• Ondanks dat het nieuwe jaar al bijna een week bezig is, is het zeker nog niet te laat om een dankwoordje of een leuk berichtje te schrijven voor de mensen hier op Q die wat voor je betekenen of betekent hebben. ^^

    En om even het spits af te bijten voor in z'n algemeen; ik wil graag iedereen die dit leest bedanken voor zijn/haar bijdrage aan deze site - of je nu veel op het forum zit, verhalen schrijft, quizzen invult of een stille lezer bent, jullie maken Q met z'n allen een fijne plek om te zijn. <3 Weet dat ieder van jullie een geweldig mens is en ik wens jullie dan ook een prettig nieuwjaar toe met veel geluk, liefde en gelach (cuz it just aint the same without a bit of humor)!

    Naar het idee van Nonnatus.

    Laura / Ohorat
    Giiiirrrrrrrrlllll. Where do I even begin?! We zochten allebei iemand om mee te orpg'en and BOI DID THAT TURN OUT TO BE A RIDE. Behalve dat de orpg nog niet eens af is - moet je na gaan hoelang we er al mee bezig zijn, ondanks onze kleine decemberbreak - is dat nog niet eens het grootste wat we met elkaar gemeen hebben. I mean, het is soms creepy hoevaak we momenten hebben dat we echt op elkaar lijken (even got the same name for goodness sake). OUR MEETING IS GONNA BE YEHET I CANT WAIT. Buiten dit alles om wil ik je ook laten weten dat je gewoon een geweldig persoon bent. Je humor is ON POINT, je jokes - echt... je kan me opvegen hoor hahaha. Op een lange vriendschap! <3



    Filiz / Papiliones
    Filiiizzz! <3 In 2018 hebben wij een paar keer een gezellig uitje gehad en we zijn zelfs bij elkaar thuis geweest - hopelijk gaat 2019 deze gezellige dagen nog vaker brengen. ^^ Het is echt ontzettend fijn om met jou te praten, want je bent een oprecht, superlief en heel betrokken iemand. Je verdiend echt het allerbeste in het leven. <3 Gelukkig hoor ik goede verhalen van jouw kant komen - dat 2019 een nóg beter jaar mag gaan worden! ^^

    Maddie / OASlS
    HOE PLAN JE DE IDEALE EERSTE MEETING?! EEN BTS CONCERT!!1!! Ik heb echt een héél chill en geweldige leuk weekend gehad met jou. Maddie, je bent echt een geweldige meid en ik ben echt zeer gelukkig dat Laura jij en ik in een groepsapp zitten want UGH. < Do I need to explain? I think not. Ik heb ontzettend veel zin om je weer te zien - en i just realised... deze tweede meeting involves BTS again? Am I surprised? no hahahah. Stay cute! <3



    Aan alle watermoesjes (hehe); u guys are amazing, ik vind het echt geweldig om elke dag een momentje van jullie dag te mogen zien. Britt, jij met je spiegelselfies - keep up the good work haha! Anna met je McDonalds- en busavonturen, Frederick met je creativiteit (o.a. met de filters) ~ en de rest die ook allemaal noemenswaardige kunstwerkjes (aka snaps) doorsturen <3

    AmeranthaGaia, CarIyIe, NicoleStyles, Heronwhale, Necessity, VampireMouse, Maim, Sunnyrainbow, CloserToTheEdge en alle anderen die mijn story van afgelopen jaar hebben gelezen; Mijn eeuwige liefde naar jullie! <3 Vooral de reacties waren echt ge-wel-dig. Ik heb vaak genoeg echt hardop zitten lachen om jullie opmerkingen om scenes en personages. Jullie hebben een groot deel betekend voor mij in het afronden van het verhaal. Zonder jullie was het waarschijnlijk niet binnen het jaar gelukt. So, u guys are amazing. <3

    Oké, het begint nu laat te worden dus ik rond het even af bij deze~

    [ bericht aangepast op 7 jan 2019 - 0:16 ]

    JA ik wist niet dat ik hierop zat te wachten, but I did. Dit gaat lang worden, sorry (krul)
    Allereerst een super grote bedankt aan de allerliefste modjes in de hele wereld <3 ik ben zo enorm blij met jullie, want jullie zijn stuk voor stuk toppers (zoals ik jullie al vaak gezegd heb, hehe). Samenwerken is altijd fijner als er een goede sfeer zit in het team en dat is bij ons helemaal in orde. Bedankt voor jullie inzet iedere dag, bedankt voor de fijne sfeer, bedankt voor alles!
    Ook aan de andere crew-leden, de bemiddelaars en de beta-readers, een mega grote dankje! Ook jullie doen iedere dag zoveel moeite voor deze site, en daar kunnen jullie niet genoeg voor bedankt worden. Jullie zijn allemaal super om mee te werken en ik hoop dat we er nog even tegen aan kunnen op deze manier ^^

    Fren/Philippe, ik weet niet of je dit ooit gaat lezen, maar als ik iemand van Q moet bedanken ben jij het wel. Je bent niet alleen de beste fan die een schrijfster zich kan wensen, maar ook een beste lange-afstands-vriendin, die ik zeker ooit eens moet meeten. Ik hoop dat 2019 eindelijk ons meeting-jaar wordt meid, want na al die jaren ben je zo belangrijk voor me geworden! Dat wil ik je ook eens 'in het echt' kunnen zeggen ^^

    Natascha/Kozik, ik heb je nooit fatsoenlijk kunnen bedanken voor de hulp die je me gegeven hebt toen ik in het proces zat om mijn manuscript uit te geven, so here it goes: dankje voor alle tips en de feedback die je gegeven hebt! Ik weet niet zeker of ik zonder jou zelfs de moed had gehad om mijn manuscript op te sturen naar zoveel uitgevers. Je bent een held<3

    Anna/lucifer, ik wil je gewoon bedanken omdat je zo'n fantastisch enthousiast mens bent en ik vind jouw aanwezigheid op het forum altijd zo leuk om op te merken ^^ onze gesprekken zijn ook goals en ik hoop er in 2019 meer te mogen voeren!

    De NaNoWriMo-whatsappgroep (Inge, Jip, Irmiej, Anna, Belle, Marjanne, Natacha, Anne) voor alle support tijdens NaNo (en erna). Jullie constante stroom van enthousiasme heeft me naar de 50K en een nieuw boek geleid, dus thank you, thank you, thank you! En hopelijk mogen we deze november opnieuw onze doelen halen, met evenveel sfeer en gezelligheid (hah, ik klink als 'komen eten) als dit jaar.

    Anne/Corday, mijn mede-schrijfster, ooit gaan we structuur en orde krijgen in ons schrijf-proces en dan gaat Onder vuur helemaal knallen :'D alvast bedankt om zoveel geduld met me te hebben en om met mij deze uitdaging aan te gaan. Hopelijk vinden we in 2019 nog wat herschrijfmoed en inspiratie voor nieuwe hoofdstukken!

    Als laatste nog een heel grote dankje aan de users die Q levende houden! Mirte, Rick, Laura, Suus, Britt, Matty, Yolanda, Ads, Jarne, Frederick, en nog zoveel mensen die ik aan het vergeten ben (I'm so sorry), jullie maken Q tot wat Q is. En daar ben ik jullie zo ontzettend dankbaar voor.
    Nog een late gelukkig nieuwjaar iedereen en let's make 2019 a good one *O*

    [ bericht aangepast op 6 jan 2019 - 23:37 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    OOF, oke ik zet het in één grote dikke spoilers en zonder gifs, want hij is enorm lang geworden.
    maar eh, enjoyyyy

    Bedanking Q
    Lieve Quizlet-gebruikers
    Officieel ben ik bijna (in februari) twee jaar lid van deze site, maar in de praktijk heb ik er nog maar net mijn allereerste actieve Q-jaar op zitten.
    Ik weet niet waarom jonge, onbezonnen ik dat eerste jaar niet online gekomen is – oh sweet summer child, was het een eerste poging om Onbemand Hart te schrijven? It might – maar ik herinner mij wel waarom ik me aangemeld had en waarom ik vanaf februari 2018 zo actief ben gebleven.
    Ik heb jaren gerpg’d op een andere site. Toen deze doodviel samen met andere rpg-contacten en ik op Quizlet stoot, was ik meteen zo gelukkig. Ik kreeg er niet alleen een leuke, nieuwe manier van rpg’en bij, maar ook een community van fantastische lieve mensen! Vooral het forum is dan ook de reden waarom ik hier blijven hangen ben, samen met de creatieve cocktail natuurlijk.
    Allereerst wil ik de Qrew bedanken voor het runnen van deze geweldige site. Ik hoop dat jullie – ondanks het feit dat het iets minder actief is dan voordien (or so i keep hearing from others, aangezien ik later de party ben komen crashen) er even enthousiast mee blijven doorgaan. Laten we er samen met de hele Qommunity erop toezien dat het er even geweldig en geweldiger aan toe blijft gaan als in 2018, door samen actief te blijven en initiatieven te organiseren.
    Aan Rutger, Tristan, de admins, moderators, beta-readers en bemiddelaars: Heel erg bedankt voor al jullie tijd, inzet, motivatie, energie maar vooral ook dikke liefde die jullie in deze site steken. Jullie werk loont zeker en is fantastisch.
    Ik wil jullie dan ook bedanken voor het organiseren van onder meer de Soty/foty-wedstrijden, elk jaar weer. Ik kwam naar deze site met de wens om opnieuw te schrijven en met het verschrikkelijke gevoel dat ik nooit iets zou bereiken omdat ik maar niet begon. Soty heeft mij uit die writersblock gehaald. Dankzij jullie heb ik mijzelf eindelijk kunnen bewijzen dat ik wel iets af kan maken en iets kan presteren op creatief vlak. Iets waarmee ik wel tevreden kan zijn kan neerzetten. Ik wens alle deelnemers van 2019 dan ook uit de grond van mijn hart dezelfde positieve invloed toe!
    Aan alle lezers van mijn SOTY (jullie weten heel goed wie jullie zijn, echt al mijn liefde helemaal naar jullie toe – heb jullie al veel bestookt hehe): bedankt om mij te motiveren. Bedankt voor al jullie lieve comments en zeker ook alle feedback. Echt tig-maal bedankt <3 Bedankt om ook mijn ontelbare lay-out-wijzigingen te verdagen. I know I’ve been too much sometimes. I know I lose myself in my enthousiasm sometimes :’)
    Ik wil ook heel graag de volgende mensen bedanken
    Filiz/Papilliones:
    Filiiiiz omygod, ik kan echt waar niet beschrijven wat voor een pracht van een mens jij gewoon bent. Je verdient echt de hele wereld. Jij bent zo lief en zo puur. Don’t ever change. Ik hoop dat wij elkaar ooit eens kunnen ontmoeten want je bent zo’n leuke schat. Je staat altijd voor iedereen klaar. Soms zou je jezelf daarbij misschien eens wegcijferen, zo’n behulpzaam iemand ben jij wel. Ik ben blij dat ik er tijdens het afgelopen jaar zo voor jou kon zijn dat niemand misbruik maakt van zo’n gouden ziel als die van jou. <3 Je enthousiasme om je baan met kinderen en je nieuwe opleiding is zo aanstekelijk. Ik wens je zowel op creatief, studiegebied, vriendschap, liefde, gezondheid en zoveel meer al het geluk en positieve dingen toe die iemand maar wensen kan. Weet dat ik ook het komende jaar en alle momenten erna nergens heen ga. <3 Dankjewel ook voor al je liefde en begrip het afgelopen jaar. Je hebt geen idee hoeveel deugd de lange gesprekken met jou gedaan hebben en hoeveel je me effectief geholpen hebt om met sommige zaken om te gaan. Forever grateful <3
    Laura/ParkChanyeol:
    OOF LIEVE LAURA, BUCKLE UP
    Als er een iemand is die ik mij nog herinneren kan van mijn sporadische aanmeldingen voor februari 2018, dan ben jij het (i mean, je maakt je indeling van vast Q-meubilair werkelijk waar). Ik herinner me jouw profiel nog levendig: KyloRen van Star Wars. Ik was erop gestoten door je oorspronkelijke aanmelding voor soty: Goud en Duister. I remember looking at your profile like daaaang, she really went there with that lay-out. I remember thinking: I can do that to. I remember failing miserably. Dat was februari 2018, I remember stalking you from afar. Like dang, she really be good at writing.
    Then march came around en je stuurde een bericht in mijn gb om te orpg’en. Confession time: Ik was zo blij i was like YESSSS I CAN FINALLY HIT IT UP WITH THIS QUEEN. Best *clap* decision *clap* of *clap* my *clap* life *clap*. De rest is history. Kwam tot stand: the most dramatic orpg to be orpg’d. Ik hou er zoveel van en van jouw schrijfstijl. You know it already – i mean i bedazzle you with compliments all day everyday – but I’m telling you again: I LOVE IT.
    My bounty from another country. I’m sure we share one braincell split into two pieces at this point: een Belgisch deel en een Nederlands deel. I love you so much. Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe dankbaar ik voor alles ben in onze hele vriendschap tot nog toe en ongetwijfeld ook nog beyond that. Van schrijven tot de introductie tot kpop. Al onze berichten – van q-gastenboek tot facebookmessenger tot whatsapp samen – maken mij zo ongecontroleerd blij. Other confession time: Ik herinner me nog dat je na mijn twee dagen introductie tot bts een foto stuurde van hun monden of zo en dat je zei: you know when ur a stan when u can name all of them. Confession: idk what i answered maar ik denk dat het iets in de trant van ‘hahhaha’ of ‘omg ja’ was omdat ik jk en jhope nog steeds niet van elkaar kon onderscheiden, laat staan tanden. Y’all thought idol was the point of no return? Nah fam. It was that mouth-collage. I was like shit, I really gotta step up my game here. HAHAHA
    Hemel ik kan blijven doorgaan maar voor nu: heel erg bedankt <3 Ik kijk echt uit naar onze meetup en alle fantastische momenten die we nog zullen gaan beleven, gaande van late-night groupchats tot jouw plathuggen in de havenstad van België <3 Je bent fantastisch mooi inside and outside, blijf zo geweldig als je bent <3
    Maddie/OASIS
    OKE OOF MADELON OOOOOOOOF ik kan echt niet beschrijven wat voor een zonneschijntje jij bent op q, whatsapp en daarbuiten. YOU BLINDIN ME WITH THE DIAMONDS ON YOUR MEMEQUEENCROWN EN JE FANTASTISCH PRACHTIG GEZICHT OOF. Ik geniet echt zoveel van al jouw hilarisch mooie snaps en je humor is zo on point, ik kan er nu al om gillen. Ik kan niet wachten tot ik high definition four dimension quality van jouw geweldige zelf kan genieten. Van cowboy in emoji’s in late-night – wat is een deftig slaapritme – groupchats tot je fantastische verhalen en citatenlijst. If you were to be sitting in church every Sunday, I’d become cathoelic for you. I’d be in the crying-drunkstage but I’d still be lit bc you light up my world. Stay groovy girl and eh, see you very very very soon so you can memequeen me irl <3

