 maart 2018 - 12:17 ]


    - thank you for existing -

    Celeste Dariya Maksimov

    'Her attitude kinda savage
    But her heart is gold'


    Cheer captain | 18 years | At the party | With Roman | Outfit

    Celeste moest eerlijk zijn dat het aanbod van Roman om te blijven slapen toch wel een klein beetje verleidelijk klonk. Het was nou niet als of Celeste echt de grote behoefte voelde om naar huis te te rijden, zelf al was het niet erg ver weg ze was moe... Maar aan de andere kant sprak ze zichzelf volledig tegen wanneer ze bij Roman bleef slapen, ze wou het rustig aan doen. Rustig aan doen betekende echt niet alleen dat Celeste niet direct met hem in bed wou kruipen, ze wou alles iets rustiger aan doen dan dat ze in de eerste instantie hadden gedaan. Als of ze weer volledig opnieuw begonnen met hun relatie en dan bleef je niet meteen de eerste nacht slapen.
    Dat kan twee dingen betekenen...Óf we gaan naar onze favoriete diner.Óf je krijgt mijn eigen geweldige ontbijt op bed. Inclusief de beste koffie en thee, bacon, pancakes, eggs en wat je nog meer wilt wensen.' zei Roman, waarmee hij Celeste toch wel bijna wist te overtuigen, met elk woord wat hij zij maakte hij de keuze enkel maar lastiger. 'Zeg jij het maar corazon, I'm fine with you here..' zei Roman nog, waarna Celeste haar ogen kort ter hemel sloeg als of ze hier het antwoord op haar dilemma kon vinden. Ze wou echt wel bij Roman blijven slapen, dat was het hele probleem niet, het probleem was dat ze zich dan niet aan haar eigen woord hield. Dat ze haar grenzen weer binnen enkele seconden deed vervagen en dat was ook niet meteen een goed teken. Ze wou niet dat Roman dacht dat hij enkel wat lieve woordjes tegen haar hoefde te zeggen en dat dan alles zo weer goed was. 'Jij slaapt op de bank,' zei Celeste uiteindelijk verslagen waarna ze Roman losliet om de jongen aan te kijken. 'Of in ieder geval in een ander bed,'.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Home ~ Outfit



    'Jij slaapt op de bank,' zei Celeste uiteindelijk op een verslagen toont waarna ze me losliet. Ik kijk naar haar, een lichte glimlach op mijn lippen. 'Of in ieder geval in een ander bed,' Ik knik. 'Maar natuurlijk.. Geen probleem,' zeg ik met een glimlach, waarna ik de rugtas weer om mijn schouder slinger. 'Kom op, de kust is weer veilig.' In plaats van haar wederom over mijn schouder te gooien neem ik zachtjes haar hand vast. Ik druk een zachte kus op de rug en glimlach, voor ik haar langzaam de boomhut uit begeleid. Zachtjes verstrengel ik onze vinger en stilletjes loop ik naar mijn huis, al kan ik de glimlach niet van mijn lippen houden.
    Eenmaal thuis kijk ik even om me heen en dan naar de bende die nu de begane grond is. Oh boy, dit wordt nog wat. Maar, dat zijn zorgen voor later. 'Damn, wat hebben mijn zusjes veel te doen morgen.' zeg ik licht grijnzend. Ik leg mijn rugzak neer en keer dan weer naar Celeste, waarna ik haar wat dichter naar me toe trek. 'Wil je nog wat doen? Jacuzzi, nog een filmpje, drink and talk?' stel ik voor en glimlach.


    El Diablo.


