• Nicol ;; JULLIE GAAN DE SERIE VAN MIJN BROERTJE MAKEN WANT IK SIT ERIN xP dus doen

    verhaal gaat over :
    Niels zit samen met zijn jongere zusje en 2 goede vrienden in een band. ze spelen voor de lol maar hebben toch de droom om door te breken als band. op een dag komt deze droom uit en ze worden wereldberoemd maar het leven van een rockster is niet zo leuk als hij verwacht had. zijn zusje raakt aan de drugs,hij krijgt ruzie met zijn beste vrienden en hij wordt verliefd op een meisje waarbij hij nooit een kans bij kan maken hoe gaat dit ooit nog goedkomen ?

    http://www.quizlet.nl/quiz/248216/friendshipfamily-and-love-proloog/


    I Miss Your Voice Reining In My Head

    Nicol, kom gewoon weer op je eigen account iemooo!!! Domkind, kom terug ofzo, laat me effe in de steek.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nicol, kom gewoon weer op je eigen account iemooo!!! Domkind, kom terug ofzo, laat me effe in de steek.

    Nicol ;;
    DUde ben jij back!? JIJ HAD TOCH BAN?! omgoossh.. xP nou mis. komk nog wel back we slle sine xP


    I Miss Your Voice Reining In My Head

    (...)
    Nicol ;;
    DUde ben jij back!? JIJ HAD TOCH BAN?! omgoossh.. xP nou mis. komk nog wel back we slle sine xP

    I will tell you, uhm je msn ! give it to me, dan vertel ik het.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    I will tell you, uhm je msn ! give it to me, dan vertel ik het.


    ^^ mijn msn is dood xP alweer ;l had net gemaakt mr goed.. ik kom wel op stranger pb jij fso?


    I Miss Your Voice Reining In My Head

    (...)

    ^^ mijn msn is dood xP alweer ;l had net gemaakt mr goed.. ik kom wel op stranger pb jij fso?

    Joa doe ik, en nu blijf ik ontopic.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.