    Rick/Chibs:
    Lieve Rick,
    In een tijd van facebook, whatsapp … en late night Quizlet-chatroom tijdens een Juli-hittegolf. Waar is de tijd? Ik weet niet welke username je dan nog had, maar van Twent tot Gent: Heel erg bedankt voor al onze late night convo’s en duo-hilariteit. Ik cultiveer je graag met de mooiste taal die er ter wereld bestaat: Het Oost-Vlaams. Ik wens je al het beste toe dat er maar te wensen valt <3 Blijf me berichtjes sturen, ik gebruik wel google translate om dat Twents te vertalen :’)
    <3

    En ten laatste aan alle actieve users op dit forum: Veerle, Anna, Britt, Frederic, Mirte, Chris, Aarsvogel, Hephaistion en ongetwijfeld nog vele andere die ik niet wil vergeten maar waarbij mijn brein even met usernamen niet meer mee kan: heeeeeeeel erg bedankt voor al jullie motivatie en enthousiasme én positieve sfeer naar elkaar toe. <3

    Op nog een mooi Q-jaar!

    Also, voor wie dit hele bericht tot het einde gelezen heeft buiten de specifiek genoemde personen om, wil ik even zeggen dat jullie meer dan welkom zijn to slide into my gb and pm's. Ik hou echt enorm van nieuwe mensen leren kennen. Let me spoil you with my love too <3

    [ bericht aangepast op 7 jan 2019 - 1:26 ]


    A to the Z

    Ohorat schreef:
    OOF, oke ik zet het in één grote dikke spoilers en zonder gifs, want hij is enorm lang geworden.
    maar eh, enjoyyyy