    DAVID 'NEWT' NEWTON CHAMBERLAIN

    at the party with Parker




    "Ik ben dan ook een enorm indrukwekkend persoon, hoedje af dat jij niet bang voor me bent," grapte Parker wat me zacht lachend mijn hoofd deed schudden.
    "Maar als je David niet leuk vond om het feit dat hij bang was dan heb ik slecht nieuws voor je..." Vervolgde Parker plots waardoor ik de jongen toch even vragend aankeek. "Want als je denkt dat ik nu niet bang ben dan heb je 't behoorlijk mis." een zacht lachje verliet nu ook zijn lippen en eigenlijk verbaasde me dit toch licht. Parker een jongen die altijd zo zelfzeker had geleken... "I'm terrified," bekende hij vervolgens, waardoor ik mijn blik van zijn gezicht naar onze samen verstrengelde hand verplaatste, waar ik een zacht kneepje in haf. "Dus waarom zou David dat recht niet hebben." zijn woorden deden me zacht zuchten. "Nou..." begin ik even nadenkend hoe ik het zou verwoorden. " Ik ben ook echt bang, maar David zou zich juist in een hoekje verschuilen en nooit meer bovenkomen. Newt... nou ik, ik wil niet meer bang zijn voor wat de toekomst me te bieden heeft Parker. Hoe eng het ook mag gaan lijken.." mijn blik durfde ik eindelijk weer op Parkers gezicht te richten. " Dit , het schrikt me ook echt af weet je... Emoties, maar... Ik ben bereid me voor je open te stellen. Want ik wil mezelf niet meer in hetzelfde hoekje verschuilen." zei ik rustig. Ik zag dat de auto gestopt was voor een soort van hut , wat vast betekende dat we er waren.


    Ik post morgen Valentine c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH




    VALENTINE COOPER ANDERSON

    Prince Charming, party, With Emily




    Emily sloeg ook even tegen de zal aan, met een stevige slag, maar nog niet helemaal optimaal waardoor ik haar even bedenkelijk aankeek als ze me een vragende blik gunde. 'Was dat goed?' vroeg ze me liefjes, het was echt een schattig aanzicht waardoor ik haar een glimlach schonk. "Nou het is een goede start." zei ik met een lachje. 'Wanneer ben je hier mee begonnen?' vroeg ze me vervolgens nieuwsgierig waardoor ik haar weer even aankeek. "Ik denk nu toch al drie jaar bijna, maar dit plekje vond ik twee jaar geleden per toeval." vertelde ik Emily. Tot nu toe wist Celeste enkel dat ik soms aan dit soort gevechten deed al had ik haar verteld er een goed jaar geleden mee gestopt te zijn wat grotendeels wel waar was.
    " Ik heb soms van die woedeuitbarstingen en hoewel football wel helpt, was het niet mijn ultieme uitlaat klep." verevolgde ik aan Emily waarna ik even tegen de boksbal aanleunde. "Ik vind per toeval een coach waar ik twee jaar mee trainde en wedstrijden deed, maar nu ben ik op mijn uppie." vertelde ik Emily de korte verdie, haar niet vertellend over het feit dat die wedstrijden illegaal waren en ik er voor in de cel kon belanden. "Maar ik ben er wel een stuk kalmer door geworden en ik weet hoe ik me kan verdedigen." eindigde ik mijn verhaal met een glimlachje. "Misschien dat ik later wel verder hierin wil gaan, maar mijn vader zou er niet mee akkoord gaan." met deze woorden keek ik even weg van Emily en ging ik tegenover haar staan.
    "Misschien moeten we maar bij het begin beginnen." ik schonk haar en glimlachje. " Evenwicht is belangerijk, als ik je een duw heef, zou je op je benen moeten blijven staan." vertelde ik haar, waarna ik een zachte duw tegen haar schouder haf, al hield ik haar hand wel vast voor het geval dat ze echt zou omvallen. "Snap je, nu heef je mij een duw, zo hard je kan."



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    𝓔𝓶𝓲𝓵𝔂 𝓔𝓿𝓪 𝓥𝓪𝓷𝓭𝒆𝓻𝓫𝓲𝓵𝓽
    "𝒯𝒽𝑒 𝓆𝓊𝒾𝑒𝓉 𝑜𝓃𝑒"

    Emily Vanderbilt - the old gym - With Valentine
    OUTFIT

          'Was dat goed?' vroeg ik zacht aan Valentine en hij glimlachte mijn kant op. Waarschijnlijk was het de meest zielige stomp die hij ooit had gezien, maar waarschijnlijk had hij toch geen hoge verwachtingen van me. 'Nou het is een goede start,' meende Valentine met een lachje. Ik nam een andere houding aan, waardoor ik niet meer zo stevig stond als Valentine me neer had gezet.
          'Wanneer ben je hier mee begonnen?' vroeg ik nieuwsgierig. Natuurlijk wilde ik niet te nieuwsgierig overkomen, maar het was gewoon een compleet nieuwe Valentine die hier voor me stond. 'Ik denk nu toch al drie jaar bijna, maar dit plekje vond ik twee jaar geleden per toeval.' vertelde Valentine. Luisterend knikte ik op Valentine's woorden. Zelf zou ik nooit zomaar een verlaten gebouw in zijn gegaan, het is dat Valentine me uit had genodigd.
          'Ik heb soms van die woedeuitbarstingen en hoewel football wel helpt, was het niet mijn ultieme uitlaat klep.' vervolgde hij. Mijn blik veranderde een beetje bij het woord "woedeuitbarstingen", dat is iets wat ik al helemaal niet wist van Valentine. Waarom zou hij woedeuitbarstingen hebben?
          'Ik vond per toeval een coach waar ik twee jaar mee trainde en wedstrijden deed, maar nu ben ik op mijn uppie.' ging Valentine verder terwijl hij wat heen en weer bewoog. Met mijn vinger porde ik weer wat in de zak en ik ging er voorzichtig een beetje tegenaan staan. 'Maar ik ben er wel een stuk kalmer door geworden en ik weet hoe ik me kan verdedigen.' Een glimlach verscheen op mijn gezicht.
          'Wat fijn dat een sport je daar mee heeft kunnen helpen,' meende ik terwijl ik weer rechtop ging staan. 'Misschien dat ik later wel verder hierin wil gaan, maar mijn vader zou er niet mee akkoord gaan.' Valentine keek even kort weg en ging vervolgens voor me staan, waardoor ik een beetje verbaast naar Valentine keek.
          '' Misschien moeten we maar bij het begin beginnen,' vertelde Valentine met een glimlachje. 'Evenwicht is belangerijk, als ik je een duw heef, zou je op je benen moeten blijven staan.' vertelde hij waarna hij mij een zachte duw tegen mijn schouder gaf. Mijn bovenlichaam bewoog een stukje naar achteren en ik moest mijn been verplaatsen om rechtop te blijven staan. Valentine pakte mijn zijn andere hand mijn hand vast, zodat ik niet echt achterover zou vallen.
          'Snap je? nu heef je mij een duw, zo hard je kan.' ik moest even lachen, zo hard als ik kon? Natuurlijk ging Valentine me vierkant uitlachen als ik hem zou duwen en hij geen centimeter zou bewegen. Mijn voeten had ik wat steviger neergezet en ik zette mijn beide handen op Valentine's borst, waarna ik een flinke duw gaf.
          'Ik ben beter in yoga op het gebied van balans.' zei ik zacht, waarna ik recht ging staan.







    "I can be fun, sometimes."




    - thank you for existing -

    Celeste Dariya Maksimov

    'Her attitude kinda savage
    But her heart is gold'


