• Ik wil het toch even onder de aandacht brengen, Sandd een minder bekend postbedrijf in Nederland, verkoopt dit jaar kerstzegels die maar €0,50 per stuk kosten en €0,25 hiervan gaat naar Pink Ribbon, een organisatie die allerlei dingen doet voor mensen met borstkanker. Zelf hebben wij deze kerstzegels al gekocht, ze zijn namelijk goedkoper en je steunt het goede doel. Daarnaast gaan er geruchten dat PostNL postbodes in december gaan staken, dus met deze postzegels vermijden we dat risico ook nog mooi. Het enigste nadeel is dat je de post van deze kerstzegels naar een Sandd post punt moet brengen bij jou in de buurt (in mijn geval is dit de blokker in de stad), maar je kunt online gemakkelijk kijken waar deze liggen. Daarnaast bezorgd Sandd alleen post op dinsdag en vrijdag, je moet dus wel een beetje op tijd je kerstkaarten de deur uit doen als je ze tijdig bezorgt wilt hebben. (krul)



    Wat vinden jullie hiervan?:3
    Als je interesse hebt kun je hier meer vinden over de zegels en eventueel ze online kopen: https://www.sandd.nl/kerst/

    [ bericht aangepast op 30 nov 2017 - 15:39 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Mt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Mt.


    Ik had ze ook al in het kerstkaarten topic geplaatst, maar ik dacht: waarschijnlijk ziet iedereen dat over het hoofd.....en niet iedereen doet er aan mee :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Een winkel bij mij in de buurt doet hier ook aan mee :) Go Sandd!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Een winkel bij mij in de buurt doet hier ook aan mee :) Go Sandd!


    Aaah tof!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Onhandig van Sandd maar verder echt een topidee! (:


    And then we'll see it.

    Koffie schreef:
    Onhandig van Sandd maar verder echt een topidee! (:


    Hoezo onhandig?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hoezo onhandig?

    Dat je naar een aparte winkel moet om het te posten bedoel ik (:


    And then we'll see it.

    Wij doen het ook, scheelt ten eerste best wel geld en daarbij steun je ook nog een goed doel. Voor ons maakt het niet uit of ik naar de postbus aan de overkant loop of 10 stappen verder een winkel in. Vandaag mijn moeder alvast geholpen met de kaarten te schrijven dus dan kunnen ze bijna de deur uit =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Wij doen het ook, scheelt ten eerste best wel geld en daarbij steun je ook nog een goed doel. Voor ons maakt het niet uit of ik naar de postbus aan de overkant loop of 10 stappen verder een winkel in. Vandaag mijn moeder alvast geholpen met de kaarten te schrijven dus dan kunnen ze bijna de deur uit =)

    Oh dat is chill! Bij mij is het verschil 1 min fietsen tegenover 10 min fietsen haha
    Edit: ik bedoel enkele reis zeg maar, dus heen en terug is het 2 min tegenover 20 min

    [ bericht aangepast op 30 nov 2017 - 19:40 ]


    And then we'll see it.

    Koffie schreef:
    (...)
    Dat je naar een aparte winkel moet om het te posten bedoel ik (:


    Oooh, nou ja ik sport in de buurt van waar de blokker ligt, kost me 10 minuten extra dus dat vind ik geen probleem :)


    You were born original, don't die as a copy.

    IrishNialler schreef:
    Wij doen het ook, scheelt ten eerste best wel geld en daarbij steun je ook nog een goed doel. Voor ons maakt het niet uit of ik naar de postbus aan de overkant loop of 10 stappen verder een winkel in. Vandaag mijn moeder alvast geholpen met de kaarten te schrijven dus dan kunnen ze bijna de deur uit =)


    Jaaaa, christmass spirit :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Koffie schreef:
    (...)
    Oh dat is chill! Bij mij is het verschil 1 min fietsen tegenover 10 min fietsen haha
    Edit: ik bedoel enkele reis zeg maar, dus heen en terug is het 2 min tegenover 20 min
    dan snap ik het wel. Ik woon tegen over een klein winkelcentrum dus dat is wel handig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ah rip, in Amersfoort is geen enkel postpunt.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2017 - 23:19 ]


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Oehhh er zit er een vlakbij mijn werk en zelfs een in mijn dorp (geen idee waar dat postpunt is want ik ken het totaal niet lol) en mijn moeder is groot supporter van Pink Ribbon dus ik zal er maar eens een aantal bestellen c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eurus schreef:
    Ah rip, in Amersfoort is geen enkel postpunt.


    Oooh, super jammer.


    You were born original, don't die as a copy.