    Bedanking Q
    Lieve Quizlet-gebruikers
    Officieel ben ik bijna (in februari) twee jaar lid van deze site, maar in de praktijk heb ik er nog maar net mijn allereerste actieve Q-jaar op zitten.
    Ik weet niet waarom jonge, onbezonnen ik dat eerste jaar niet online gekomen is – oh sweet summer child, was het een eerste poging om Onbemand Hart te schrijven? It might – maar ik herinner mij wel waarom ik me aangemeld had en waarom ik vanaf februari 2018 zo actief ben gebleven.
    Ik heb jaren gerpg’d op een andere site. Toen deze doodviel samen met andere rpg-contacten en ik op Quizlet stoot, was ik meteen zo gelukkig. Ik kreeg er niet alleen een leuke, nieuwe manier van rpg’en bij, maar ook een community van fantastische lieve mensen! Vooral het forum is dan ook de reden waarom ik hier blijven hangen ben, samen met de creatieve cocktail natuurlijk.
    Allereerst wil ik de Qrew bedanken voor het runnen van deze geweldige site. Ik hoop dat jullie – ondanks het feit dat het iets minder actief is dan voordien (or so i keep hearing from others, aangezien ik later de party ben komen crashen) er even enthousiast mee blijven doorgaan. Laten we er samen met de hele Qommunity erop toezien dat het er even geweldig en geweldiger aan toe blijft gaan als in 2018, door samen actief te blijven en initiatieven te organiseren.
    Aan Rutger, Tristan, de admins, moderators, beta-readers en bemiddelaars: Heel erg bedankt voor al jullie tijd, inzet, motivatie, energie maar vooral ook dikke liefde die jullie in deze site steken. Jullie werk loont zeker en is fantastisch.
    Ik wil jullie dan ook bedanken voor het organiseren van onder meer de Soty/foty-wedstrijden, elk jaar weer. Ik kwam naar deze site met de wens om opnieuw te schrijven en met het verschrikkelijke gevoel dat ik nooit iets zou bereiken omdat ik maar niet begon. Soty heeft mij uit die writersblock gehaald. Dankzij jullie heb ik mijzelf eindelijk kunnen bewijzen dat ik wel iets af kan maken en iets kan presteren op creatief vlak. Iets waarmee ik wel tevreden kan zijn kan neerzetten. Ik wens alle deelnemers van 2019 dan ook uit de grond van mijn hart dezelfde positieve invloed toe!
    Aan alle lezers van mijn SOTY (jullie weten heel goed wie jullie zijn, echt al mijn liefde helemaal naar jullie toe – heb jullie al veel bestookt hehe): bedankt om mij te motiveren. Bedankt voor al jullie lieve comments en zeker ook alle feedback. Echt tig-maal bedankt <3 Bedankt om ook mijn ontelbare lay-out-wijzigingen te verdagen. I know I’ve been too much sometimes. I know I lose myself in my enthousiasm sometimes :’)
    Ik wil ook heel graag de volgende mensen bedanken
    Filiz/Papilliones:
    Filiiiiz omygod, ik kan echt waar niet beschrijven wat voor een pracht van een mens jij gewoon bent. Je verdient echt de hele wereld. Jij bent zo lief en zo puur. Don’t ever change. Ik hoop dat wij elkaar ooit eens kunnen ontmoeten want je bent zo’n leuke schat. Je staat altijd voor iedereen klaar. Soms zou je jezelf daarbij misschien eens wegcijferen, zo’n behulpzaam iemand ben jij wel. Ik ben blij dat ik er tijdens het afgelopen jaar zo voor jou kon zijn dat niemand misbruik maakt van zo’n gouden ziel als die van jou. <3 Je enthousiasme om je baan met kinderen en je nieuwe opleiding is zo aanstekelijk. Ik wens je zowel op creatief, studiegebied, vriendschap, liefde, gezondheid en zoveel meer al het geluk en positieve dingen toe die iemand maar wensen kan. Weet dat ik ook het komende jaar en alle momenten erna nergens heen ga. <3 Dankjewel ook voor al je liefde en begrip het afgelopen jaar. Je hebt geen idee hoeveel deugd de lange gesprekken met jou gedaan hebben en hoeveel je me effectief geholpen hebt om met sommige zaken om te gaan. Forever grateful <3
    Laura/ParkChanyeol:
    OOF LIEVE LAURA, BUCKLE UP
    Als er een iemand is die ik mij nog herinneren kan van mijn sporadische aanmeldingen voor februari 2018, dan ben jij het (i mean, je maakt je indeling van vast Q-meubilair werkelijk waar). Ik herinner me jouw profiel nog levendig: KyloRen van Star Wars. Ik was erop gestoten door je oorspronkelijke aanmelding voor soty: Goud en Duister. I remember looking at your profile like daaaang, she really went there with that lay-out. I remember thinking: I can do that to. I remember failing miserably. Dat was februari 2018, I remember stalking you from afar. Like dang, she really be good at writing.
    Then march came around en je stuurde een bericht in mijn gb om te orpg’en. Confession time: Ik was zo blij i was like YESSSS I CAN FINALLY HIT IT UP WITH THIS QUEEN. Best *clap* decision *clap* of *clap* my *clap* life *clap*. De rest is history. Kwam tot stand: the most dramatic orpg to be orpg’d. Ik hou er zoveel van en van jouw schrijfstijl. You know it already – i mean i bedazzle you with compliments all day everyday – but I’m telling you again: I LOVE IT.
    My bounty from another country. I’m sure we share one braincell split into two pieces at this point: een Belgisch deel en een Nederlands deel. I love you so much. Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe dankbaar ik voor alles ben in onze hele vriendschap tot nog toe en ongetwijfeld ook nog beyond that. Van schrijven tot de introductie tot kpop. Al onze berichten – van q-gastenboek tot facebookmessenger tot whatsapp samen – maken mij zo ongecontroleerd blij. Other confession time: Ik herinner me nog dat je na mijn twee dagen introductie tot bts een foto stuurde van hun monden of zo en dat je zei: you know when ur a stan when u can name all of them. Confession: idk what i answered maar ik denk dat het iets in de trant van ‘hahhaha’ of ‘omg ja’ was omdat ik jk en jhope nog steeds niet van elkaar kon onderscheiden, laat staan tanden. Y’all thought idol was the point of no return? Nah fam. It was that mouth-collage. I was like shit, I really gotta step up my game here. HAHAHA
    Hemel ik kan blijven doorgaan maar voor nu: heel erg bedankt <3 Ik kijk echt uit naar onze meetup en alle fantastische momenten die we nog zullen gaan beleven, gaande van late-night groupchats tot jouw plathuggen in de havenstad van België <3 Je bent fantastisch mooi inside and outside, blijf zo geweldig als je bent <3
    Maddie/OASIS
    OKE OOF MADELON OOOOOOOOF ik kan echt niet beschrijven wat voor een zonneschijntje jij bent op q, whatsapp en daarbuiten. YOU BLINDIN ME WITH THE DIAMONDS ON YOUR MEMEQUEENCROWN EN JE FANTASTISCH PRACHTIG GEZICHT OOF. Ik geniet echt zoveel van al jouw hilarisch mooie snaps en je humor is zo on point, ik kan er nu al om gillen. Ik kan niet wachten tot ik high definition four dimension quality van jouw geweldige zelf kan genieten. Van cowboy in emoji’s in late-night – wat is een deftig slaapritme – groupchats tot je fantastische verhalen en citatenlijst. If you were to be sitting in church every Sunday, I’d become cathoelic for you. I’d be in the crying-drunkstage but I’d still be lit bc you light up my world. Stay groovy girl and eh, see you very very very soon so you can memequeen me irl <3