    Cheer captain | 18 years | At the party | With Roman | Outfit

    'Maar natuurlijk.. Geen probleem,' zei Roman meteen nadat Celeste hem had verboden in zijn eigen bed te slapen. Kort trok Celeste haar wenkbrauw op, zelf had ze dit verbod nooit zomaar aangenomen. Haar bed bleef toch de hare, ze week niet zomaar voor een ander. 'Oké, mooi,' zei ze, waarna ze naar Roman glimlchte. Hierna deelde Roman mee dat de kust veilig was en dat ze weer naar beneden konden gaan, waarbij hij Celeste deze keer op haar eigen voeten liet staan. Gelukkig maar, want Celeste dacht niet dat ze het aankon om Roman nog een keer te vertellen dat ze heen graag op eigen beentjes stond.
    Wel liet Roman zijn hand in de hare glijden, waarna hij Celeste weer naar binnen toe leed. Een kleine lach rolde over Celeste haar lippen toen ze de grote puinzooi zag in huize Montana, daar zouden ze morgen nog veel tijd aan moeten besteden. Het zag er binnen niet uit. 'Damn, wat hebben mijn zusjes veel te doen morgen.' zei Roman uiteindelijk. Celeste draaide zich naar de jongen toe en gaf hem een speelse tik. 'Roman,' begon ze waarna ze nog eens naar de rotzooi blkte. 'Je gaat ze echt wel helpen en anders zet ik je aan het werk,' zei Celeste tegen de jongen, misschien zou ze hem ook nog wel helpen ook. Als ze zin had dan, maar voor Roman zou ze eventueel nog wel eens zin willen maken.
    'Wil je nog wat doen? Jacuzzi, nog een filmpje, drink and talk?' vroeg Roman vervolgens. Celeste keek naar Roman en schudde lichtjes haar hoofd. 'Laten we naar boven gaan, dan kunnen we dan wel kijken of ik mijn ogen nog goed genoeg open kan houden om te praten,' zei Celeste waarna ze haar hoofd kort afwende en haar hand voor haar mond hield terwijl ze geeuwde. Roman hoefde nou niet zo nodig de achterkant van haar mond te zien, dat was niet zo smakelijk leek Celeste. 'Maar misschien kunnen we morgen gebruik maken van de Jacuzzi,' zei Celeste, waarna ze kort haar schouders ophaalde. 'Als één van je zusjes zo lief is om mij een bikini te lenen dan,' voegde Celeste er nog aan toe, het idee van in ondergoed gaan was natuurlijk ook heel leuk, maar Celeste dacht dat haar lingerie daar misschien iets te risque voor was.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Home ~ Outfit



    Na mijn eerste woorden gaf ze me een speelse tik. 'Roman,' begon ze. 'Je gaat ze echt wel helpen en anders zet ik je aan het werk,' Ik pruil kort maar kan de grijns toch niet tegenhouden, waarna ik mijn hand naar mijn hoofd breng om speels te salueren. 'Yes m'am!' lach ik. 'Laten we naar boven gaan, dan kunnen we dan wel kijken of ik mijn ogen nog goed genoeg open kan houden om te praten,' Ik glimlach en knik, waarna ik weer zachtjes haar hand vast pak en haar naar boven begeleid. 'Maar misschien kunnen we morgen gebruik maken van de Jacuzzi. Als één van je zusjes zo lief is om mij een bikini te lenen dan,' Ik kijk naar haar en een ondeugende lach vormt zich op mijn gezicht.
    'Geen lingerie?' zeg ik plagend, waarna ik de deur naar mijn kamer open gooi. Oh hallelujah, hier leek niks gebeurd te zijn. Misschien bestaat er dan toch een god. 'Nee goed, ik kan wel wat regelen denk ik,' zeg ik en blik weer naar haar. 'Ontbijt in de jacuzzi?' plaag ik dan weer, gewoon omdat ik het niet kan laten. Ik loop naar mijn kast en vis er een zwart shirt uit, een die bij haar wat langer zou vallen. 'Hier, is waarschijnlijk comfortabeler dan dat om in te slapen.' glimlach ik en gooi het in een simpel boogje naar haar toe.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2018 - 9:17 ]


    El Diablo.

