• kee ik wil weten wie deez lied goed en wie het slecht vond
    je weet wel het bijen lied
    Bzzz Bzzz Bzzz

    gwn zegge goed of slecht en niet een heel drama van hoe slecht ze wel zijn want da weet ik dus mijn stem SLECHT ^-^

    Slecht: 23
    Goed: 9


    Er zit bedrog int spel x') ik voel het want die BZZZ kregen 12 punten van belge en nederland en toch vond de helft het echt wel slecht ? explain plzz


    Gilles (ll)

    Like, ik vond het fantastisch. En nee, dit is niet sarcastisch bedoeld. Die kindjes kunnen wel degelijk zingen, al is het niet te merken aan hun liedje omdat ze allen maar bzzz'en. Normaal dat ze winnen, het was het enigste échte originele liedje en die ukkie's waren cute.


    SLECHT x3


    A. ikmisje.

    Slegt kutlied xD


    We can only learn to love by loving.

    Niet slecht seggen bitches O.o
    Hij was tè melig ,,I like tha bijtjes XD
    EN ik ben schizofren dus tel voor 12 (A)

    SLECHT!!!!!!


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ze maken gewoon reclame voor die honeypops :'D

    GEWOONSLECHT

    Oke,ze waren kjoet enzO maar ik vond het niet echt een liedje.Ze zongen goed,heel goed zelfs,maar ze zingen alleen maar bzzz,dan kunnen ze toch wat beter van hun talent maken?Ze zijn even oud als ik,en ik zou echt niet zo'n stom lied maken hoor.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    het zag er echt ontzettend leuk uit en ze kunnen best wel zingen maar er zat gewoon geen tekst in dat liedje en zo kan iedereen een liedje maken dus..

    slecht.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Goed..!!

    Ik heb het gister bij toeval gezien en het duurde nog geen minuut tot ik overschakelde op Guitar Hero. 'Dat is tenminste fatsoenlijke muziek,' zei ik. Kortom: SLECHT.
    Het is allemaal 1 vorm van vriendjespolitiek


    No growth of the heart is ever a waste

    Slecht ö Zoiets kan toch iedereen?! Gewooon een beetje staan 'zoemen' op het podium --"


    Listen to what we're not saying..

    Ik heb ni gekeke dus ik zou het ni wete (A)


    Your Butt is Mine!

    Slecht,verschrikkelijk,zo kan ik een een liedje gaan maken.
    bzzzzzzzzzzzzzz


    Music is the new sex

    Een lied dat nergens op slaat ¬¬ Slecht dus.
    sorry hoor, maar ik vind dat ze hen niet eens mochten door laten gaan het want het is nog altijd het Junior SONG festival niet een bzzbzzbzz-festival o.o Laat ze dan meedoen aan een talentenjacht met verschillende onderdelen. Maar de hele tijd bzz-en is geen zingen en er zit geen tekst in.
    Ik vind dat ze onterecht hebben gewonnen:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb het gister bij toeval gezien en het duurde nog geen minuut tot ik overschakelde op Guitar Hero. 'Dat is tenminste fatsoenlijke muziek,' zei ik. Kortom: SLECHT.
    Het is allemaal 1 vorm van vriendjespolitiek
    idd >< De Oostblok landen stemmen allemaal op elkaar ¬¬


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat liedje vond ik gewoon zó schattig.:'D
    Goed
    .xx.


    ok