    Rick/Chibs:
    Lieve Rick,
    In een tijd van facebook, whatsapp … en late night Quizlet-chatroom tijdens een Juli-hittegolf. Waar is de tijd? Ik weet niet welke username je dan nog had, maar van Twent tot Gent: Heel erg bedankt voor al onze late night convo’s en duo-hilariteit. Ik cultiveer je graag met de mooiste taal die er ter wereld bestaat: Het Oost-Vlaams. Ik wens je al het beste toe dat er maar te wensen valt <3 Blijf me berichtjes sturen, ik gebruik wel google translate om dat Twents te vertalen :’)
    <3

    En ten laatste aan alle actieve users op dit forum: Veerle, Anna, Britt, Frederic, Mirte, Chris, Aarsvogel, Hephaistion en ongetwijfeld nog vele andere die ik niet wil vergeten maar waarbij mijn brein even met usernamen niet meer mee kan: heeeeeeeel erg bedankt voor al jullie motivatie en enthousiasme én positieve sfeer naar elkaar toe. <3

    Op nog een mooi Q-jaar!

    Also, voor wie dit hele bericht tot het einde gelezen heeft buiten de specifiek genoemde personen om, wil ik even zeggen dat jullie meer dan welkom zijn to slide into my gb and pm's. Ik hou echt enorm van nieuwe mensen leren kennen. Let me spoil you with my love too <3
    GIRL

    finally a good use for this meme hehe

    Yooo MT want hier ga ik op een later moment te veel tijd van m'n leven insteken but I no care 'cause liefde.


    Ik ga alle berichten lekker opdelen in losse fragmenten :Y)

    Laleah/Leah
    Girl, ik denk niet dat ik normaal zou kunnen functioneren zonder jou. Wat ben ik ontzettend blij met jou als vriendin, want het is superleuk om met jou te brainstormen, te schrijven, een eendenleger te starten en gewoon gezellig te kleppen over vanalles en nog wat (GTST-Leah editie :W) Het is echt enorm leuk dat een vriendschap die hier op Quizlet is begonnen, zo kan uitgroeien. We hebben supervaak contact en als je erover nadenkt ook enorm veel spontante mini-meetings. Ik hoop echt dat in 2019 er daar nog vele malen meer van komen, plus natuurlijk nog zo'n enorm gezellige schrijversretraite, want dat was toch wel één van de hoogtepunten van het jaar. Stiekem had ik Valencia gewoon moeten laten schieten :'D
    Ik hoop oprecht voor je dat het dit jaar je ietsje gemakkelijker zal vergaan, op het gebied van alle drama die jij hebt moeten verwerken. Ik gun het je gewoon zo enorm dat de wereld lekker simpel blijft, zonder driedubbele agenda's en een creep als lintje eromheen. En als alles in het leven nou eens goed gaat, wonen we misschien volgend jaar SAMEN OP KAMERS IN EDE like omg, en dat van het internet :o
    Gurl, you do you en blijf lekker jezelf. Je bent een geweldige schrijfster en ik hoop dat je ook na het afronden van ADH (omg so many wordss o.o ) lekker blijft schrijven, want je schrijfsels zijn prachtig!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Talon schreef:
    Ik ga alle berichten lekker opdelen in losse fragmenten :Y)