    Celeste Dariya Maksimov

    'Her attitude kinda savage
    But her heart is gold'


    Cheer captain | 18 years | At the party | With Roman | Outfit


    Het was voor Celeste niet perse dat ze smetvrees had, maar de woonkamer van de Montanas stond haar toch niet erg aan momenteel. Er had nog net niet iemand in de hoek overgegeven - of daar ging Celeste van uit- erg schoon was het er in ieder geval niet meer. Roman zou morgen nog goed de vloer mogen schrobben om de geur van bier weg te krijgen. Gelukkig bracht Roman haar dan ook al snel naar boven, waar de gang ook nog niet meteen perfect was, maar zeker al een stuk minder was. Toen Roman zijn deur open zwaaide was er hier, tot Celeste haar verbazing, helemaal niks gebeurd. Of iemand moest de dekens heel goed recht getrokken hebben natuurlijk.
    'Geen lingerie?' zei Roman toen Celeste opmerkte dat als ze toch de jacuzzi zouden betreden graag een bikini van Roman zijn zusjes zou lenen. 'You wish,' zei Celeste lachend. Ergens maakte het waarschijnlijk ook niet eens zo heel veel uit, veel bikinis lieten tegenwoordig net zoveel zien als lingerie deed, maar ja het was waarschijnlijk toch het idee er achter wat het net iets anders maakte. 'Ontbijt in de jacuzzi?' stelde Roman vervolgens plagend voor, Celeste schudde kort haar hoofd. 'Ik denk dat ik toch liever heb dat mijn eitjes gekookt zijn in een pan op het fornuis en niet in een jacuzzi,' zei Celeste grappend terwijl ze zich zelf op Roman zijn bed zette. Met haar ogen volgde ze de jongen die naar zijn kast toe liep en er een zwart shirt uit pakte. 'Hier, is waarschijnlijk comfortabeler dan dat om in te slapen.' zei Roman terwijl hij het shirt naar Celeste toe gooide. Celeste ving het op en keek even van het shirt naar Roman. Eerst had ze het nooit erg gevonden om zich om te kleden waar Roman bij was, maar ja het was nu toch weer een tikkeltje anders. Bovendien moest ze toch ergens haar grenzen zetten bij rustig aandoen, hoewel omkleden natuurlijk veel onschuldiger was dan zoenen wou ze toch iets van een punt kunnen maken. Hoewel ze hier eerder al continu in leek te vallen. 'Ik kleed me niet om als je kijkt,'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Roman Damario Montana
    Latino Fuckboy ~ 19 Jaar ~ @Home ~ Outfit



    'Ik denk dat ik toch liever heb dat mijn eitjes gekookt zijn in een pan op het fornuis en niet in een jacuzzi,' zei ze grappend en ik grijns speels, terwijl ik weer naar haar kijk. 'Nou ja, goed dan. Deze keer.' grijns ik en hou mijn hoofd wat schuin. 'Nu vraag ik me wel serieus af of dat werkt...' mompel ik en haal dan nonchalant mijn schouders op. Ondertussen ving ze het shirt op en ik glimlach wat. Toch trekt ze hem niet gelijk aan. 'Ik kleed me niet om als je kijkt,'Ik lach zachtjes. 'Niks dat ik niet heb gezien?' plaag ik even maar knik dan.
    Ik begreep hem wel en draai me dan ook weer om. Ik loop weer naar mijn kast en kijk wat rond, terwijl Celeste aan het omkleden is. Zonder enige schaamte kleed ik mezelf uit tot mijn boxers en doe dan een grijze joggingsbroek aan. 'En, is het al veilig om te kijken zonder dat jij mijn ogen eruit krabt?' zeg ik wederom op een plagende toon en kijk dan lichtjes over mijn schouder met een geamuseerde blik.


    El Diablo.

    TANNER JACOB SMITH

    18 || The Pothead || home | Gracie


    “Natuurlijk bedoel je dat niet," begint Malin, zachtjes zoals enkel zij dat kan. "We hadden het over jouw zingen, toch?” Ik beklaag mezelf nu al dat ik ooit die opmerking gemaakt had, het kon ook niet anders dan dat ze die tegen me zou gaan gebruiken. Onbewust neem ik haar hand in die van mij, nadat ze me gepord heeft.
    “Nu móét je wel zingen." Voor ik hier, hevig, tegen kan gaan protesteren vleit het blondje zich echter dicht tegen me aan, waardoor ik tijdelijk elke intentie tot klagen uit het oog verlies. Voorzichtig leg ik mijn arm wat steviger om haar heen, om te voorkomen dat ze er te snel weer vandoor te gaan maar zonder haar -hopelijk- het gevoel te geven dat ik een grens overschrijd. Dat is het laatste dat ik nu zou willen. “Ik stem dan ook voor een goede film, waarin we zo vals mogelijk mee kunnen blèren," gaat ze ongestoord verder. In stilte geef ik deze suggestie even de tijd om zich in mijn gedachten tot een beeld te vormen. Uiteindelijk kan ik me écht niet inbeelden dat het op die manier gezellig zou gaan worden, want ondanks mijn muziekkennis kan ik zelf geen halve noot aanhouden.
    "Dat zou kunnen... Maar ik heb twee argumenten," begin ik op mijn beurt een tegenbod. "Ten eerste zou die film voor eeuwig en altijd verpest blijven omdat je dat gekeel van mij zelfs in je nachtmerries nog tegenkomt, en ten tweede is het toch wel heel moeilijk zingen met een mond vol moeder's koekjes, niet?" stel ik.
    Ondertussen zijn we aan ons huis gekomen en komt de wagen tot stilstand. Ik haal mijn portefeuille uit mijn broekzak en betaal de chauffeur. Vervolgens haast ik me uit de auto, en ren er om heen, zodat ik het portier voor Malin open kan houden. Ik wacht geduldig tot ze uitgestapt is, bedank de chauffeur nog een keer en snel dan naar de voordeur toe zodat de blondine niet in de kou hoeft te blijven staan.
    Eens binnen leid ik haar de woonkamer in, waar ik één van de dekens die we in de sofa gebruiken over haar schouders heen leg. Omdat we nog niet ogenblikkelijk gaan slapen zullen zet ik de verwarming wat hoger en laat in de keuken alvast de waterkoker opwarmen.
    "Ik ga even wat makkelijks aantrekken, en dan leg ik voor jou ook alvast wat klaar, goed? Als jij nu alvast een film kiest dan ben ik zo terug," spreek ik haar zachtjes toe, waarna ik zo snel mogelijk de trap op hol en door een stomme misstap bijna net zo snel weer beneden lig. Ik weet echter te voorkomen dat ik volledig het evenwicht verlies en kom er met een kloppende hartslag maar gelukkig zonder kleerscheuren en een grote vernedering vanaf. Ik maak er werk van snel mijn jeans om te wisselen voor een trainingsbroek en een proper shirt aan te trekken - bij gebrek aan een echte pyjama. Voor Malin leg ik één van mijn grootste hoodies en een smalle trainingsbroek op de rand van het bed. Vervolgens ga ik terug naar beneden.
    "Heb je 't al wat warmer?" vraag ik de koukleum.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    PARKER THOMAS SMITH
    18 || The Jock || the cabin || Newt

