• Hoi Hoi Mede-Quizletters,

    Mijn salaris is gestort op 12 oktober.
    ik heb zelf wel zitten uitrekenen wanneer mijn volgende salaris uitbetaling gaat plaats vinden en heb het ook aan vrienden hier gevraagd.
    de meningen verschillen nogal...

    dus, als ik 12 oktober mijn salaris heb gehad, en mijn Bedrijf zegt dit (op internet) : "Stipt op tijd ontvang je elke vier weken je salaris".
    welke datum komen jullie dan uit ??
    (ik kom uit op 9 november namelijk)

    nu vindt je mij waarschijnlijk dom overkomen, maar voor mij is het wel van belang (!)

    Groetjes,

    Miss_Beloved





    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Precies 4 weken vanaf je uitbetaling lijkt me. 9 nov dus. Zo ging het bij mijn vorige werk ook altijd.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2017 - 20:12 ]


    The truth is out there.

    Volgens mij is het dan ook 9 november.


    El Diablo.

    Nou ja het kan ook zo zijn dat het elke keer de 12de van de maand is, maar zoals het daar staat lijkt 9 November mij wel aannemelijk


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn organisatie betaald steeds op de 23e ofzo. Dus meestal heb ik het enkele dagen later.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    De 9de dus letterlijk na 4 weken anders moeten ze zeggen elke zoveelste van de maand


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik krijg het altijd de eerste vrijdag van de maand, misschien dat het op dezelfde dag komt?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik kreeg ook per 4 weken betaald, maar mijn vader en vriend krijgen op de zoveelste van de maand hun loon. Als je vier weken-cyclus hebt is het inderdaad gewoon 4 weken vanaf je laatste uitbetalingsdatum, anders zou het in je contract moeten staan wanneer je loon wordt gestort maandelijks.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen