• Ooit in een ver verleden heb ik volgens mij wel eens een stamboom gemaakt in Word. Nu heb ik geen Word, maar wel libreoffice (wat veel op Word lijkt) en ik probeer (nadruk op probeer) een simpele/begrijpbare stamboom te maken. Voor een verhaal zodat ik overzicht hou en op de een of andere manier kan achterhalen wie de vader is van wie en wie de broer is van wie als voorbeeld.

    Ik heb al bij de help functie van Libreoffice gekeken en daarmee kwam ik niet verder. Google geeft vooral sites waar je online een stamboom kunt maken.

    Dus heeft iemand een stamboom gemaakt in Word of een soortgelijk programma?

    [ bericht aangepast op 13 okt 2017 - 15:46 ]


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Ik vraag juist hulp hoe ik een stamboom kan maken met het programma dus ik begrijp je opmerking niet helemaal.

    Uch. Nou, je begint over libreoffice, dus 'mijn opmerking' is dat ik dat programma niet ken en dus niet weet hoe dat werkt/je niet verder kan helpen. 😑

    [ bericht aangepast op 13 okt 2017 - 21:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hyunju schreef:
    (...)
    Uch. Nou, je begint over libreoffice, dus 'mijn opmerking' is dat ik dat programma niet ken en dus niet weet hoe dat werkt/je niet verder kan helpen. 😑


    Dat eerste begreep ik. Maar degene die je quote zegt dat ze het interessant vind om het een keer te bekijken als ze een stamboom wil maken. Wat ik daaruit begrijp is dat ze een stamboom wil maken met Libreoffice terwijl ik juist hulp vraag omdat ik niet snap hoe je dat kan doen, behalve met vormen en ik weet hoe dat moet.

    Dus je reactie kwam op mij anders over dan je bedoelde.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Dat eerste begreep ik. Maar degene die je quote zegt dat ze het interessant vind om het een keer te bekijken als ze een stamboom wil maken. Wat ik daaruit begrijp is dat ze een stamboom wil maken met Libreoffice terwijl ik juist hulp vraag omdat ik niet snap hoe je dat kan doen, behalve met vormen en ik weet hoe dat moet.

    Dus je reactie kwam op mij anders over dan je bedoelde.

    ..... Het is zoals het er staat. Ik ga niet voor haar antwoorden, maar waarom ik het quote was dat ik ook een keer een stamboom wil maken. Zoals het er staat dus. Wat wordt daar niet aan gesnapt? 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hyunju schreef:
    (...)
    ..... Het is zoals het er staat. Ik ga niet voor haar antwoorden, maar waarom ik het quote was dat ik ook een keer een stamboom wil maken. Zoals het er staat dus. Wat wordt daar niet aan gesnapt? 😂


    Waarom je dat wil doen met het programma waarmee ik problemen heb.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Waarom je dat wil doen met het programma waarmee ik problemen heb.

    O ffs 🤦‍♀️


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb geen idee of je dit al gevonden had en of dit iets is wat je zocht, maar hier is een link naar LibreOffice templates die je mogelijk verder kunnen helpen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gaz schreef:
    Ik heb geen idee of je dit al gevonden had en of dit iets is wat je zocht, maar hier is een link naar LibreOffice templates die je mogelijk verder kunnen helpen.


    Nee, die had ik nog niet gevonden. Bedankt! :)


    Physics is awesome

    Fiestar schreef:
    (...)
    O ffs 🤦‍♀️


    Ik heb je uitgelegd wat ik niet snapte aan je reactie en hoe ik het op vatte. Waarom reageer je dan zo als ik nog een keer vertel hoe ik het op vatte/hoe ik het begrijp?


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Ik heb je uitgelegd wat ik niet snapte aan je reactie en hoe ik het op vatte. Waarom reageer je dan zo als ik nog een keer vertel hoe ik het op vatte/hoe ik het begrijp?

    😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fiestar schreef:
    (...)
    😂


    Ik snap hem. Maar het is zonde van je tijd om in een topic te gaan reageren dat je iemand niet kan helpen als iemand om hulp vraagt. Maar goed, ieder zijn eigen ding.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Ik snap hem. Maar het is zonde van je tijd om in een topic te gaan reageren dat je iemand niet kan helpen als iemand om hulp vraagt. Maar goed, ieder zijn eigen ding.

    ..... waarom ga je door? Srsly? 🤦‍♀️


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fiestar schreef:
    (...)
    ..... waarom ga je door? Srsly? 🤦‍♀️


    1. Dit is mijn topic dus ik mag reageren op reacties die mensen geven
    2. Ik vind het wel amusant

    En ik kan jou precies dezelfde vraag stellen


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    1. Dit is mijn topic dus ik mag reageren op reacties die mensen geven
    2. Ik vind het wel amusant

    En ik kan jou precies dezelfde vraag stellen

    Niet als het offtopic gaat, er een discussie/ruzie van komt en het nergens op slaat. Ik was ermee gestopt, tot je een nutteloze reactie gaf en ik vind het onrespectvol. Dus stop ermee, dit gaat nergens naartoe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het gaat hier nog steeds over een vraag over stambomen, geen nood aan discussie / ruzie toch?


    Heaven is a place that we all have

    aesthetik schreef:
    Het gaat hier nog steeds over een vraag over stambomen, geen nood aan discussie / ruzie toch?

    Dacht ik ook al :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.