    Laleah/Leah
    Girl, ik denk niet dat ik normaal zou kunnen functioneren zonder jou. Wat ben ik ontzettend blij met jou als vriendin, want het is superleuk om met jou te brainstormen, te schrijven, een eendenleger te starten en gewoon gezellig te kleppen over vanalles en nog wat (GTST-Leah editie :W) Het is echt enorm leuk dat een vriendschap die hier op Quizlet is begonnen, zo kan uitgroeien. We hebben supervaak contact en als je erover nadenkt ook enorm veel spontante mini-meetings. Ik hoop echt dat in 2019 er daar nog vele malen meer van komen, plus natuurlijk nog zo'n enorm gezellige schrijversretraite, want dat was toch wel één van de hoogtepunten van het jaar. Stiekem had ik Valencia gewoon moeten laten schieten :'D
    Ik hoop oprecht voor je dat het dit jaar je ietsje gemakkelijker zal vergaan, op het gebied van alle drama die jij hebt moeten verwerken. Ik gun het je gewoon zo enorm dat de wereld lekker simpel blijft, zonder driedubbele agenda's en een creep als lintje eromheen. En als alles in het leven nou eens goed gaat, wonen we misschien volgend jaar SAMEN OP KAMERS IN EDE like omg, en dat van het internet :o
    Gurl, you do you en blijf lekker jezelf. Je bent een geweldige schrijfster en ik hoop dat je ook na het afronden van ADH (omg so many wordss o.o ) lekker blijft schrijven, want je schrijfsels zijn prachtig!


    GURRL Ik ben echt zo ontoerrddddd!! Ik was de eindejaarsberichten helemaal vergeten, maar ik denk dat ik ook maar even los ga later!! Stay tuned for more!



    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Paracosmic schreef:
    Yooo MT want hier ga ik op een later moment te veel tijd van m'n leven insteken but I no care 'cause liefde.


    +1


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Leuk dat dit er toch nog is! *O*

    Ik praat met amper iemand op Q (buiten voor mijn modtaken), maar ik zal later toch eens een poging wagen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Leuk dat dit er toch nog is! *O*

    Ik praat met amper iemand op Q (buiten voor mijn modtaken), maar ik zal later toch eens een poging wagen. ^^


    Probeer eens het Qet to know each other topic , dat is speciaal ervoor :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als ik mijn puddinghoofd wat bij elkaar geschraapt krijg, zet ik hier misschien later wel wat in ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Krikke schreef:
    (...)

    Probeer eens het Qet to know each other topic , dat is speciaal ervoor :)


    Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo'n grote nood heb om echt veel internetvrienden te maken. Ik ben slecht in het onderhouden van online vriendschappen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil alle Quizletters bedanken. ♡
    Jullie maken van Quizlet niet alleen een fijne, gezellige plek maar geven me ook telkens weer enorm veel inspiratie. Zowel door verhalen als door leuke topics, mooie gedichten en adembenemende covers.
    Dus bedankt om Quizlet levendig te houden en je creativiteit hier met anderen te delen. Het maakt dit plekje op het internet werkelijk een soort van veilig plekje om even aan de drukte van de wereld te ontsnappen. ♡♡♡


    The soul needs autumn.

    @Bes
    Aaahw, wat lief! Ik had niet verwacht überhaupt genoemd te worden hier. Aangezien ik naar mijn idee veelste onopvallend ben hier. 😅
    Maar dankjewel! En jij ook echt super dankjewel voor je aanwezigheid en vrolijkheid en gewoon dat jij- jij bent! Je bent écht "het zonnetje in huis" (of in dit geval op Q). Heerlijk! ❤️


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Iedereen die ik persoonlijk wil bedanken heeft een kerstkaartje gehad, maar ik wil verder graag alle crew bedanken voor hun inzet, en dat jullie ondanks alle problemen met de website, de nieuwe layout etc, alles in goede banen hebben weten te leiden.
    En verder alle users die dit jaar hebben bijgedragen aan de gezelligheid en de fijne sfeer bedankt.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.