• De nuggetgirl gaat meedoen aan SOTY 2018 en ik heb ook al een verhaal. Dat scheelt weer, maar ik twijfel ontzettend over de cover en titel. De cover vind ik namelijk misschien iets te kinderlijk overkomen en niet helemaal bij het verhaal passen en de titel vind ik net iets te lang. Maar ik heb dan ook weer niets beters. Wat denken jullie?


          and yet we haven't closed our eyes || SOTY 2018




    Maandagavond zat ze achter de kassa met Yara, die dinsdag versloeg ze Freija met een potje Mario Kart en op woensdag was ze dood.

    Iva’s familie en vrienden blijven met veel verdriet en vragen achter als het meisje zichzelf het leven ontneemt. Ze heeft in haar korte leven echter zes mensen in het bijzonder weten te betoveren.

    Matt kende haar woorden.
    Yara kende de grappen die ze maakte uit vermoeidheid.
    Oscar kende haar door en door.
    Mila kende de gezichten die ze trok als hun oma met kerst teveel wijn dronk.
    Colin kende haar van een afstand.
    Freija was haar zus.


    Doet mee aan Story Of The Year 2018
    Thema: zoektocht
    Onbekende Personen
    Start op: 10 januari 2018
    Eindigt op:


    Misschien goed om de verhaallijn een beetje te vertellen. Het verhaal volgt basically zes nabestaanden van Iva door hun rouwproces en het proberen te begrijpen waarom ze niet gelukkig was en hoe het kon zijn dat ze nooit iets aan haar merkten.
    Also, als 'suicide-note' heb ik een soort gedichtje geschreven en daar komt de huidige titel uit voort.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 22:00 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Haven't closed our eyes yet
    Is al iets korter?:3

    Ik krijg het idee dat de cover wel te vrolijk is voor het verhaal, wellicht echte mensen gebruiken met hun ogen dicht en dan allemaal grauwere foto's uitkiezen?


    You were born original, don't die as a copy.

    Hmm. Ik vind het een enorm leuk (niet het goede woord maar je snapt me) verhaal, maar ik snap de titel erbij nu niet helemaal, to be honest. D: Ik weet ook niet helemaal wat de verhaallijn precies wordt.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    Hmm. Ik vind het een enorm leuk (niet het goede woord maar je snapt me) verhaal, maar ik snap de titel erbij nu niet helemaal, to be honest. D: Ik weet ook niet helemaal wat de verhaallijn precies wordt.


    Dit, ja! Lijkt me super interessant verhaal, maar kan de link niet leggen met de titel


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind de cover juist ontzettend opvallend en mooi, al begrijp ik niet helemaal waarom de derde persoon zo vrolijk kijkt. Van de rest krijg ik een beetje de vibe alsof zij de vrienden en familieleden zijn van het meisje dat overleden is. Heb je de cover zelf gemaakt?

    Ik zou de tweede helft van de samenvatting ietsjes duidelijker maken (het eerste deel is geweldig) en de titel wat korter.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 22:00 ]


    ars moriendi

    Ik heb het helemaal omgegooid en ik denk dat ik dit beter vind. Hebben jullie nog een mening? De eerdere cover laat ik zeker nog terugkomen in het verhaal en de tekeningen heb ik in de eerste instantie ook niet voor de cover gemaakt. Dat het zo paste, was gewoon een goede bijkomstigheid, omdat ik geen zin had om een nieuwe cover te maken hehe.

          Donker || SOTY 2018




    Maandagavond zat ze achter de kassa met Yara, die dinsdag versloeg ze Freija met een potje Mario Kart en op woensdag was ze dood.

    Iva’s familie en vrienden blijven met veel verdriet en vragen achter als het meisje zichzelf het leven ontneemt. In haar korte leven heeft ze met haar charmes zes mensen weten te betoveren. Ze kenden Iva allemaal op een andere manier, maar geen van allen kan het mysterie achter Iva's keuze onontrafelt laten.

    Matt kende haar woorden.
    Yara kende de grappen die ze maakte uit vermoeidheid.
    Oscar kende haar door en door.
    Mila kende de gezichten die ze trok als hun oma met kerst teveel wijn dronk.
    Colin kende haar van een afstand.
    Freija was haar zus.


    Doet mee aan Story Of The Year 2018
    Thema: zoektocht
    Onbekende Personen
    Start op: 10 januari 2018
    Eindigt op:


    look at the stars, look how they shine for you;

    McNuggets schreef:
    Ik heb het helemaal omgegooid en ik denk dat ik dit beter vind. Hebben jullie nog een mening? De eerdere cover laat ik zeker nog terugkomen in het verhaal en de tekeningen heb ik in de eerste instantie ook niet voor de cover gemaakt. Dat het zo paste, was gewoon een goede bijkomstigheid, omdat ik geen zin had om een nieuwe cover te maken hehe.

          Donker || SOTY 2018

    (...)

    Ik vind de beschrijving absoluut beter, maar de vorige cover trekt mij in elk geval veel meer aan. Trok gelijk mijn aandacht en ik ging echt naar al die personages kijken. Ben erg benieuwd naar je verhaal btw!

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 23:18 ]


    ars moriendi

    Did I just quote myself? I think I just quoted myself.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 23:17 ]


    ars moriendi