• Herrineren jullie het topic van 3 jaar terug nog over een meisje dat zwanger was, waarvan Quizlet het als een troll beschouwde?

    https://www.quizlet.nl/topic/170452-tienerzwangerschap/


    Dat meisje was ik, alleen ben ik nu een jongen(maar dat is een ander verhaal). Ik wilde even verduidelijken dat het topic geen troll topic was en dat ik echt zwanger was. Ik heb nu een meisje genaamd Wednesday (geboren op 22-07-2015) Het topic werd als troll beschouwd omdat ik het slecht heb verwoord, het was immers 3 jaar terug, en ik was daar erg onzeker over want ik wou alleen maar om hulp vragen. Ik was toen 15 jaar en wist niet zo goed wat ik ermee moest, abortus was geen optie en adoptie ook niet. Ik had zelf nooit wat met kinderen en wou zeker ook nooit kinderen en in de tijd dat ik seks had met die jongen was ik ook erg onzeker over mezelf en probeerde ik zou "vrouwlijk" mogelijk te om er bij te horen. Plus ik was/ben een puber dus ik was nieuwsgierig en wou dingen uitproberen.

    Ik ben nu 18 en heb een dochter van nu 2 en een half jaar oud, ik ga nog steeds naar school heb ook mijn VMBO - Diploma gehaald met een kind (in mijn examen jaar was ze nog een baby) en het is goed gegaan. Hiermee wil ik niet zeggen dat het ideaal is of dat het makkelijk ging, maar hiermee wil ik laten zien dat ook als "tienerouder" je niet gelijk hoeft te stoppen met school of je leven gelijk kapot gaat maar dat er ook voor ons er nog een kans ligt.

    Hier een paar foto's van haar:





    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Wat ik erg knap van je vindt is dat je dit post. Uit je vorig topic waren niet echt leuke reacties dus dan vind ik het knap van je.

    Super goed om te lezen hoe het gaat.
    Zelf ken ik ook 2 meiden die inmiddels 20 zijn met allebei een kindje van 5 wat goed gegaan is.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat bijzonder en knap van je! Jammer dat er destijds zo gereageerd is. Wel mooi om te lezen dat je toch door gaat met school. c:


    The truth is out there.

    IrishNialler schreef:
    Wat ik erg knap van je vindt is dat je dit post. Uit je vorig topic waren niet echt leuke reacties dus dan vind ik het knap van je.

    Super goed om te lezen hoe het gaat.
    Zelf ken ik ook 2 meiden die inmiddels 20 zijn met allebei een kindje van 5 wat goed gegaan is.


    Dank je :)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Barb schreef:
    Wat bijzonder en knap van je! Jammer dat er destijds zo gereageerd is. Wel mooi om te lezen dat je toch door gaat met school. c:


    Ik vind school veder ook belangrijk en anders zou ik later geen werk kunnen vinden en daar zouden wij beiden ook last van hebben.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Tot mijn grote vreugde heb ik geen reactie daar achter gelaten, of je vreugde is misschien wat grof uitgedrukt, maar ik vreesde dat ik misschien een negatieve reactie had achtergelaten. Gelukkig houd ik me meestal uit de buurt van die topics omdat ik bang ben dat er inderdaad een onzeker 15 jarig meisje achter zit wat wel de waarheid spreekt....zoals jij dus destijds.
    In iedergeval ben ik verheugd om te lezen dat het zo goed met je gaat en dat je je onderwijs doorzet, dat is echt iets om trots op te zijn! You go :)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Tot mijn grote vreugde heb ik geen reactie daar achter gelaten, of je vreugde is misschien wat grof uitgedrukt, maar ik vreesde dat ik misschien een negatieve reactie had achtergelaten. Gelukkig houd ik me meestal uit de buurt van die topics omdat ik bang ben dat er inderdaad een onzeker 15 jarig meisje achter zit wat wel de waarheid spreekt....zoals jij dus destijds.
    In iedergeval ben ik verheugd om te lezen dat het zo goed met je gaat en dat je je onderwijs doorzet, dat is echt iets om trots op te zijn! You go :)


    Dank je :) en school is belangrijk ook al heb je een kind dan is het eigenlijk nog belangrijker want dan is het niet alleen meer voor jezelf


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Kuroshitsuji_Me schreef:
    (...)

    Ik vind school veder ook belangrijk en anders zou ik later geen werk kunnen vinden en daar zouden wij beiden ook last van hebben.


    En gelijk heb je. Echt top!


    The truth is out there.