• Ooit al het gevoel gehad dat je hele wereld op instorten stond? Alsof slechte gebeurtenissen zich opvolgden in een paar dagen tijd?
    Het gevoel dat heel je jaar naar de klote is voordat het ook nog maar begonnen is. Het gevoel dat je 's nachts wakker houd en zorgt dat de tranen maar over je gezicht blijven lopen.
    Het gevoel dat alles en iedereen je tegenzit, terwijl het juist een leuke tijd had moeten zijn? Een tijd van geluk en stralende gezichten, zonder enig teken van verdriet?
    Het gevoel dat niemand kan stillen, zelfs niet de personen die het meest met je inzitten?
    Alsof je hart gebroken is.
    Alsof er geen enkel middeltje bestaat om de stukjes weer aan elkaar kan lijmen.
    Zal het ooit nog hetzelfde worden?

    Ja.

    i know what you mean.


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Ja.

    i know what you mean.

    Nee, dat denk ik niet.
    Het gaat niet over liefde.

    Ik begrijp je wel.

    komt me héél bekend voor ja.
    dat gevoel is van 2 én 3 jaar geleden, en ik
    denk er cker nog elke dag aan.

    xx.


    >>NeverGiveUp<<

    Wow, prachtig geschreven! En ik snap wel wat je bedoeld ja. Het geidcht klopt ook wel. Het is prachtig! Wat is er gebeurt eigenlijk, als je het niet wil zeggen vooral niet doen!?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik begrijp je, geloof me. But, what happend? Als je het niet wil zeggen, oké dan hoor maar uhmm... Zoiets schrijf je volgend mij niet zonder dat er iets ergs gebeurt is. Als er iets gebeurd is, sterkte ermee dan<3

    Ja


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik begrijp je, geloof me. But, what happend? Als je het niet wil zeggen, oké dan hoor maar uhmm... Zoiets schrijf je volgend mij niet zonder dat er iets ergs gebeurt is. Als er iets gebeurd is, sterkte ermee dan<3

    Er zijn meerdere dingen gebeurd, de laatste tijd. Dit kind is eigenlijk gewoon overemotioneel, nu. (:

    (...)
    Er zijn meerdere dingen gebeurd, de laatste tijd. Dit kind is eigenlijk gewoon overemotioneel, nu. (:

    Naja dat er 'verveledne'dingen gebeuren is nooit leuk. En ja ik begrijp je wel. Maar bij mij lijd het soms tot hele mooie gedichten/Verhalen/Stand Alones. Dus dat is soms postief. Maar het blijft vervelend. Maar dat heb ik ook wel eens en dan huil ik bijna de hele dag >,<


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Er zijn meerdere dingen gebeurd, de laatste tijd. Dit kind is eigenlijk gewoon overemotioneel, nu. (:


    Acjhaa, dat heb'k ook wel al is gehad, overemotioneel en dan doe'k niets anders dan bijna een hele dag huilen x)

    (...)
    Naja dat er 'verveledne'dingen gebeuren is nooit leuk. En ja ik begrijp je wel. Maar bij mij lijd het soms tot hele mooie gedichten/Verhalen/Stand Alones. Dus dat is soms postief. Maar het blijft vervelend.

    Ik heb een writersblock, nu. :'D

    (...)
    Ik heb een writersblock, nu. :'D

    Dat is kut. Dat heb ik soms ook maar alleen als ik vrolijk ben xd' En nog sterkte trouwens ; )


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Acjhaa, dat heb'k ook wel al is gehad, overemotioneel en dan doe'k niets anders dan bijna een hele dag huilen x)

    Ik heb gisteren zelfs mijn acount verwijderd.
    Ik houd het nog niet eens een dag zonder Q uit. =='

    (...)
    Dat is kut. Dat heb ik soms ook maar alleen als ik vrolijk ben xd' En nog sterkte trouwens ; )

    Dankje, het komt wel in orde. ^^

    (...)
    Ik heb gisteren zelfs mijn acount verwijderd.
    Ik houd het nog niet eens een dag zonder Q uit. =='

    Zo doe ik het ook. Als het me tegen zit dan ben ik weg van Q. want de mensen hier hebben de gave om je dan nog meer neer te halen.