• heeft er iemand akkoorden van tokio hotel op de gitaar, ik kan ze echt nergens vinden ¬¬
    of ik ben gewoon zo slecht xD
    maar laat even weten :D

    xxxx


    Mijn vader gaat mij "In die Nacht" leren x).
    Hij heeft vroeger ook in zijn eigen band elektrische/acoustische gitaar gespeeld :3. En ik heb zelf ook nog 3 jaar onder gitaarles gezeten dus dat zal wel lukken xD


    I recycle my thoughts.

    Omfk, jullie pa's spelen gewoon gitaar !
    Was mijn pa maar zo cool >.<

    Omfk, jullie pa's spelen gewoon gitaar !
    Was mijn pa maar zo cool >.<


    Haha het is niet zo bijzonder... 21 juni treed hij op op 1 of ander festival. En ik kan er weer eens nier bij zijn pfff..... Omdat ik om 12 uur s'ochtends aanwezig moet zijn voor mijn theater uitvoering :( Maar ik wil naar dat Festival !

    En Monique als je liedjes van TH wil spelen kan je die ook op youtube opzoeken en de akkoorden bekijken. Want zo hebben ze van die lessen enzo daarin op youtube!

    x.x


    I do not hook up.

    Ja, maar dan kan je pa je gitaar leren spelen! Mijn pa die tennist >.< Iedereen kan dat! Pff kut pa xD Kon ik maar privélessen gitaar nemen bij Tom xD En dan stelt hij me voor aan Bill enzovoort =D
    Ik droom weer helemaal weg ;p


    Rofl.
    Ik droom met je mee :3


    I recycle my thoughts.

    Ik haal me tabs ook altijd van ulitmate guitar.
    Das een goede site !!!!(A)

    ik speel ook gitaar, geen electrische, maar akoustische (hoe sgrijf je dat?) en ik kan ook nergens akkoorden vinden, maar ik speel alleen maar akkoorden en geen notenXD
    xxx thfan4life


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    mn moeder speelt gitaar en die leert me van alles.. maar het is lang geleden dat ze het geleerd heeft.. ze speelt niet 123 een liedje na als ze het hoort

    Mijn vader speelt ook gitaar xD
    en dat vind ik zoo dom !
    nouja iet dom xD: P maar ikkan er niet tegen als hij het wel kan en ikke niet ¬¬
    dan erger ik mezelf daaraan xD en akkoorden kan je niet op internet leren xD die moet je uit boek leren :P atansik heb het uit boek xD speciaal muziek boek uit de muziek winkel ;)
    mijn vader heeft ook in een band gespeelt , maar nu ga ik een band opstarten .. zijn we al mee begonnen xD maar we moeten nog gaan oefenen enzo xD niet dat ik gitaar speel in die band xD maar ik vind het gewoon COOOWL om tedoen xD

    Mijn vader speelt ook gitaar xD (Wat veel vaders spelen gitaar zeg.) Akkoorden kan je idd niet op het internet leren. Hoewel ik het ook niet uit boeken leer maar gwn van mijn gitaarleraar. Die schrijft op hoe het moet en me helpt me met neerzetten(A)

    Mijn vader speelt ook gitaar xD
    en dat vind ik zoo dom !
    nouja iet dom xD: P maar ikkan er niet tegen als hij het wel kan en ikke niet ¬¬
    dan erger ik mezelf daaraan xD en akkoorden kan je niet op internet leren xD die moet je uit boek leren :P atansik heb het uit boek xD speciaal muziek boek uit de muziek winkel ;)
    mijn vader heeft ook in een band gespeelt , maar nu ga ik een band opstarten .. zijn we al mee begonnen xD maar we moeten nog gaan oefenen enzo xD niet dat ik gitaar speel in die band xD maar ik vind het gewoon COOOWL om tedoen xD


    XD Dat probleem ken ik :P Dat heb ik ook ik kan daar zo slecht tegen dat hij het wel kan en ik niet!
    :P En volgens mij vind hij dat grappig ><


    I do not hook up.

    eeyy, je moet naar google gaan en dan 'bladmuziek tokio hotel' intikken, dan krijg je op een gegeven moment n hele goeie site!!! daar klik je gwoon gitaar aan en het nummer dat je wil;)

    Dat heb ik al gezegd snowflower. Tapartoche.com. Maar mijn vader speel geen gitaar, mijn vader is brandweerman! Dat is ook vet cool hoor.. :) Iemand anders vader nog een cool beroep? En mijn vaderskant van de familie is wel muzikaal maar m'n moederskant niet. En ik heb niet het gevoel voor ritme van m'n vader geerfd.. :)

    ik kan monsoon op mijn piano
    maar dat heb ik van een kennis geleerd


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik kan ook heel veel op de piano ,, spring nicht , 1000 meere , totgeliebt , mosoon echt kei koewl hoe je dat gewoon kan leren xD best vaag eigenlijk xD

    MAAR MENSNEE :D
    WIE GAAT ER HIER
    ALLEMAAL NAAR TOKIO HOTEL
    14 JUNI
    VOLGENDE WEEK
    ZATERDAG:D:D:D:D:D
    NOG MAAR EEN WEEEEEEEEEEKJEEEE :D

    Sorry (A)
    xxx