• Ik zoek nog 8 proefpersonen voor mijn gratis curses photoshop. Je bent er niets aan kwijt. Ik moet er nog 8, ik herhaal 8.
    Dit is geen grapje, want ik kan echt photoshoppen, en ik wil het met mensen delen.

    Nou, hoe kan je het krijgen?

    zeg me je naam, meld je aan en zeg de reden waarom je vindt dat JIJ het moet krijgen. Als ik vind dat je gelijkt hebt, nou dan wordt JIJ 1 van de 10 proefpersonen!


    Stuur me een PB / MAIL / FORUMBERICHT / ALLEDRIE XD Zorg er in elk geval voor dat ik je bericht lees, en dat je bericht opvalt, want daar hou ik van: Creatieve mensen.

    Veel succes

    .. XD

    heej,, ik meld me ook aan :a srry dat ik het niet eerder deed maare me ma sit er steeds acher '-_-' maar mijn reden is dus die plaatjes van jou sijn soooi mooi dus wil ik het self eens proberen... en een vriendin van mij segt dat ik goede teksten heb die se bij sommige plaatjes wil setten en op paint word het niet egt mooi....
    kus mii(k)

    heej,, ik meld me ook aan :a srry dat ik het niet eerder deed maare me ma sit er steeds acher '-_-' maar mijn reden is dus die plaatjes van jou sijn soooi mooi dus wil ik het self eens proberen... en een vriendin van mij segt dat ik goede teksten heb die se bij sommige plaatjes wil setten en op paint word het niet egt mooi....
    kus mii Marielle (k)

    ik wil wel meedoen:)

    de reden krijg je welXD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ik doe wel mee
    reden: ik ben ik
    TH Sucks


    Ik ben een aardappelmonster-hersenspoelachtig

    en ik hou van lUCIUS
    HE ROCKS EN JASON OOK(hoera)


    Ik ben een aardappelmonster-hersenspoelachtig

    Heey, leuk idee!!!!!!!!

    Het lijkt me leuk om te leren photoshoppen!!!!!!

    xXx Sally

    OKeey ^^

    Echt hartstikke bedankt voor de reacties

    Jullie maken veel kans, als er niemand meer reageert XD

    Hoihoi,,

    Nou, ik ben dus Rosé (ook bekend als OzieFay O.o danku zeer) en ik wil heel graag 1 van je 8 mensen zijn omdat ik je heb omgekocht met een LUUS pringles. En omdat ik je zal missen T.T...

    en ook gewoon omdat het me cool lijkt en nu snap ik het dus echt niet (PhotoShop).

    kuss..


    ps.. zullen we een film maken (zo'n stop-motionding)jeweetwel, allemaal foto's/tekeningen/kleipoppetjes achterelkaar doen. bijvoorbeeld over een oude helemaal niet zo dikke vent met wit haar en een speknek die ik best mee vind vallen. kuss!!

    trouwens.. ik heb een heeew leerzame nieuwe quiz....... ik hou van jullie.

    okii

    Ik wil graag ook meedoen en de reden is omdat ik graag nieuwe dingen wil leren, ik best creatief ben(vind ik) en ik photoshoppen gwoon cool vindt :P
    owja mijn naam is Susanne :P maar volgensmij wist je dat al... :P:P:P


    Aardappelen

    Ik noteer je als kans-hebbende, Susanne

    Dinsdag weet je of je gewonnen hebt.

    k meld my aan. Want.. Ik ben lelyk en wil kunnen photoshoppe. Die plaatjes van you zijn wel mooi..

    groetan