• Hey guys!


    Dit topic houd ik kort en krachtig. Ik wil graag deze schoenen hebben, maar ik weet niet of die site wel zo betrouwbaar is. Weet iemand dat? Kent iemand deze site? En zouden jullie het alsnog bestellen; want er staat namelijk wel een veilig tekentje bij de site.

          Thanks alvast! (bloos)


    -- Hangul.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2017 - 21:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog nooit van gehoord helaas, als ik jou was zou ik gewoon kijken hoe lang de site al bestaat en googlen op reviews buiten de site zelf om. Kijken naar wat mensen zeggen op hun Facebook pagina, ect. Zelf vind ik het fijner als er buiten hun eigen sites om ook goede reviews zijn, want op Facebook en hun eigen site kunnen ze natuurlijk zelf bepalen wat blijft staan. Maar goed, dat zijn de beste tips die ik je kan geven :)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik kwam het eens tegen op facebook, ben daarna meteen wat research gaan doen, maar het blijft toch een beetje twijfelen/een gok voor mij. Een vriend van me had ookal gezegd dat vrienden van hem lid zijn van die fb-page, dus dan zal het vast wel goed zijn hehe. Toch bedankt!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hangul schreef:
    Ik kwam het eens tegen op facebook, ben daarna meteen wat research gaan doen, maar het blijft toch een beetje twijfelen/een gok voor mij. Een vriend van me had ookal gezegd dat vrienden van hem lid zijn van die fb-page, dus dan zal het vast wel goed zijn hehe. Toch bedankt!


    Misschien even die vrienden van je vriend een berichtje sturen dan?:) Kijken of ze ervaring hebben met de site :)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Misschien even die vrienden van je vriend een berichtje sturen dan?:) Kijken of ze ervaring hebben met de site :)

    Het is mijn vriend niet, gewoon een vriend, hehe. En ik ken die vrienden niet persoonlijk. Dat zou een beetje raar zijn om ze dan een berichtje te sturen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ken de site niet, maar hij ziet er wel vrij oké uit en er staat inderdaad zo’n slotje bovenaan. Ik kan je geen andere tips meer geven dan die hierboven al vermeld worden, maar ik zou van deze site wel durven te bestellen. Desnoods kun je iets heel goedkoops bestellen als “test” voordat je schoenen van 50 euro koopt :’).

    (Leuke schoenen trouwens!)


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Of betalen met paypal, als het niet aankomt kan je geld terug boeken.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ben niet zo 'ervaren' met PayPal, dus weet niet hoe ik dat terugboeken moet doen. En ik wil met dat betreft wel zekerheid.

    @ Benevolence: Wat een goed idee! Thanks. Daar had ik nog niet aan gedacht 😊

    Waar kan ik trouwens de reviews lezen? Ik heb het gegoogled, maar er kwam niet echt iets (wijzer) uit.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2017 - 12:30 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oke, ik baal dus best wel, want ik probeerde de schoenen te bestellen, zijn ze uitverkocht. Dus als iemand een soort look-a-likes vindt, dan zou ik dat erg apprecieren! 😊 Mij lukt het namelijk niet ze te vinden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Attitudeholland.nl heeft misschien vergelijkbare schoenen. Zij hebben daar heel wat enkellaarsjes met plateau


    Seasons will change, but I shall remain

    Aventia schreef:
    Attitudeholland.nl heeft misschien vergelijkbare schoenen. Zij hebben daar heel wat enkellaarsjes met plateau

    Ik heb daar ookal gekeken, maar niet echt iets wat in de buurt komt of wat ik echt leuk vind + de prijs is om te janken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.