• Hallloooo!!

    Vorig jaar hadden ze hier op Quizlet een Sneeuwballen actie waarin users elkaar een sneeuwbal konden werpen die ze hadden verdient met kudo's en reacties plaatsen. Voor vele users hartstikke leuk omdat er veek reacties op verhalen en gedichten werden geplaatst. Ik weet ook dat sommige users de actie wat minder tof vonden, maar ik denk dat Quizlet meer leven nodig heeft en deze acties zijn een manier om dat te bereiken.

    Afin, even weer ter zaken komen. Ik kwam net random op het idee; pepernotenstrooien rond de sinterklaas tijd. Dus ipv sneeuwballen dan pepernoten strooien naar users. Vandaar dit topic. Misschien als een hoog aantal users ermee instemt, dat de mods dan iets leuks kunnen regelen. Ik zelf vond het namelijk heel leuk om Quizlet zo levendig te zien die dagen.

    Dus laat maar horen wat jullie vinden.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2017 - 23:10 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Yes, lijkt me leuk!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Scandal schreef:
    Wij hebben dit een tijdje besproken, zelfs met Rutger. Maar om praktische redenen zoals bijvoorbeeld users die nu moeten studeren voor examens, testen,... gaan we geen pepernotenactie organiseren.
    Maar omdat we dan op jullie vraag toch iets met Sinterklaas wilden doen, hebben we vandaag een topic gelanceerd waarin je jouw schoen mag zetten!

    Hopelijk ook goed. ;-)


    Ik vind het een erg leuk initiatief! Niet zo interactief, maar ik snap wel dat ivm examens, proefwerkweken, e.d dat de kerstvakantie wat dat betreft beter is om een soortgelijke actie te organiseren :)


    You were born original, don't die as a copy.