    "Nou..." klinkt het, waarna het dan toch even stil blijft. Ik begrijp het wel, ik denk niet dat ik zelf veel beter zou weten hoe ik deze hele situatie moet gaan uitleggen, waar te beginnen...Ik rijd rustig verder en doe mijn best me een beetje op de weg te focussen zodat we niet verloren rijden tussen de bomen.
    "Ik ben ook echt bang, maar David zou zich juist in een hoekje verschuilen en nooit meer bovenkomen. Newt... nou ik, ik wil niet meer bang zijn voor wat de toekomst me te bieden heeft Parker. Hoe eng het ook mag gaan lijken.." Ondanks dat ik mijn best doe aandachtig te luisteren dringt de betekenis van wat Newt precies wil zeggen pas na enkele secondes tot me door. Ziet hij een toekomst met mij? Ondanks alles wat ik op mijn kerfstok heb, ondanks de relaties die door mijn acties mislukten? Opnieuw krijg ik te kampen met een schuldgevoel, omdat ik het idee heb dat Newt heel veel vertrouwen in me stelt en ik behoorlijk bang ben het niet te kunnen lossen. Met Malin had ik na een tijdje ook alleen de beste voornemens en toch ging ik weer in de fout... En toch... Toch is dit anders, al kan ik niet uitleggen hoe. Ik rijd inmiddels de oprit van de cabine op en breng de wagen tot stilstand.
    "Dit , het schrikt me ook echt af weet je... Emoties, maar... Ik ben bereid me voor je open te stellen. Want ik wil mezelf niet meer in hetzelfde hoekje verschuilen," gaat Newt verder terwijl ik de handrem aan zet en de motor uit schakel. Ik maak mijn gordel los en grijp Newt bij de kraag, waarna ik hem bruut naar me toe haal om dan mijn lippen op die van hem te drukken. De kus zelf is niet zo anders dan gewoonlijk; hij is spontaan, hebberig en vooral hongerig. Het enige dat wel verschilt is de emotie achter die allesverterende honger; waar het eerst enkel draaide om lust is er nu iets geheel anders. Na een moment laat ik zijn lippen los en besef ik weer ten volle dat we nog in de auto zitten. Ik leg een pluk van zijn haren, die uit model was geraakt, weer netjes op de juiste plek en wrijf een keer over zijn kledij, in de hoop de plooien er zo uit te krijgen.
    "We kunnen een nieuw hoekje voor je zoeken, waar we samen kunnen in verdwijnen," stel ik vervolgens voor, een hint van een ondeugende grijns op mijn gezicht. "Kom op." Ik stap uit en vergrendel de wagen zodra Newt dat ook gedaan heeft. Ik neem de trappen naar de hut en wacht even bij de deur, op Newt, om naar binnen te gaan.
    "Hier heb ik nog nooit iemand mee naartoe gebracht," beken ik stil, terwijl ik het licht aan doe.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.


    DAVID 'NEWT' NEWTON CHAMBERLAIN

    at the party with Parker





    Parker zette in alle stilte de auto stil en draaide de sleutel om waardoor ik toch even slikte en afwachtend naar de jongen keek. Op zijn dooie gemak klikte hij zijn gordel los, waarna hij me plots bij mijn kraag nam en ik zijn lippen ruw op die van mij voelde. Het overviel me toch voor een seconde al sloot ik daarna toch mijn ogen en zoende toch in een ietswat onhandige houding de jongen terug. Zijn lippen gaven me ergens toch wel weer een kleine zelfvertrouwens boost. Lang kon ik echter niet genieten of de jongen had zich al weer teruggetrokken en mijn blauwe kijkers vonden zijn bruine poelen weer. Zijn vingers legden voorzichtig een plukje haar terug op zijn plek wat me zacht lachend mijn hoofd deed schudden, terwijl de jongen zijn best leek te doen om dit wrak er weer wat deftig uit te laten zien.
    "We kunnen een nieuw hoekje voor je zoeken, waar we samen kunnen in verdwijnen," Zei Parker vervolgens , zijn lippen gevormd in een licht ondeugende grijns waardoor ik de jongen met eenzelfde grijns om mijn lippen een zwak plagend stootje verkocht. "Kom op." Met deze woorden ontdeed ik me ook van mijn gordel en stapte uit om meteen de frisse en koele lucht om me heen te krijgen. Ergens deed het me erg goed, maar het was ook vreselijk koud. Mijn blik gleed even naar de cabin terwijl ik de trappen ook op liep duidelijk om me heen kijkend. Het zag er een gezellig plekje uit, al hoopte ik maar dat Parker niet plots één of andere horror game wilde reïncarneren ofso. "Hier heb ik nog nooit iemand mee naartoe gebracht," zei Parker stil waarna hij de deur opende en de lichten aanstak. "How come?" vroeg ik Parker waarna ik achter hem ging staan, mijn kin liet ik op zijn schouder rusten en mijn handen liet ik in de achterzakken van zijn broek glijden, zodat mijn handen zijn mooie rondjes weer even konden bewonden. " Mag ik vragen waarom je me hierheen ontvoerd hebt?" een lichte plagende grijns verliet mijn lippen al was ik oprecht nieuwsgierig naar Parkers reden. We hadden hiervoor nu toch een eindje in de auto gezeten en het leek me ook erg wel gezellig, maar ik vroeg me toch af waarom Parker na zijn breakup met Malin besloot om hier heen te gaan.










    VALENTINE COOPER ANDERSON

    Prince Charming, party, With Emily



    'Wat fijn dat een sport je daar mee heeft kunnen helpen,' Zei Emily me met een oprecht glimlachje wat ook wel voor een glimlach op mijn lippen zorgde, ik was al haast vergeten dat we ooit op Romans feest waren geweest -voor zover je het een feesjte kon noemen- Toen ik Emily dan ook uitdaagde me een duw te verkopen schoot ze hard in de lach, maar leek er toch op in te gaan, ze plaatste haar handen op mijn borst en haf een duwtje al kon je het dat moeilijk noemen, natuurlijk dat een lach dan ook over mijn lippen rolde. 'Ik ben beter in yoga op het gebied van balans.' zei ze zacht waardoor ik haar geamuseerd aankeek. " Nou ik snap dan geen bal van Yoga, dus daar zal je sowieso beter in zijn dan ik." grapte ik. "Maar inderdaad er mag nog wel wat gewerkt worden aan balans. Maar misschien komt het ook wel doordat we beiden alcohol op hebben." zei ik schouder ophalend. "Zullen we de lessen het hier maar bij laten? De volgende keer zal het wel beter gaan." zei ik met een knipoogje waarna ik weer tegen de boksbal leunde. "Maar nu vroeg ik me eigenlijk wel af, hoe komt het dat je nou alleen was op het feestje? Lichelle en Jake hebben je toch niet achtergelaten daar? " vroeg ik haar nieuwsgierig. "Nu ja ik heb je wel uit je leiden verlost het feestje was best saai en dit is minder saai? Althans ik hoop dat ik je hiermee niet verveel." zie ik met een lachje.




    [ bericht aangepast op 15 maart 2018 - 23:25 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Celeste Dariya Maksimov

    'Her attitude kinda savage
    But her heart is gold'


    Cheer captain | 18 years | At the party | With Roman | Outfit

    'Nu vraag ik me wel serieus af of dat werkt...' zei Roman tegen Celeste, waarna er een lach over de lippen van de jongedame rolde. 'Echt hè,' zei Celeste lachend tegen Roman, je zou toch bijna wel zeggen dat het moest lukken. Tenminste als je zo'n ei er maar lang genoeg in gooide, want het water in een jacuzzi kookte natuurlijk nog niet en dus was de temperatuur een stuk lager.
    'Niks dat ik niet heb gezien?' zei Roman toen Celeste hem vertelde dat hij zich omdraaide wou hij dat ze zich omkleedde. Celeste schudde haar hoofd kort. 'Toen hadden we een relatie,' merkte ze om, waarna ze Roman voor enkele seconden recht aankeek zonder iets te zeggen. Toen nog wel... Uiteindelijk draaide Roman zich gelukkig wel om en kon Celeste zich omkleden.
    Echter leek Roman te denken dat Celeste zich binnen een seconde kon omkleden, want voordat ze het wist hoorde ze de jongen alweer. 'En, is het al veilig om te kijken zonder dat jij mijn ogen eruit krabt?' vroeg Roman aan Celeste die nog maar net haar broek uit had getrokken, blijkbaar kende Roman het concept van skinny jeans nog niet helemaal. Celeste haar jeans waren zo strak dat ze die echt niet binnen twee seconden naar beneden kon scheuren. 'Nee, nog niet,' zei Celeste snel, waarna ze zich zelf ook ontdeed van haar eigen shirt en haar bh. Uiteindelijk trok Celeste Roman zijn shirt over haar hoofd en draaide ze zich om naar de jongen. 'Oké, nu ben ik klaar,' zei Celeste tegen hem, waarna ze naar Roman zijn bed terug liep en zich zelf er weer op liet vallen. 'Hmm, ik denk dat ik meteen wel in slaap kan vallen,' plaagde ze Roman.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Speeltopic 2 :3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    El Diablo.