• Heb jij iets bijzonders?
    bv: een groen oog en een bruin oog?
    een kettingkje wat je altijd draagt met as erin?
    you could see death people? (O.O)

    deel het in deze topic!





    (cool)

    ikzelf heb er ook 1 maar dat zeg ik pas als er iemand reageert.

    (doeg)


    It's heavy but you are not the only one

    ik heb duizenden dingen!
    ik noem er wel maar een paar hoowr

    -overreden door vrachtwagen en had geen een schrammetje
    -soms lijkt het alsof ik mensen naast me zie zitten terwijl die er niet zijn en soms voel k ze *of hoor ze*
    -ik kan mezelf vet veel snijden en wat dan ook en ik voel niks en er komt geen bloed uit :S

    najaa verder vraag je maar

    Oke ik heb een gebitsafwijking Hypodontie waardoor ik minder tanden heb dan anderen maar dat is niet iets waar ik trots op ben ofzo, het is heel zeldzaam komt bij 2 tot 11% van de bevolking voor.

    ik heb 25 tanden i.p.v. 32


    It's heavy but you are not the only one

    Euhm... * denkt diep na *







    Ik kan volgens mij niks bedenken...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Uuhm...
    Ik heb er geen denk ik:P
    Het is soms wel is da er Enge dinges Gebeuren, maar da Noem ik toeval...:)
    xx


    everybody needs a song.

    whaha ik ben gewoon wazig. Mijn ogen kleuren mee met de kleur van mijn haar.. en dat is rood/bruin. Ben hoog sensitief.. Niet is om trots op te zijn of omdat het leuk is, want is eigenlijk gewoon zwaar kutxD

    en uhm .. dat was het welxD

    owja ben een paar keer bijna dood geweestxD dat was niet zo handig.maarja ik ben der nog:P

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb welles dat mensen me aanspreken Hee lisa!! En ik ken die hele gasten niet!!^_^ Dus ja wat heb ik die avond ervoor gedaan vraag ik me welles af.Best wel vaag. Ik heb dus dat mijn bureau welles verschuifd als ik in bed lig,is vast een spin ofzo. Wij wonen best wel in een oud kuis dus kraakt het ernogal als je trap op en neer gaat.
    Ach en heb eens een keer een ongeluk gehad met fietsen Ja zoveel maar deze keer was het erger. Nog altijd een litteken op mijn buik..

    Dat was het niets bijzonders dus..:P

    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb krullen.

    Das misschien niet zo bijzonder maar de meeste hebben het dan lang weetje, maar ik heb het best wel kort..

    Ik wou het lang ehbben maar het is echt niet handig, ik ga het weer laten knippen! (niet supper kort hoowr, kijk maar op me plaatje :P)

    ik kan heel goed voorspellen..
    whaa nee grapje maar vorig jaar had ik wel een paar keer van die rare dingen, ik bleef maar achter om kijken want ik dacht dat er iemand was. voor de rst ben ik niet bijzonder ofzo
    ojjaa ik heb een kuiltje in me wang omdat ik tegen de koelkast ben aan gevallen, dus als ik lach trekken de spieren verkeerd samen waardoor een kuil ontstaat
    xz


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik heb paralyse van bell

    dat is een duur woord voor aangezichtsverlamming. mn halve gezicht is dus verlamd. nu zie je er niet veel van behalve als ik moe ben


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Uhm.. ik heb niet echt iets bijzonders.. alleen dat ik al 2 jaar niet meer voor Engels leer, omdat ik het veel te makkelijk vind.. Ik ben niet tweetalig opgevoed (ben wel voor een kwart Engelse, maar het zit vast niet in de genen;)). Mijn ouders weten ook niet hoe het komt.. Best wel chill eigenlijk :P


    I clicked my heels and wished for you.


    ojjaa ik heb een kuiltje in me wang omdat ik tegen de koelkast ben aan gevallen, dus als ik lach trekken de spieren verkeerd samen waardoor een kuil ontstaat
    xz

    Kuiltjes in je wangen is één van de 7 schoonheden. Jij hebt er maar één, maar toch is het ook weer iets positiefs :P (ben een geboren optimist... bij vlagen)


    I clicked my heels and wished for you.


    ojjaa ik heb een kuiltje in me wang omdat ik tegen de koelkast ben aan gevallen, dus als ik lach trekken de spieren verkeerd samen waardoor een kuil ontstaat
    xz

    Kuiltjes in je wangen is één van de 7 schoonheden. Jij hebt er maar één, maar toch is het ook weer iets positiefs :P (ben een geboren optimist... bij vlagen)
    whahhaaa nou cool, en home-made kuiltje in me wang


    You'd took my breath but I'll survive.

    `Ja, ik ben heel bijzonder!

    Nee grapje, ik trek alleen ongeluk aan, met mijn iPod bijvoorbeeld. Ik deed mijn arm naar achter waardoor hij uit mijn broekzak midden op de weg viel. Komt er een grote range rover aan die rijdt er zo vierkant overheen -.- Maarja, gelukkig doet hij het nog.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik heb witte ogen ik heb wel irissen en pupillen maar bij mij zijn die dus wit `komt doordat er iets is fout gegaan toen ik nog in de buik zat, ik kan wel gewoon zien gelukkig en ik heb meestal kleurlenzen in anders krijg ik de hele dag door opmerkingen erover, en verder kan ik geesten zien, voelen en ermee praten verder ben ik 'n heel normaal meisje

    soms heb ik wel es dezelfde dromen als men vriendinnen best wel creapy en soms ook als je iemand egt mist die dood is da je dan denkt da je die ziet ma da heeft iedereen wel denkek xD
    x


    I guess sometimes you have to lie to find the truth