• Is het te vroeg om een lijstje te maken voor boeken die ik voor kerst wil hebben?

    Ik ben dus alvast gaan nadenken, maar ik dacht misschien hebben jullie goeie aanraders voor fantasy boeken! (cool) en uh.. Ik heb niet zozeer een specifieke smaak ofzo, dus alles js welkom!

    Dus, welke fantasy boeken raden jullie mij aan? ^^

    [ bericht aangepast op 8 okt 2017 - 9:23 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik vind de Edelstenen trilogie van Kerstin Hier echt een aanrader.


    26 - 02 - '16

    De naam van de wind van Patrick Rothfuss is een goed boek. En Sabriël van Garth Nix. De Gave van Dean Koontz is ook interesant, hoewel die misschien meer bij Thriller past dan Fantasy.


    Ex astris, sciencia

    De serie 'De wetten van de magie' van Terry Goodkind.


    oi, suzy

    SergeantBarnes schreef:
    De naam van de wind van Patrick Rothfuss is een goed boek. En Sabriël van Garth Nix. De Gave van Dean Koontz is ook interesant, hoewel die misschien meer bij Thriller past dan Fantasy.


    JA, De naam van de wind is fantastisch!


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Duendes schreef:
    (...)

    JA, De naam van de wind is fantastisch!


    Oh volgens mij heeft een van mijn vriendinnen me daar ooit eens over verteld ja! Zij heeft daarvan van die mooie hardcovers, bijna niet meer te vinden!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik zou de Boeken van het Begin of Hart van Inkt zeggen whaha, want die boeken zijn kinda mijn jeugd, maar eh ik denk dat je daar zo'n 12/13 jaar te oud voor bent :'D

    [ bericht aangepast op 8 okt 2017 - 12:36 ]


    i wanna die with you once or twice.

    The Lunar Chronicles.

    Ik ben nu bij het ena laatste deel, maar de serie is echt GE-WEL-DIG. Ik kan niet meer zonder. Boek 1 heet Cinder, je moet er echt maar eens naar kijken.


    ~My Mind Is Free~

    Ik lees nu de Raven Cycle van Maggie Stiefvater (met als eerste deel The Raven Boys), maar dat is volgens mij wel een beetje een hip nieuw ding (geweest), dus wie weet ken je die al. Het is wel erg goed! (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mocht je zin hebben in een lekkere klassieke fantasy, dan kan ik de boeken van Markus Heitz en Bernhard Hennen zeer aanraden!
    Van Markus Heitz heb je ook de historische Fantasy (Zo rond 1920) Drakenvuur en Drakenkeizer, waar ik zelf enorm van genoten heb :Y)


    Stenenlikker

    Ik heb recent The Wrath and the Dawn gelezen van Renée Ahdieh, echt een prachtig boek!


    The soul needs autumn.

    Laleah schreef:
    (...)

    Oh volgens mij heeft een van mijn vriendinnen me daar ooit eens over verteld ja! Zij heeft daarvan van die mooie hardcovers, bijna niet meer te vinden!


    Oohh wat gaaf! Ik heb alleen een paperback, want hardcovers zijn echt lastig te vinden, ja. Aaahh, jaloeeeersss :')


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Duendes schreef:
    (...)

    Oohh wat gaaf! Ik heb alleen een paperback, want hardcovers zijn echt lastig te vinden, ja. Aaahh, jaloeeeersss :')


    Ja zo jammer is dat toch! Ik heb ook bijvoorbeeld van die hele reeks van The golden compass heb ik alle drie de delen in 1 boek zitten én hardcover én nederlands! Echt een van de laatste blijkbaar!!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    De naam van de wind is volgens mij met stipt het nummer één boek dat ik ooit heb gelezen, echt waar.


    Heaven is a place that we all have

    MT 😇


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik geloof dat ik je aangestoken heb hé Leah?:'D


    You were born original, don't die as a copy.