• Desperate Housewives

Het is voor een keer rustig in Wisteria Lane, iets wat niet vaak voorvalt. Alles gaat zijn gewone gangetje tot plots alle kinderen van de huisvrouwen in Wisteria Lane één voor één op een mysterieuze wijze verdwijnen. Niemand weet wat er precies aan de hand is en alle huisvrouwen en hun mannen natuurlijk ook zijn volledig desperate. Ze raken in paniek, klagen alles aan bij de politie en blijven niet bij de pakken zitten en gaan zelf op zoek naar hun kinderen. Dit is natuurlijk allemaal makkelijker gezegd dan gedaan, want de kinderen zijn niet zomaar te vinden, geen enkele clue is te vinden en de kinderen zijn ook niet te horen. Tot op een dag één van de huisvrouwen een vreemde brief in de brievenbus vindt, ze gaat hier natuurlijk mee naar de andere huisvrouwen. Is het een raadsel? Misschien een hint? Iets anders? Deze rare brieven blijven verschijnen en bevatten steeds andere info, elke brief komt dan ook elke week bij een andere huisvrouw in de brievenbus. In de tussentijd met de zoektocht naar hun kinderen gebeuren er natuurlijk ook nog andere dingen als haat, ruzie, nieuwe vriendschappen en eventueel nieuwe liefdes of misschien zelfs affaires? Gaan ze hun kinderen ooit nog vinden? En wat is er toch met die brieven?

Rollenstory

Info over de serie vind je HIER.

Rollen:
    Gabrielle Solis
    Lynette Scavo - xSunshineee
    Susan Delfino - Gereseerveerd door Wrennah
    Bree Hodge - Gereseerveerd door Wrennah
    Edie Britt - Gereseerveerd door Pom

Carlos Solis
    Tom Scavo
    Mike Delfino
    Orson Hodge
    Karl Mayer

Kids (deze worden niet gespeeld):
    Juanita en Celia Solis
    Preston, Porter, Parker, Penny en Paige Scavo
    Julie Mayer en MJ Delfino
    Danielle en Andrew Van De Kamp
    Travers McLain

Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:

Regels:
    - Max. 2 rollen per account.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee opent nieuwe topics, tenzij ik anders aangeef.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 23:30 ]

16 - 09 - '17

I love the serie! Maar ik denk dat ik al aan té veel RPG's meedoe ;P

Tijd voor koffie.

Puzzel schreef:
    I love the serie! Maar ik denk dat ik al aan té veel RPG's meedoe ;P

Jammer

16 - 09 - '17

Niemand? ;(

16 - 09 - '17

Damn, je heb Susan al, dan maar Bree of Lynette.
    Met Bree is alles perfect, maar met Lynette kan ik lekker bossig zijn (wbw)

-

Wrennah schreef:
    Damn, je heb Susan al, dan maar Bree of Lynette.
    Met Bree is alles perfect, maar met Lynette kan ik lekker bossig zijn (wbw)

Wil je Susan? Je mag der hoor

16 - 09 - '17

xSunshineee schreef:
    (...)

Wil je Susan? Je mag der hoor

Yay, lekker onhandig doen XD
    En Bree ook graag ^^

-

Wrennah schreef:
    (...)
    Yay, lekker onhandig doen XD
    En Bree ook graag ^^

Ok, dan neem ik Lynette wel en nu hopen dat er meer mensen komen

16 - 09 - '17

Ik wil Edie wel als 't mag.

26 - 02 - '16

Pom schreef:
    Ik wil Edie wel als 't mag.

Sure

16 - 09 - '17

Rol:
    Huisvrouw
    Naam:
    Lynette Scavo
    Leeftijd:
    44
    Innerlijk:
    Lynette is een hardwerkende moeder die probeert om alle touwtjes in handen te krijgen. Ze speelt graag de baas, doet alles liever zelf en wil vaak de beste zijn in heel veel dingen. Ze houdt van werk dat te maken heeft met zaken aangezien ze best slim is en geknipt is voor zulke jobs. Ze probeert steeds het laatste woord te hebben in een ruzie of discussie dat meestal niet goed uitdraait. Ze geeft niet op als ze iets wil bereiken en staat best sterk in haar schoenen. Lynette doet er altijd alles aan om haar dromen achterna te gaan en zal ook alles doen voor haar kinderen en man. Verder is Lynette een aardige vrouw die er altijd zal zijn voor haar vrienden en familie, je kan altijd op haar rekenen, heeft een luisterend oor en is aangenaam in de omgang.
    Uiterlijk:

Familie:
    Lynette haar ouders zijn Stella Wingfield en Glen Wingfield (stiefvader). Ze heeft twee zussen namelijk Lucy en Lidia. Ze is getrouwd met Tom waar het ooit is slecht mee ging waardoor ze zouden scheiden, maar hun relatie was sterker dan dat en zijn dus nog steeds samen. Tom was een harde werker, maar wou graag verder studeren, Lynette gaf hem deze kans, maar toch gaf hij het studeren op en ging weer werken. Samen met Tom heeft Lynette vijf kinderen, een tweeling Porter en Preston, nog een andere zoon Parker en twee dochters Penny en Paige die de jongste thuis is.
    Extra:
    Lynette heeft ooit samen met Tom een pizzeria gerund.

[ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 21:12 ]

16 - 09 - '17